Gisteren plaatste Morris zelf een story! 19 uur geleden. Heb net even gekeken haha
Ik herkende haar ook niet!
Zou wel grappig zijn als hun uiteindelijk een relatie krijgen
Van mij mogen rowenna en donny wel naar huis. Die vind ik echt niks toevoegen. Bij de rest kan er nog wel lekker drama ontstaan. Maar ik zie het zo gebeuren dat die nog best ver komen, zoân onzichtbaar saai stel.
Haha âspeeltâ
Haha ja wat dat betreft zijn het allemaal een stelletje acteurs. Was ie leuk op de middelbare? Ik vind joey iig een beetje mwah. Wel ok maar niks wat eruit springt.
Ik heb ook ât idee dat Donny Rowenna zo inwisselt. Dat had ie misschien al wel gedaan als Deniz niet voor Loesje was gegaan
Aflevering staat erop!
Love Island UK begint 28 juni!!
Hehe eindelijk iets leuks!!
Die lapdances moeten ze dus ook zonder muziek doen? Dat is echt te lame haha
Ik denk dat het wel samenvalt maar dat is gewoon toeval. het is niet alsof ze rekening houden met elkaar/het van dezelfde productie is
Ik vind Paulo zo heet
Afgelopen qua opnames? Die moeten nog starten, dat is dan waarschijnlijk het weekend voor 28 juni. Dat is toch ook het idee van love island, dat het semi live is
Of bedoel je iets anders?
Edit: denk dat ik het snap. 28 juni is de datum waarop het in de UK start, dus het zal dan niet op Videoland te zien zijn nee.
Oh ja, jammer. Had er helemaal zin in. Wat een hysterische aankondiging op Instagram trouwens
Kan Loesje ook nog praten?
Ik erger me zo erg aan die âhèhâ die yasmin de hele tijd midden in zinnen zegt:
âIk voel me zo tot jou aangetrokken hèh, zoveel gevoelensâ. Blaaaaaaaadiblaaaaachocoladevla
Ik hoopte echt iets op ât randje te zien bij Loesje tijdens die lapdance maar zelfs daar droeg ze een degelijke trouwjurk
Normaal laten ze ook weten wie van wie de hoogste hartslag kreeg, dat zorgde ooit nog voor wat drama, maar helaas hebben ze daar nu niets mee gedaan?
Ja ik wilde dit net posten, jammer!! Ik hoopte ook dat tijdens de challenge er opeens een nieuw iemand binnen zou lopen ofzo maar helaas