Love Island (Deel 1)

Waar lees je dat van cely en johny, ik zie niks op hun insta?

https://screenrant.com/love-island-usa-cely-vazquez-johnny-middlebrooks-breakup-reasons/

1 like

Nevermind…

2 likes

Dusss de enigen die nog samen zijn zijn Mackenzie en Connor, wie had dat gedacht :’)

4 likes

Volgens mij zijn Axel (dit seizoen Love Island) en Natascha (vorige seizoen Love Island) een stel.

Wie is Alex? Haha

2 likes

Die docent wiskunde. Grapje die heet Axel.

Ooooh zin annnn

1 like

Jaa ik ben ook benieuwd! En heeft Feline van het vorige seizoen ruzie met de rest van het seizoen ofzo? Zij volgt niemand meer en vice versa…

Ja zij schijnt dus ook een relatie te hebben gehad tijdens deelname aan Love Island? Zal haar niet in dank afgenomen zijn.

Oo joh! Ja ik had vaag ergens roddels over gelezen, maar nooit dat die roddels bevestigd waren door deelnemers en er ruzie was ontstaan. Nou wat een toestand weer!

2 likes

Ja en dat er iets speelt tussen haar en Lars veldwijk??

Ik volg haar niet meer sinds dat ze naar Curaçao ging, midden in de lockdown. Dus ik heb het via roddelkanalen voorbij zien komen maar het schijnt dus dat zij elkaar al heel lang kennen en dat er dus geen liefdesrelatie is.

Kijk nou hoe leuk! Lijkt me echt een goed koppel.

5 likes

Nog een weekje! :partying_face:

11 likes

Ik heb er zin in! Ben benieuwd naar Ali :heart_eyes:en superleuk dat de dames nu eindelijk niet allemaal maatje 36 hebben!

1 like

Wel jammer zo zonder Belgen.

1 like

Yasmin praat en doet echt precíes als die Lotte van een paar seizoenen terug :dizzy_face:
Edit: en ze lijkt er qua uiterlijk ook supererg op

9 likes

Ojaaa idd! Ze is echt heel populair ook.

Pff ik vind dat kiezen aan het begin altijd zo ongemakkelijk. Zou het vreselijk vinden om de niet-gekozen laatst overgebleven te zijn

12 likes