Love Island (Deel 1)

Ze vergeeft hem ook wel snel

Ik kwam hier om dit te posten maar idd. Ik zou haar echt door mijn scherm heen een klap willen geven :face_vomiting:

2 likes

Zo veel ongemakkelijkheid in 1 aflevering
Die balkon scène van Remco en Imen, ik vond die echt heel vreemd, ik geloof het nog steeds niet vanuit Remco. Jaimy op de bank tijdens het afscheid van Raphaella haha wat een prachtige beelden en waarom zijn Mattheüs en Jaimy zo klef

De reactie van Mert op de hereniging met Joan vond ik ook wel erg heftig. Hij huilt veel, wat natuurlijk echt het probleem niet is, maar er komen zo weinig woorden uit? Wanneer heeft Joan nou echt een inhoudelijk gesprek met Mert. Zij praat, hij huilt/luistert maar vraag me af of ie er echt iets mee kan/doet.

Wel erg sterk dat Raphaella is weggegaan, ze is er idd vol voor gegaan en als je nog zulke gevoelens hebt is de ander zo zien alleen maar hartverscheurend.

1 like

Haha dit moet toch wel in scene gezet zijn?
‘ja, ga jij maar daar zitten zo van I DID THIS!!’

7 likes

Hmm ik vond het ergens ook wel respectvol van jaimy dat ze zich op dat moment afzijdig hield en niet aan mattheus ging plakken ofzo. Het was alleen wel erg awkward dat ze daar zat en niet gewoon even buiten ging zitten ofzo :joy: maar zou me niet verbazen als dat misschien door de productie is gezegd, van, dat ze wel in beeld moest blijven :thinking:

2 likes

Ik geloof ook echt niet meer dat hij 150 bedpartners heeft gehad.

Oh dat geloof ik wel. Hoezo zou je daar over liegen?

Die kus van Imen en Remco zag er vrij ongemakkelijk uit. Alsof het hun eerste kus was en ze elkaar nog ff moesten ontdekken ofzo

Ja dat geloof ik ook wel. Hij heeft ook altijd van die surf kampen gedaan, eerst gewoon als vakantie volgens mij maar ook als begeleiding. Sowieso dat ie dan in zo’n zomer allemaal meisjes afwerkte. :nauseated_face:

Ik snap heel goed dat mensen Imen en Remco niet echt geloven, dat had ik eerst ook maar unpopular opinion: ik vind ze nu wel heel erg cute samen

3 likes

Ik vond het juist een beetje laf? Je kan er ook bij gaan staan zonder aan iemand te hangen. Even oogcontact, een sorry, even doei zeggen. Snap dat het ongemakkelijk is maar ik vond dit ook apart, zeker omdat Raphaella zich zo goed gedroeg.

Ja ik vind het nooit zo interessant of iemand 3 of 150+ bedpartners heeft gehad, ieder moet lekker zijn ding doen. Maar net wat ik zeg, hij zal er vast niet over liegen.

1 like

Heftige aflevering. Vond wel dat Raffi zich echt volwassen opstelde tijdens het herkoppelmoment, dat ze Matti wel het geluk etc gunde. Had ik totaal niet verwacht van haar. Van Feline vind ik het wel apart dat ze toch voor Koen kiest, die weet volgens mij ook helemaal niet wat ze wil.

Vind Remco compleet ongeloofwaardig met Imen, in Casa Amor genoot hij ook van het zoenen en strippen, daar vertelt hij Imen ook niks over, de gluiperd. Vind hem wel gruwelijk aantrekkelijk, dat dan weer wel :sweat_smile:

2 likes

Haha Sander (voice over) maakt bij haar vertrek nog even snel zijn lullige opmerkingen goed :rofl:ineens is ze een mooi mens ipv huilmeisje.

1 like

Al die positieve reacties op Instagram over Joan en Mert kan ik niet aan hoor. Ik las er ook eentje met ‘everybody needs a Mert’ en die heeft 236 likes haha hou op joh :woozy_face::woozy_face:

6 likes

Girl please, i don’t want a Mert.

3 likes

Mert heeft toch echt issues, en dan die rare relatie met zijn moeder die hem zou afkraken? Ook leuk als moeder zijnde om op tv te horen.

Ik vind Mert en Joan ook best leuk, zie namelijk wel verliefdheid. Maar ik zou eerder zeggen everybody needs a Joan.

4 likes

Interessant! Zo had ik het nog niet bekeken maar dat verklaart haar goede reactie. Ik was echt verbaasd. Voelde ineens respect voor haar.

3 likes

True! Ik vind hem alleen zo ongemakkelijk maar dat zegt natuurlijk niks

1 like