Ik vind de Britse versie echt heel moeilijk te volgen vanwege die verschillende en onverstaanbare accentenâŠ
Ik kijk te veel Britse tv denk ik (voornamelijk trashy reality, en panel shows), kan het allemaal prima volgen. Vind die accenten allemaal juist leuk, UK heeft dat echt net als Nederland, elke 10 minuten een ander dialect of accent, love it.
UK Versie afl. 2
Ik vind het zo jammer dat die danser niet voor Yewande is gegaan, zij is wel een beetje de Camilla/Dr. Alex van dit seizoen. Ben wel benieuwd wat die Lucie nou gaat doen, ze had net met Joe gezoend en nu dit. Maar vind Joe eigenlijk veel te leuk voor haar, dus hoop dat hij nu met een leukere chick (Yewande?) samen komt.
@NewBlood ik vind het ook wel allemaal prima te verstaan en te volgen.
Love island UK aflevering 2
Ik had verwacht dat Curtis voor Amy zou gaan en Tommy voor Amber. Ik vind Lucie en Joe eigenlijk wel schattig samen en ben benieuwd of ze samen buiten gaan slapen. Ik heb echt niks met Amber en Anna.
UK
Oh, die Anna vind ik ook helemaal niks, echt zoân dertien in een dozijn Insta-influencer-type, zoân Ali-Express versie van de Kardashians.
Ben wel benieuwd hoe ze nu verder gaan recouplen, en ben idd ook wel benieuwd of Lucie en Joe nu buiten gaan slapen, of dat ze haar eieren over meerdere mandjes gaat proberen te verdelen Hoop wel dat ze haar belachelijk (blijven) maken over dat hele âbevâ.
Hoop op wat meer actie vanavond want 't is wel veel van hetzelfde tot nu toe.
Oh wat erger ik me toch dood aan Melany
Melany
wow echt wtf, ik snap echt niet wat uit Melany komt tijdens dat gesprek met Rowena ?? Zij is juist niet netjes?
Ben heel blij dat deze twee personen nu naar huis gaan
Zij heeft echt een hele hoge dunk van zichzelf volgens mij, heel vermoeiend
Melany en Matthy volgende keer als koppel naar huis sturen:
- JAAAA
- Nee
0 stemmers
Ik vond Matthy in het begin echt een van de leukste in de villa, maar dat is compleet over. Snap ook niet waar Melany ineens vandaan komt?? Vind haar en Rowena allebei behoorlijk hypocriet met hun âik wilde met Matthy koppelenâ terwijl hij en Aleksandra toen best leuk met elkaar gingen
Ik hoop zo dat Melany de volgende keer weg kan.
Edit: en Kaat was sowieso de leukste.
Ik ook!
Arme Kaat. Hoopte op Melany haha.
Same. Maar had helaas al meteen door dat dat niet ging gebeuren, aangezien Matthy natuurlijk mee mocht stemmenâŠ
Ik begin me steeds meer te ergeren aan iedereen. Al die meiden met irritante stemmen en alle personen lijken zo niet oprecht
Kaat was mân favoriet, zo makkelijk ditđ
Melany weer met r dooie gelul, ik stoor me ZO aan haar, t is bijna niet gezond meer haha
Kaat was ook mijn favoriet
Ik vind tot nu toe alle vrouwen vrij saai, dus heb niet echt een mening over dat Kaat eruit is. Was te verwachten denk ik wel. Wel blij dat Vinnie eruit is, die vond ik het meest nietszeggend van de mannen. Ik vind Sebi en Martin wel schattig, maar zie het ook niet heel lang duren. Ben benieuwd.