Love Island (Deel 1)

Ik vind Joan steeds leuker worden. Maar waarom noemt Mert haar steeds Joanna zo irritant haha.

1 like

Ik zit hardop te lachen om de opmerkingen vanavond, Feline die Finding Nemo nadoet en Sander over Mert die mama Joan mist haha

Zin in de aflevering van morgen :new_moon_with_face:

13 likes

Het viel me tijdens Het Thuisfront op dat haar vriendinnen haar ook zo noemen, dus zal wel gewoon een algemeen koosnaampje zijn. (Van Jonna Fraser misschien? daar moest ik meteen aan denken haha)

ah oke, ik kijk dat nooit. Het klinkt wel irritant haha.

Aaaahh ik hoop dat Joan voor Milan gaat!!

9 likes

Marit de stoker is back in townnnnnn :v:t4:

2 likes

Ik ben Raphaella ZO ZAT.

3 likes

Pff ik vind die Milan echt zo’n suf knulletje die net uit het ei is gekropen ofzo, vind Mert ook totaal geen catch maar ik zie het echt niet.

1 like

Jaimy en Marit komen me allebei bekend voor, hebben ze meegedaan aan zo’n ander soort tv programma of ooit modellenwerk/bekend tiktok filmpje oid? Kan Marit niet eens vinden op insta en die van Jaimy is alleen maar yin yang yoga

1 like

Jaimy doet me denken aan Lotte van ‘t eerste seizoen. Die praatte ook zo welbespraakt en bekakt

2 likes

Heb vorig jaar niet gekeken helaas dus dat daar valt nog geen kwartje voor mij :grimacing:

Ze heet marit beets op insta

Ik denk dat Mert best agressief gaat worden als Joan voor Milan kiest. Tegen dingen in de villa gaan slaan en schoppen bijvoorbeeld.

Hoe ziet dat keuzemoment er eigenlijk uit? Komen ze met zn twintigen aan op de villa en moeten ze dan zoals altijd gaan kiezen? Want als de jongens dan eerst mogen kiezen en Mert voor Joan gaat dan heeft Joan gewoon pech gehad als ze voor Milan wilde gaan? En krijgen ze ook elkaars beelden te zien zoals bij Temptation Island?

2 likes

Ja denk dat van Mert inderdaad ook.

Nee alle vrouwen of mannen gaan om de voorkorf zitten, en dan moeten ze kiezen of ze bij hun huidige koppel blijven of met een van de nieuwe/mannen vrouwen blijven. Dan komt degene van hun koppel naar beneden en zien ze of die alleen of met iemand anders is. Als beide voor elkaar kiezen blijven ze een koppel, als 1 voor een ander kiest en de ander alleen is dan gaat degene die alleen is (waarschijnlijk) naar huis. Hoop dat je m zo snapt haha!

1 like

Ahhh Joan. Vind haar zo leuk! :heart:
En Fabienne kan beter terug naar school ipv terug naar love island
Mijn hemel wat een dom kind

5 likes

Degene die alleen blijft gaat niet direct naar huis denk ik. Ik neem aan dat die overblijven als single in de villa en na een paar dagen vindt er dan weer een herkoppeling plaats: het kan natuurlijk gebeuren dat mensen die zijn veranderd van partner spijt krijgen, en alsnog naar hun “originele” partner terug gaan. In dat geval gaat degene uit casa amor/de nieuwe jongen alsnog naar huis, alleen iets later.

Bij Love Island UK was het wel een keer! Maar verschilt per seizoen

Hadden we een paar afleveringen geleden dat getong in de microfoon, hoor je nu constant snotter geluiden. Echt gadverdamme.

1 like

Nou jongens ik denk dat uiteindelijk niemand overstag gaat. Jammer wel.

Kleine hoop nog wel op Matti, en hoop 't ook heel erg, maar ja dan zitten we wel met Jaimy opgescheept.

1 like