Love Island (Deel 1)

Omg zo snel al, aflevering 12. Zin in!

Johnny en Cely zijn zo arrogant. Ik geloof hen ook niet, volgens mij denken ze alleen maar :money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

1 like

Haha Connor zegt van ja ik zit wel in een relatie met Mackenzie maar ik wil er geen label op plakken :o_o: ik vind hem echt het meest onnozele figuur ooit en hij lijkt zelf totaal niet door te hebben dat hij alleen onzin uitkraamt

3 likes

En iedereen vindt hem ook geweldig lijkt wel. De andere mannen kijken vgm tegen hem op

Ik denk dat ze hem wel heel aardig vinden en dat zal hij ook vast zijn, maar ik denk niet dat ze vinden dat hij het heel goed aanpakt allemaal haha.

Omg johnny neeeeeeee

1 like

Exactly my thought :sob::sob:

1 like

Ik mocht Johnny toch al niet, dus fijn dat nu z’n ware aard naar boven komt. Maar wat is Mercades een irritant wijf joh, doe ff chill.

2 likes

Ik vind Cely ook leuk haha. Johny ook, maar dat is verleden tijd :joy:

2 likes

Maar echt, ik vind het eigenlijk ook gewoon onbeschoft? Ze vraagt continu ‘mag ik mijn been hier neerleggen, mag ik dichterbij komen?’ maar wacht nooooit het antwoord af. Als een man dat doet, wordt dat echt niet geaccepteerd. Dus waarom nu wel :woman_shrugging:t2:

2 likes

Ik vind die Mercades echt vreeeeemd, heel Amerikaans overdreven ook. Mijn vriend zou echt zwaar afknappen op iemand die zich zo out there gooit, snap ook niet dat ze in Casa Amor dat niet ongemakkelijk vinden. Achja, ze vielen ook als een blok voor Lauren met haar uitgelopen eyeliner dus dit kan er ook nog wel bij :joy:

4 likes

Ja dat laatste is me nog steeds een raadsel :joy:

Mercades is echt mijn bec uugh

3 likes

Nou Carrington en z’n babyface laten er ook geen gras over groeien

1 like

Wat zien al die meiden in hem??

2 likes

Wat vind ik Cely onwijs irritant zeg, dat gegil, geschreeuw, gehuppel. Zo fake komt het over, maar denk wel dat zij publieksfavoriet is bij Amerikanen, zo’n type.
Je zal er maar mee in een villa zitten, ik zou gek worden

Shit is going downnnnnn wanneer Connor alleen komt en Mackenzie met Jalen. Gevalletje té ongemakkelijk om naar te kijken.

3 likes

Nu al zin in morgen!!!

2 likes

pfff hele aflevering naar 't moment suprĂȘme toeleven en dan dit
zucht

@Stofdoek ik denk dat Mackenzie Connor kiest. Ik krijg zo het gevoel dat alle meiden “loyal” blijven haha
Saai.

1 like

Pff zou het echt een flop vinden als MacKenzie alsnog voor Connor kiest. Ben nu aan het kijken, ben benieuwd

Aflevering duurt ook 1,5uur!

Wat is Mackenzie een zeikdoos. Niet te doen

2 likes

Ik vind MacKenzie ook wel een beetje vervelend, alleen doen mensen echt alsof Connor onschuldig is? Hij heeft ook echt rare streken uitgehaald, maar iedereen doet alsof alles alleen aan MacKenzie ligt