Love Island (Deel 1)

Met een VPN en een gratis account op ITV kun je de afleveringen volledig legaal, zowel live als later met ondertiteling, kijken!

2 likes

Dank je!

29!

Edit: en de herkoppeling is eind 32+33

1 like
love island US aflevering 19/20

Jeetje wat is die Shannon irritant zeg. Ze kijkt ook zo vuil de hele tijd, en die sfeer met Genevieve erbij was zo raar. Eerst heel fel, dan zijn ze ineens bestiessszzs en dan is het weer haat.
Wel blij dat Cinco naar huis is want pff ik kon het echt niet meer hebben hoe hij maar geen beslissing wou nemen. Alleen nu Cash in de driehoek zit doet zij hetzelfde? Ze blijft zeggen tegen Charlie dat ie geen tweede keuze is oid maar ze gedraagt zich heel anders
Ik zit nu aflevering 20 te kijken en heb t idee dat Charlie er genoeg van gaat hebben. Jammer, maar wel begrijpelijk. Leuke man ook hij

En ik vind het heel goed hoe Kyra voor zichzelf opkomt na Shannon dr aanval op Will. Ik vind het niet ok hoe Will zich gedragen heeft maar dat is aan Kyra om mee te dealen
“If you want to be that person
” Haha lekker denigrerend weer Shannon

Ik kan bijna je spoiler openen @Xiomara :tada:

Haha ik ben bang dat 't een deceptie gaat zijn. Verder wel weer helemaal met jou eens wbt de mensen :upside_down_face:

Ik vond US in het begin leuker dan UK, maar nu juist andersom. In UK lekker veel drama met Casa Amor en US vind ik steeds slomer worden en minder leuke mensen ofzo

Ja het is elke keer hetzelfde gedoe ofzo bij US, er verandert niks qua sfeer oid en steeds dezelfde gesprekken
UK was echt saai in het begin maar dat hebben ze met/sinds casa amor echt driedubbel ingehaald haha

Oh god, waarschijnlijk is dit haar enige gezichtsuitdrukking:

Thanksss nu al zin in

Ja klopt, volgens mij komt ze bij casa amor pas terug
Zal wel met corona te maken hebben en quarantaine maatregelen in Spanje. Ze is ook in maart bevallen en Ian is natuurlijk de vader dus wellicht zit daar ook nog iets in

2 likes
love island UK aflevering 45

Neeeee ik ben zo sad door het vertrek van Matt :broken_heart: was m’n favoriete man op het moment ik vind hem zo leuk! Ik had dit ook niet verwacht van Priya. Ze matcht goed met Brett qua interesses maar het lijkt me een beetje saai, broer en zus vibes eerder

En nu zowel Liam en Millie als Teddy en Faye weer helemaal on zijn kan het nog best een spannende finale worden denk ik
Ik verwacht dat dat de 2 populairste koppels zijn, in ieder geval momenteel. Ook al ging Faye compleet uit r stekker, ik vind wel dat ze de gunfactor heeft.
De preview van morgenavond bevat “twijfels” van Liberty maar ik denk dat dat niks is uiteindelijk. Maar zowel Jake als Tyler EN Kaz wat mij betreft, hebben zich niet van hun beste kant laten zien in/rond casa amor, ik denk dat dat wel invloed heeft op het uiteindelijke stemgedrag

Nog maar 1.5 week :disappointed:

1 like

casa amor (geen spoilers)

ligt het aan mij of duurde casa amor wel heel kort dit keer?

Waarom zet je het in een spoiler als het geen spoiler is?

1 like

voor degene die geen casa amor dingen willen lezen (ondanks dat het geen spoiler is) aangezien het nog niet bij videoland is

casa amor herkoppeling

spoilers

de koppen van de jongens elke keer als Kaz de kaart benoemd
FF8CE20A-03FC-46BF-8E58-C37CF1CFCA8E

1 like

Maar het is nog steeds geen spoiler? Je zegt alleen iets over de duur van casa amor

UK Afl 45

Ja, zo jammer van Matt :pensive:
Priya en Brett zullen er ook wel snel uitvliegen, zo op het einde twee compleet nieuwe mensen in een koppel. Vind hem nog wel ok, beetje saaiig, maar (gevoeld) wel oprecht. Maar zij is echt zo duidelijk alleen maar daar om op tv te komen. Ook met die graduation ceremony (die sowieso cringe was), daar werkte ze echt op mn zenuwen. Je bent er net twee seconden, take a step back.

