Love Island (Deel 1)

Ahh Imen… in het begin vond ik haar irritant, maar heb nu toch wel met haar te doen

Ja meeh, had gehoopt dat Joan bij Mert zou weggaan haha.

7 likes

Saai weer!

Mattheus zoent morgen dus wel vrijwillig met Jaimy in het zwembad. Ben benieuwd of ie binnen zo’n korte tijd misschien toch opeens voor haar kiest. Verder gaat iedereen weer terug naar zn oude koppel denk ik.

En dat wordt vast de cliffhanger van morgen zodat we er pas maandag achterkomen wie ze kiezen😅

Ik snap niet zo goed waarom mensen hoopten dat Joan bij Mert weg zou gaan. In Milan zit toch niet heel veel meer dan in Mert? Ik denk dat Mert onderschat wordt. Hij zegt best diepe dingen en ik vind vooral zijn relatie-leergierigheid heel positief. Waar hij over sprak met Mattheüs (ik weiger Matti te zeggen :face_vomiting:).

Overigens vind ik die in casa amor ineens veel leuker!
Ik ben echt helemaal verbaasd over die Jaimey. Ik zou het eigenlijk jammer vinden als hij niet voor Fabienne gaat maar Raphaella komt er dan wel eindelijk achter dat het niet aan die stomme boehoe Fab ligt maar aan haarzelf.

1 like

Ik vind het wel echt kut dat door die switch van Jaimey Remco dus gewoon bij Imen blijft. Buiten de villa gaat het toch niet werken met die 2 dus ik heb liever dat de pleister er voor Imen nu in 1 keer wordt afgetrokken.

6 likes

Ik krijg echt red flags van Mert zijn gedrag. En ik vibd hem te kinderlijk voor haar.

5 likes

Ik zie dat kinderlijke dus echt niet zo. Ik vind hem wel wijs ofzo… lastig uit te leggen. We gaan het zien bij terugkomst.

Edit: dat claimerige en die constante kritiek is natuurlijk idd not done en niet aantrekkelijk. Maar ik heb dus het idee dat hij daar wel aan kan en wil werken.

ik ben wel benieuwd wat voor diepe uitspraken jij mert hebt horen zeggen :grimacing:

edit: ben het overigens wel met je eens dat hij daar dingen leert hoor, maar nog niet genoeg om een relatie met joan te hebben

“ Je hebt chocolade op je tanden. Echt lelijk, man. Voel je dat niet?”
:joy:

3 likes

Ik denk vooral het feit dat hij nu weet en uitspreekt dat hij verschillende keren dingen heeft gezegd die echt niet aangenaam waren, en dat hij het fijn vindt dat Joan hem laat inzien dat hij wat volwassener moet worden. Dat is wel een goede eerste stap vind ik, dat hij dat toegeeft

1 like

Remco met z’n bril op :heart_eyes::see_no_evil:

4 likes

Beste plottwist! Verlaten dalijk Fab en Rafi samen het eiland.
Zoals iemand ook al eerder zei, met Mert kan ze winnen en dat weet ze heel goed.

Ik denk dat Mert nog wel eens heel boos kan worden als hij hoort dat Joan een goeie klik had met Milan

4 likes

Ik vind het echt jammer dat Joan voor Mert gaat :(. Krijg ook de kriebels van Mert en ik kan me niet voorstellen dat ze Joan’s leven gaat accepteren.

Ik had het verder ook wel grappig gevonden als Remco voor Jaimy wat gegaan en Mattheus voor Fabienne. Beetje drama in de villa!

En iemand zei dat die Marrit haar bekend voor kwam, mij ook, maar dat komt omdat ze zo’n typisch Volendams gezicht heeft…

8 likes

Ik hoop echt nog op eeen plottwist bij de herkoppeling maar ben bang van niet.

Als die plottwist er niet komt hoop ik dat ze daarna een kampvuur doen waarbij er van de twee minst populaire koppels 1 persoon weg moet.

4 likes

Is er vanavond een normale aflevering of zo’n weeksamenvatting? :thinking:

Normaal!

Aah yesss dan ga ik in bad vanavond en de nieuwe aflevering kijken haha thanks

1 like