Love Island (Deel 1)

Hahaha ja ik ook, ik moest direct aan een oud studiegenoot denken die ook altijd zo praatte.
@Tubing ja dat viel me ook op. Ze gingen dan toch per persoon zeggen wie bij wie de hoogste hartslag had? Nu was het gewoon boring, de hele aflevering trouwens.

2 likes

Even iets anders: ik dacht vorig seizoen te zien dat die flessen met naam online kunt bestellen, iemand goeie ervaringen?

Je was niet de enige die dit opviel😂:

3 likes

Die nieuwe guy… Uhhhm

En al die grappen over Loesje dat ze kan praten, komt nog steeds bar weinig uit :joy:

5 likes

Haha als Raina vertelt over dat armbandje en al die meiden hysterisch en Yazmin kijkt alleen maar droog en geeft nul reactie

9 likes

Zooo ongemakkelijk

Ja dat armbandje is echt het liefste wat een jongen ooit voor haar heeft gedaan ??

Op de één of andere manier geloof ik Raina en Jim niet zo. Ook de hele tijd zeggen dat het zo goed gaat en dat er een geweldige klik is, voel 'm juist niet

8 likes

“Stout randje” :face_vomiting:

8 likes

De paar laatste afleveringen spoel ik alleen maar door. Wat een saaie bedoeling. Ik vind Koen ook 3x niks.

Loesje schijnt een vriendin te zijn van die Reinders meiden. Die hebben opgeroepen om op haar te stemmen. :unamused:

4 likes

Jaaa de fles drinkt heerlijk! Ik drink veel meer water door die fles en makkelijk schoon te maken. Via deze website besteld vorig jaar: Official Love Island Store

1 like

Oh vandaar die wenkbrauwen

12 likes

Ik vind dat er tussen Joey en Luna ook niet echt sprake is van chemie. Alleen Job en Esmee zie ik echt wat worden. Job is nog steeds niet mijn favoriet van de mannen maar Esmee is toch best wel leuk! Denk dat ze mijn favoriet is van de meiden.
Moet wel zeggen dat ik dit seizoen echt saai vind vergeleken met andere seizoenen. Niet het idee dat de koppels echt chemie hebben? Maar zijn ze normaal ook niet een stuk langer in de villa? Het aantal weken is best wel kort.

1 like

Die nieuwe brabo lijkt op die Jeffrey? Echt zo’n type die als hij de laatste man op deze planeet was me nog niet zou opvallen. Loesje werd geintroduceerd als iemand met ‘een vlotte babbel’. Eh? Wat een saaaaahaaaaaaai mens. Zo’n iemand die je ff door elkaar wilt schudden om te kijken of er nog wat uit komt. En heh, waaaarom rowenna en donny in hideaway. Haha dit seizoen is zo kut. Ik vind jim en raina het leukst. Ja eigenlijk esmee en job maar die kunnen net zo goed naar huis en lekker zonder camera’s hun ding doen.

2 likes

Thanks, leek me een leuk cadeau voor een vriendin!

1 like

Ik vind Raina echt onoprecht? Ze herhaalt alleen maar alles wat Jim zegt: ‘jaaaa dat heb ik ook’

6 likes

Same, geloof het ook niet. Vind Jim heel leuk, maar niet in dit koppel

Is het Sik Island geworden

2 likes

Loesje heeft de hele tijd zo’n grijns op haar gezicht. Maakt niet uit wat ze doet of wat ze zegt

Ik heb de aflevering al af maar mennnn had het eindelijk interessant kunnen worden wordt het nog saai en voorspelbaar joe weet nu al zeker dat barbie en ken gaan winnen

1 like