Ondanks de compleet onredelijke schreeuwsessie blijft Faye mn fave, hoop dat zij en Teddy tweede worden (die doen het bijna altijd beter dan het winnende koppel :grinning_face_with_smiling_eyes: ).

uk aflevering 45

Oh ja die ceremonie was zo overdreven. Ze is net binnen doe ff rustig. Ik had het idee dat Liberty het ook maar irritant vond haha die zei ook zowat niks
Maar misschien kwam dat ook omdat die schijnbaar eerder al seks had met Jake!

Ja ik vind het wel heel mooi om te zien hoe Faye leert (van Teddy) en ik vind ze daardoor ook het leukste. Want hoe leuk ik Millie ook vind, Liam z’n gedrag in casa amor vond ik echt heftig en de Teddy/Faye situatie is vooral (hele intense) miscommunicatie.

@Xiomara ik heb op je spoiler geklikt terwijl ik nog naar aflevering 21 zit te kijken haha ik was zo nieuwsgierig en ik kan dit nog helemaal niet plaatsen nu!! Wel erg benieuwd hoe het daartoe komt, of het een dumping is geweest zeg maar of persoonlijke omstandigheden oid

2 likes

Love Island US afl 27

Oh lordddd Jeremy staat gewoon in de finale. Snap het echt niet??? Trina en Andre zouden op hun plek moeten staan. Ik ben benieuwd wie er gaan winnen
 maar vind het allemaal geen sterkte koppels? Alsof ze net bij elkaar zijn (zijn ze ook haha). Dan ga ik toch voor Kyra en Will denk ik (hoop oprecht dat ze eruit komen met elkaar).

Waarom moeten de mannen altijd een ontbijtje maken. Slaat nergens op, komen ze weer ff snel een ijskoffie droppen. En al die dates zijn gewoon een drankje aan een schraal tafeltje of op een kleedje.

1 like
UK aflevering 46

Zo wat vond ik die “we are exclusive” van Tyler en Kaz irritant zeg. Sinds haar gedrag richting Matt ben ik zo op haar afgeknapt. Tyler vond ik voor casa amor leuk maar daar snap ik nu ook niks meer van: ik vind hem kinderachtig, vervelend en hij is slecht in volledige zinnen vormen
Wel eindelijk een challenge die voor wat drama zorgt, en dan vooral bij Jake en Liberty natuurlijk. Ik vond hem al nooit zo boeiend maar sinds casa amor is ie wat mij betreft echt door de mand gevallen. Het gesprek ook op het einde tussen hun 2, op dat dakterras, kwam zo onoprecht over. ZO blij dat die meiden daarover ook zeiden “eh denk je niet dat ie zegt wat je wilt horen?”

Die Aaron vind ik trouwens een partij irritant. Na die opmerking over Chloe en “past your prime” zijn had ie het eigenlijk al verpest haha dat was na 10 minuten ofzo
Maar ik heb ook niks met Mary dus dat scheelt.

Love Chloe wel steeds meer haha zij is zooo grappig. Heerlijk hoe hartelijk zij kan lachen, en die gezichtsuitdrukkingen :two_hearts:
Ik vond haar in het begin ontzettend irritant en ik ben benieuwd of het voor de “Videoland-kijkers” net zo bijtrekt

US aflevering 22

Ah het vertrek van Josh gezien :open_mouth: toen dat shot begon met beeld en zonder geluid was het al duidelijk dat het iets ongeplands zou zijn. Zielig
Benieuwd hoe dat verder loopt! Die nieuwe 2 mannen lijken me leuk en ik vind Cash hypocriet, begint nu irritant te worden