Love Island (Deel 1)

Zoooo echt red flags. Inderdaad ineens zo popihopi doen “Ze zijn echt gezellig hè??? We zijn echt in orde hè??? Is er wat is er wat is er wat???” Chill down man geef haar even de ruimte waar ze om heeft gevraagd. :neutral_face:

3 likes

En maar door blijven ratelen uit ongemak pfff. Ik had op een gegeven moment ook echt geschreeuwd van hou gewoon heeeel even je bek man.

4 likes

Ik zocht dit topic om dit te zeggen. Echt wow wat een engnek ineens. Die nieuwe dude (Calvin? Met die sproeten iig) komt wel leuk over

Love it hoe Mackenzie het voor Moira opnam, ze wordt wel steeds verdraagzamer. Ik vind Justine ook een heerlijke chille meid. Kriestin vind ik echt een arrogante trut (sorry) en Carrington is ook zo’n kwalletje he. Goede match wel

2 likes

Ik hoop zo dat Moina overstapt naar Calvin en ze eindelijk James kunnen weg stemmen.

Oooohhhmyyygoddd Mackenzie… :roll_eyes:

6 likes

Zo maar echt. Ik zat alleen maar te kijken naar haar ordinaire nagels :hot_face:

2 likes

Ja ik snap hier ook weinig van haha ik vind haar echt by far de minst knappe die er nu inzit en heb echt het idee dat ik iets mis want iedereen is hysterisch enthousiast haha. Maar dat gebeurt wel vaker bij dit programma haha.
Edit: en dan ook nog die vervelende vocal fry :thumbsdown:

Ik snap ook echt niet waarom je als Brit mee zou doen aan de Amerikaanse editie ???:face_with_raised_eyebrow:

Hoezo niet? Ze woont toch in LA

Omdat de Britse versie zoveel leuker is!!!

1 like

Ik dacht eerst: “hah echt niet, mocht ze willen”. Maar nu zie ik het, een beetje een mix van Candice en Gisele.

1 like

Het is gebeurd

Spoiler: ze zijn uit elkaar

13 likes

Connor gaat op date en spreekt zijn twijfels uit, vervolgens vraagt hij of Mackenzie zn vriendin wil zijn en de dag erna vraagt ie haar om hem ruimte te geven en twijfelt ie nog steeds. Ben benieuwd of ie het zelf nog volgt allemaal. Ik snap ook echt totaal die haast niet om het officieel te maken, helemaaaal als je niet zeker bent.

7 likes

That escalated quickly, vorige week nog verliefde instaposts

2 likes

Hoe harder mensen skreeuwen op Insta dat ze zo verliefd en ntb zijn, hoe eerder men uit elkaar gaat.

2 likes

Ik vind al die mannen zo laf he. Echt niemand durft eerlijk te zijn. Uiteindelijk rennen ze allemaal weer terug naar hun vrouwtje

4 likes

Caleb en justine was ook wel een shocker zeg, vind haar echt niet leuk. Alsof ze achter elke man aan zit om maar in die villa te blijven.

Hij heeft haar alleen maar gekozen omdat Rachel hem toch niet zag zitten.

1 like

Jammer dat niet alledrie de koppels naar huis moeten

2 likes