maar jeetje
Wat bedoelen de Vlaamse dames als ze zeggen: ā ben je tof?ā
Huh waarom zoent Matthy nou ineens met 2 vrouwen? Ik zag dit van hem niet echt aankomen
Geil
Dat is zogenaamd een geheim woord dat Sebastiana en Martin hebben afgesproken zodat ze geil niet hoeven zeggen. Ofzo
Heh dat ging snel
Ja ik vind het een beetje kinderachtig ofzo? Hoe oud is Sebastiana eigenlijk?
Haha ja ik dus ook, vooral door dan heeeel vaak tof te zeggen wordt het juist zo benadrukt. Ze is 23 volgens mij
Oooo Haha wat suf zeg
Vergeten jullie Stenn ook steeds?
Ik vind melany echt super irritant, waarom denkt ze dat ze de eigenaar is van Matthy??
24 geworden deze aflv
Ik kijk ook eens een aflevering niet dadelijk maar direct terug kijken
Woww had dat ff niet verwacht van Matthy
Haha ja, een keer gezoend en daarna is ze teleurgesteld in Rowena dat zij Matthy ook wil. Uhhh zij heeft hem niet voor niks gekozen
Matthy wil ook steeds met iedereen praten over dat gedoe
Omg als Matthy voor melany zou kiezen is ie echt afgeschreven voor mij. Vind haar zooo irritant
Vind dat Matthy echt even āzichzelf bij elkaar moet rapenā. Vind niet dat iedereen die zich aanbiedt hij een kans moet geven. Je hoeft toch niet overal op in te gaan?
precies dit.
Vond Matthy deze aflevering wel irritant. Overal om heen lullenā¦
Ik vind Lotte ook nep overkomen. Ze lacht ook steeds letterlijk āhihihiā, viel me vooral op nadat ze een keer zei toen Noah haar probeerde te zoenen ājaa en toen lachte ik gewoon heel schattigā. IS NIET SCHATTIG.
Haha ik deel zowat alleen maar negatieve dingen in dit topic, maar het is wel leuk om je aan alles te ergeren in dit programma.
Ik zei ook net toevallig tegen mijn vriend dat ik niet wist hoe lang ik het kijken ga volhouden. Alleen maar gezeur en gezeur en geen leuk drama ofzo. Alles wat ik erover zeg is ook alleen negatief. Bij de Engelse versie is het toch anders blijkbaar .