Jawel, hij heette iets met een y(annick??) en zat er echt een dag kf 3 in lol, was nog een koppel met lisa?
Oja! Nouja zeg helemaal vergeten 
vond hem wel guitig juist.
Yoram!
Zo misselijkmakend die eet challenge. Gadverdamme
Ja gatver. Ik vond die ene dat ze dingen via elkaars mond moesten doorgeven nog viezer. En zo zonde van al dat eten 
Wat een saaaaaie aflevering. En wat een saaie nieuwe meiden 
Meh ben ook niet zo’n fan van die nieuwe meiden inderdaad. Maar lijkt me ook wel een lastig moment om de villa in te komen, als er al zoveel ‘vaste’ koppels zijn
Je hebt idd later echt zo weinig kans nog…
Ja precies, en zou ook zonde zijn als straks een ‘echt’ koppel uit elkaar wordt gehaald en iemand naar huis moet doordat een nieuw iemand voor de partner kiest (neem aan dat dit gaat gebeuren? Heb het nog nooit eerder gezien haha)
Ik denk dat Feline straks alleen overblijft. Voor Koen is het klaar en ik denk dat Giuliano voor Naomi gaat. Of er komt een plottwist en Marit komt nog binnenlopen haha.
Ik zat uit verveling de reacties op de insta van Love Island NL te lezen, schijnbaar is de ex van Monica Geuze met Feline vreemdgegaan terwijl Monica zwanger was.
Lars bedoel je??? Dat vind ik wel heel erg shockerend eigenlijk…
Ik denk dat ze Lars bedoelen idd. Het is natuurlijk gossip, maar de reactie staat onder het filmpje van de entree van Feline.
Één heeft het hier over, geloof je die meteen dan? Vind dat wel beetje kort door de bocht.
Volgens mij is het ook geen geheim dat hij een vreemdganger is
Ik las dit ook ja, zou tijdens de zwangerschap van Monica zijn geweest.
Ik zeg nergens dat ik het geloof, ik deel alleen een roddel die ik heb gelezen.
Zou wel jammer zijn als het waar is. Vind Feline wel een interessante vrouw, volwassen reactie ook op die nieuwe meid die voor Guiliano koos. Vind het niet helemaal chique hoe ze met haar 2 mannen omgaat.
Ik vind die Jaimey echt zo ergerlijk, iedere keer als Mattheus wat zegt herhaalt ze de laatste paar woorden uit die zin.
Oh en Imen vind ik zo kinderachtig en claimerig reageren op Remco. Hij praat 5 min met die nieuwe dame en ze vraagt er gelijk naar. Doe even rustig joh. Ze reageert bijna net zo als Raffi deed.
Oh en Fabienne hoor je ook niet meer he.
Staat Lars Veldwijk serieus bekend als vreemdganger? Dat verbaasd me oprecht.
Feline lijkt me nou ook weer niet het type dat het met iemand doet die thuis een zwangere vrouw heeft zitten.
Ik benieuwd waarom ze zo moet huilen bij een jeugdfoto… ergens verbaasd het me ook niet als ze wat issues blijkt te hebben en bijv al heel jong haar eigen boontjes moest doppen, iets in die richting.
Ze is gewoon ook lastig te peilen. Heeft meerdere kanten. Wie weet is zij iemand die zich vanbinnen heel anders voelt dan ze zich voordoet.
Ik kijk ook echt uit naar de aflevering van vanavond. Uit die jeugdfoto’s komt vaak wel iets verhelderends, zoals bij Mac vorig seizoen.
Love de combo goedkope reality tv en psychologie