Love Island (Deel 1)

Gisteren plaatste Morris zelf een story! 19 uur geleden. Heb net even gekeken haha

2 likes

Haha ja moest ik ook aan denken

Ik herkende haar ook niet!
Zou wel grappig zijn als hun uiteindelijk een relatie krijgen

Van mij mogen rowenna en donny wel naar huis. Die vind ik echt niks toevoegen. Bij de rest kan er nog wel lekker drama ontstaan. Maar ik zie het zo gebeuren dat die nog best ver komen, zo’n onzichtbaar saai stel.

5 likes

Haha ‘speelt’

5 likes

Haha ja wat dat betreft zijn het allemaal een stelletje acteurs. Was ie leuk op de middelbare? Ik vind joey iig een beetje mwah. Wel ok maar niks wat eruit springt.

2 likes

Ik heb ook ‘t idee dat Donny Rowenna zo inwisselt. Dat had ie misschien al wel gedaan als Deniz niet voor Loesje was gegaan

14 likes

Aflevering staat erop!

2 likes

Love Island UK begint 28 juni!!

15 likes

Hehe eindelijk iets leuks!!

5 likes

Die lapdances moeten ze dus ook zonder muziek doen? Dat is echt te lame haha

1 like

Ik denk dat het wel samenvalt maar dat is gewoon toeval. het is niet alsof ze rekening houden met elkaar/het van dezelfde productie is

1 like

Ik vind Paulo zo heet :hot_face:

3 likes

Afgelopen qua opnames? Die moeten nog starten, dat is dan waarschijnlijk het weekend voor 28 juni. Dat is toch ook het idee van love island, dat het semi live is
Of bedoel je iets anders?

Edit: denk dat ik het snap. 28 juni is de datum waarop het in de UK start, dus het zal dan niet op Videoland te zien zijn nee.

Oh ja, jammer. Had er helemaal zin in. Wat een hysterische aankondiging op Instagram trouwens :sweat_smile:

Kan Loesje ook nog praten?

10 likes

Ik erger me zo erg aan die ‘hèh’ die yasmin de hele tijd midden in zinnen zegt:

‘Ik voel me zo tot jou aangetrokken hèh, zoveel gevoelens’. Blaaaaaaaadiblaaaaachocoladevla

23 likes

Ik hoopte echt iets op ‘t randje te zien bij Loesje tijdens die lapdance maar zelfs daar droeg ze een degelijke trouwjurk

2 likes

Normaal laten ze ook weten wie van wie de hoogste hartslag kreeg, dat zorgde ooit nog voor wat drama, maar helaas hebben ze daar nu niets mee gedaan?

2 likes

Ja ik wilde dit net posten, jammer!! Ik hoopte ook dat tijdens de challenge er opeens een nieuw iemand binnen zou lopen ofzo maar helaas

2 likes