Wanneer is nou de finale?
11 oktober!
Ik heb dit verhaal dus ook gehoord via iemand die de huisgenoot van Remco kent. Kan me alleen zo niet voorstellen dat je zegt ga maar naar zoân programma toe. Straks gaat hij echt iemand leuk vinden? Zou het ook echt niet chique vinden.
Die talentenshow hahaha ik gilllllll
Zoveel cringe
Oh en dan begint nu Eilish nog te zingen 
Oei dat gezang van EilishâŠ
Vind haar en Gianni wel een leuk stel
Ik vind die babyaflevering altijd zo saaaaai, echt geen zin in
Meer mensen waarbij videoland niet werkt?
Edit: nvm het lag aan mân browser
Hahahahaha Mert
Het kwam niet loepzuiver uit haar mond, maar wel loepzuiver uit haar hart 
Ik hou er zoooo van als ze op elkaar moeten stemmen, lekker drama 
Voor mijn gevoel spreekt Holly het programma echt steeds meer overdreven uit âWelkom terug bij loffffffff aailundddâ
Gianni en Eilish vind ik nu wel steeds schattiger worden! (als zij tenminste nooit meer openbaar zingt)
Ik heb het gezang van Eilish doorgespoeld, krijg echt plaatsvervangende schaamte en ongemakkelijkheid. Kon het niet aanzien.
Je wilt nu toch eigenlijk niet bij de twee horen met de minste stemmen? Kun je net zo goed naar huis, als je al niet populair bent bij de kijkers ga je ook niet hoog eindigen.
Ja maar ze doen niet mee om te winnen hoorrrrr!!! Ze willen het gewoon met zân allen afmaken

Ja ik vind haar leuk overkomen maar dit was toch echt een inschattingsfout 
Dat wel, ik heb zeker niet zoveel lef! Je moet het maar durven
Mert en Matti hielden een balletje omhoog, Koen en Giuliano deden zogenaamd grappig en de rest deed een ~sexy dans ~
Dus wat dat betreft wel terecht ja 
Haha ik zei gister nog tegen een vriendin; âzou niet weten wat ik zou moeten doen bij zoân talentshowâ 
Eilish is met dit optreden alleen maar leuker geworden mijn inziens; het klonk nergens naar maar zo tof dat ze het gewoon deed!
Ik snap nog steeds niet dat Joan zo populair is, vind er niks aan en zo âgemaakt relatableâ
Ik kijk uit naar het moment dat de waarheid omtrent de âvriendinâ van Remco bekend wordt. Ik denk namelijk wel dat die er is, ook al hoop ik het niet voor Imen natuurlijk
In een spoiler van de aflevering van vanavond is te zien welk koppel overblijft
je ziet MattheĂŒs in de spiegel
Lisa zegt op instagram dat ze seks heeft gehad met Gilliano en hij haar de dag erna dumpte?
Ze doet op insta een Q&A en de vraag is âhebben mensen sex gehad in de villa?â en daar zegt ze over: âeeuh ja, Dr was er maar een die zo zelfzeker genoeg was om euh extra condooms mee te brengen, en die ook vanaf dag 1 zei dat hij niet bang was om sex te hebben op televisie. En ik was zo naief om daarin mee te gaan. Seks heb je wel altijd met twee personen, dus het was van allebei de kanten wel gewild, maar het was wel zeker een les voor mij dat ik mij niet te snel moet laten meeslepen met mooie woorden. Want de dag erna heeft hij mij volledig laten vallen. Ik. Heb hier heel veel van geleerd en dat zie ik als iets positiefsâ.
Vind ik echt wel heftig! En ze zijn niet in de hide away geweest toch? Dus dan hebben ze gewoon in die slaapzaal seks gehad?