Love Island (Deel 1)

Grappig om te zien dat alle koppels na de laatste herkoppeling helemaal verliefd zijn. Looking at you Calvin. En Bennet en Lakeyn zijn ook fake

2 likes

Ugh vanaf de baby aflevering vind ik Love Island nooit meer leuk. Vindt dat zó dom met die poppen.Vreselijk, liefst lees ik dan op internet hoe de rest is verlopen :joy:

3 likes

Wow wat is Paige veranderd/verbouwd.
En Finn :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

JAAA Justine en Caleb :heart: Duh

Aahh ga ‘t wel missen hoor. Was best een leuk seizoen, heb me heerlijk veel geërgerd.

7 likes

Moira en calvin zijn ofc niet meer bij elkaar. Maar echt al die stellen wonen zo ver uit elkaar, denk dat laurel en carrington het ook niet redden.

Het gerucht gaat dat Imen en Mattheüs samen zijn :hushed:

Las dit in een post van beautify op fb haha zeer betrouwbare bron. Reactie van Mattheüs is dat ze binnenkort uitleg geven in een yt video

Het zal me echt niet verbazen als dit gewoon bullshit is en dat ze deze publiciteit wel lekker vinden en het daarom doen…

2 likes

Terecht punt :sweat_smile::sweat_smile:

Imen en Mattheüs waren toch als broer en zus voor elkaar? Zo noemde ze elkaar ook :joy:

2 likes

Die reageert helemaal niet meer onder haar foto’s terwijl Raph zelfs reageert onder de foto’s van Fab…
Ok tijd voor een leven🤦‍♂️

1 like

5 likes

Dit is heel ‘normaal’ binnen de influencerwereld, maar vooral bij de wat kleinere accounts. Genant is het wel inderdaad.

1 like

Behoorlijk awkward. Vind iedereen tijdens Love Island of Temptation heel leuk maar de in de tijd erna verandert hun instagram account echt in een wandelend reclame billboard. Echt maar weinig die echt hun authentieke zelf blijven…

Snap ook wel dat de bekendheid een reden is om mee te doen met zulke programma’s en vervolgens dus ook je verdienmodel wordt, maar vind het toch jammer.

1 like

Ja ik zag net dit. Lol hoe hypocriet is die Roxanne🤦‍♂️

Vind dit ook wel echt een bitch move van Koen. O o wat gênant. Hij mag haar waarschijnlijk gewoon niet en wil haar voor lul zetten. Lekker kinderachtig

1 like

Hij wil zelf ook graag gezien worden.

2 likes

Jaa en volgens mij zit hij ook in zo’n soort groep. Zijn bff Anne Nooshin in ieder geval wel dacht ik.

Cely en Johnny zijn uit elkaar. Not surprised :woman_shrugging:

En er gaan ook roddels rond dat Caleb en Justine uit elkaar zijn omdat ze nooit iets over elkaar posten op social media

Ik weet dat Justine ergens heeft gezegd dat ze hun relatie graag privé houden en dat ook de reden is dat ze niet veel foto’s met elkaar plaatsen. Dat van Cely en Johnny verbaasd me ook niks eigenlijk…

Ahh! Al vind ik niet veel foto’s of helemaal niets wel een verschil, omdat ze (Justine) wel heel actief is op Instagram

Maar hoop dat ze nog samen zijn! En zo cringe hoe al die deelnemers van S1 reageren op alle foto’s

1 like