Denk je dat de islanders meedoen voor het geld?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Voor de fame?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor de liefde?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Denk je dat de islanders meedoen voor het geld?
0 stemmers
Voor de fame?
0 stemmers
Voor de liefde?
0 stemmers
25 k is natuurlijk best een leuk bedrag maar ze splitten het altijd en ja ik denk dat dat soort types die meedoen aan love island echtniet meedoen voor dat bedrag.
Ik denk ook dat ze meer geld overhouden aan alle spon na afloop dan aan het bedrag dat ze eventueel winnen
Wat een flut seizoen dit. Sinds Francesco en Rosa weg zijn is het echt berg afwaarts gegaan. Ik spoel ook de helft door.
En joey en luna schenen elkaar dus te kennen voor love island. Dat kwam in de media, maar nu hebben ze het er zo in verwerkt dat dat inderdaad zo is?
Love island UK vanaf maandag!
Maar komt niet op Videoland toch?
Nee maar je kunt 't vanuit Nederland wel gewoon online kijken, echt zin in
Ohh via welke site?
Omg ik wil dat ook want dan kan ik het met mn vriend kijken, en ook al wil hij het niet helemaal toegeven hij vindt het net zo leuk om te kijken (we hebben love island uk laatste seizoen samen gekeken). Als het maar niet een heel gedoe wordt met streamen via 1 of andere site?
Mijn vriend vond hun heel leuk, maar volgens mij kenden die elkaar ook voor love island?
iig dat maakten wij op aan toen die ouders enzo erbij kwamen. Ekte BROOOO’S.Niemand heeft nog een opmerking gemaakt over fucking VERSTOPPERTJE???
Volgens mij vervelen ze zich echt dood daar hahah
Haar uiterlijk is toch juist een compliment! Haar innerlijk maakt haar gewoon onaantrekkelijk. Dat was ook echt lullig! Ik hoop dat er misschien wat is geknipt maar ik ben bang van niet…
Haha ik zou zo graag eens verstoppertje doen, vond dat zo leuk vroeger en lijkt me nog steeds leuk haha juist super grappig met je vrienden of familie ofzo. Maargoed ik heb ook nog nooit iemand bereid gevonden om met me te springtouwen met zo’n groot touw dus misschien ben ik de enige die haar jeugd wil herbeleven haha.
Edit: maar was inderdaad niet per se het boeiendste deel van de uitzending haha
Ik vind het wel leuk eigenlijk tof toch, in zo’n groot huis!
Omg op dit account allemaal bewijs in stories dat Job iemand thuis heeft zitten en hij meedoet voor de fame
Dit lijkt een beetje op spam? Gezien het gesloten account en jouw gesloten profiel? Of is dat niet zo?
Haha nee ik ben geen spam. Je kan ook gewoon zelf naar insta account ‘realityfbi’ gaan