Maar spill the tea dan!!! Screenshots
Het is echt veel zal eens proberen
Excuus! Ik kende je nog niet zo als forumer, heb niks gezegd haha. Maar wel benieuwd nu indd.
Wat een infantiel gesprek?
Pareltje
Hahaha thanks !! Ik zie dat juicechannel het nu ook post
Het zijn wel echt rare gesprekken
Love deze juice
Zou het wel heel sneu vinden voor Esmee als het echt zo is! Of zou zij het weten en met hem meespelen? Kan ik me haast niet voorstellen.
Waarom zou je het nummer van je vriend niet opslaan? Valt mij dan meteen weer op, haha!
Ik kan me dat zo niet voorstellen! Dat zou wel echt erg zijn. En misschien heel naïef maar ik vind het toch best shocking haha. Heb je dan echt 0 geweten / benul dat dit gaat uitlekken?
Haha goed punt stel je voor het is helemaal niet Job maar iemand die gewoon zin heeft in juice en daarom zo’n gesprek verzint
@gep ja ik vind het ook shocking!
Hahaha dit is toch nep
En ontzettend kinderachtig ook.
“We hebben het nummer gecontroleerd!!!”
Alsof je niet gewoon een fake profiel kan maken met iemand anders foto hahaha
Vind het echt nep overkomen, lijkt echt geschreven met de gedachte van dat het heel echt en stiekem moet lijken maar daardoor wordt het echt een heel ongeloofwaardig gesprek. Dat zij even zn naam noemt om te ‘bevestigen’ dat het job is, dat hij zo expliciet zegt dat ie graag op tv wil en toneel gaat spelen op love island, dat zij die chats eChT moet verwijderen en zelfs dan nog specifiek benoemt dat hij gaat zeggen dat dit gesprek nep is als het uitlekt. Echt trying too hard door degenen die dit gemaakt hebben.
Dit, het ligt er echt veeeel te dik bovenop.
Hoezo zou je ook een geheime relatie hebben?
Geloof het ook niet zo.
Ik ben dan weer zo naïef dat ik meteen geloof dat dit echt is hahaha
Omg de
Ik vind het ook wel een beetje nep overkomen… Maar hij reageerde wel heel gestresst bij die aflevering waarin iemand op social media had gezegd dat hij niet oprecht is met Esmee
Maar ff serieus he
- Ik hoop dat het waar is
- Ik hoop niet dat het waar is
0 stemmers