Love Island (Deel 1)

haha random dat gianni en koen die vrouwen met huizen vergelijken

Ik vind die meid waar Koen nu mee is echt vreeeeselijk. Op een of andere manier vind ik alles aan haar irritant en haar kapsel totaal niet flatteus.

Sorry heb azijn gedronken.

12 likes

Ik vind haar ook geen prettige uitstraling hebben, kan er mijn vinger niet helemaal op leggen wat het is. Ze komt wat gesloten over. Vind zichzelf iets te leuk denk ik.

Wanneer is nou de finale?

11 oktober!

1 like

Ik heb dit verhaal dus ook gehoord via iemand die de huisgenoot van Remco kent. Kan me alleen zo niet voorstellen dat je zegt ga maar naar zo’n programma toe. Straks gaat hij echt iemand leuk vinden? Zou het ook echt niet chique vinden.

Die talentenshow hahaha ik gilllllll
Zoveel cringe

Oh en dan begint nu Eilish nog te zingen :woozy_face:

Oei dat gezang van Eilish…

Vind haar en Gianni wel een leuk stel

Ik vind die babyaflevering altijd zo saaaaai, echt geen zin in

7 likes

Meer mensen waarbij videoland niet werkt?

Edit: nvm het lag aan m’n browser

Hahahahaha Mert
Het kwam niet loepzuiver uit haar mond, maar wel loepzuiver uit haar hart :roflmao:

4 likes

Ik hou er zoooo van als ze op elkaar moeten stemmen, lekker drama :heart:

4 likes

Voor mijn gevoel spreekt Holly het programma echt steeds meer overdreven uit “Welkom terug bij loffffffff aailunddd”

Gianni en Eilish vind ik nu wel steeds schattiger worden! (als zij tenminste nooit meer openbaar zingt)

Ik heb het gezang van Eilish doorgespoeld, krijg echt plaatsvervangende schaamte en ongemakkelijkheid. Kon het niet aanzien.

9 likes

Je wilt nu toch eigenlijk niet bij de twee horen met de minste stemmen? Kun je net zo goed naar huis, als je al niet populair bent bij de kijkers ga je ook niet hoog eindigen.

Ja maar ze doen niet mee om te winnen hoorrrrr!!! Ze willen het gewoon met z’n allen afmaken :slight_smile: :slight_smile:

3 likes

Ja ik vind haar leuk overkomen maar dit was toch echt een inschattingsfout :zipper_mouth_face:

Dat wel, ik heb zeker niet zoveel lef! Je moet het maar durven

1 like

Mert en Matti hielden een balletje omhoog, Koen en Giuliano deden zogenaamd grappig en de rest deed een ~sexy dans ~
Dus wat dat betreft wel terecht ja :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ik zei gister nog tegen een vriendin; ‘zou niet weten wat ik zou moeten doen bij zo’n talentshow’ :joy:

1 like