Love Island (Deel 1)

Dat sneaky lachje van Fab toen Mattheus de deur uit kwam

25 likes

Aaah mert & joan :heart_eyes:

4 likes

Omg Fabienne indd echt sneaky bitch, die zat duidelijk te genieten

7 likes

Jeetje ik vond Eilish best wel leuk, maar dit ā€˜er zijn 3 jongens voor mij gekomen he!!??!’ :confused:

Oh ik snap wel dat ze daar mee wilde aangeven van ik ben oook niet zomaar met een ander gegaan/makkelijke weg gekozen ipv dat ze bedoelt kijk mij eens gewild zijn.

12 likes

Bah Fabiƫnne is inderdaad echt een smiecht. En Raph houdt zich nu echt nog sterk (ben pas op een kwart maar vind het wel knap hoe ze zich nu staande houdt)

3 likes

Vind het ook echt rot voor Eilish, zwakke uitleg van Gianni ook. Zij verdient echt zoveel beter

2 likes

Ja, vind ik ook wel echt heftig!

Voor het programma is dit natuurlijk wel echt genieten, dat hij met een ander terugkomt :smiling_imp:

Ahh dat Raphaƫlla met die meiden zit, waarom zit die Fabienne erbij. Had die schijnheil echt 't zwembad in geduwd

12 likes

Gianni heeft zich inderdaad echt door die beelden laten misleiden, domme keus

Ik ga stuk om Jaimy die heel awkward op de bank zit bij het afscheid van Raffi

9 likes

Ben benieuwd of Remco deze beslissing heeft genomen om meer kans te maken op de hoofdprijs of zal die Imen echt leuk vinden?

1 like

Ik denk dat Fabiënne ook nog steeds blijft kutten met Mattheüs, ook al is ze met Gianni.

Oef dat moment van imen en remco op het balkon… Voelde toch wel ongemakkelijk ofzo. Kan er de vinger niet op leggen maar er klopt gewoon iets niet met remco…

14 likes

Nee juist goed dat ze weggaat. Matti twijfelt veel te veel eerst met Fabienne toen opeens binnen een dag met die Jaimy.

8 likes

Was leuker geweest als Eilish en Giuliano met nieuwe mensen op date hadden gemogen

4 likes

Ik vind wel dat jaimy veel beter bij mattheus past, je ziet dat ze echt op hetzelfde level zitten qua levendigheid en positiviteit ofzo. Bij Raphaella had ik constant het gevoel dat ze mattheus omlaag trok.

6 likes

Ja idd, vond dit ook een beetje gek

Nog onaantrekkelijker, voor zover dat kon wetende dat hij stompjes heeft.

En Fabienne die zegt dat ze een man wil die voor haar gaat ipv een die van twee walletjes eet. Hou op met me hoor, zij springt boven op de eerste de beste om erin te blijven

2 likes