Love Island (Deel 1)

Reactie op US afl 22

Haha ik vond Cash eerst ook leuk en toen na Casa ook irritant. Hypocriet idd. Zelfde geldt voor Chloe, eerst irritant en nu leuk. Grappig hoe dat zo kan veranderen. Ben nu bij de afl. dat iedereen op final date gaat (US), dus de finale is bijna :open_mouth: en ze zijn nog maar bij afl 28! Benieuwd wie er gaan winnen.

US aflevering 23

Wauw ik zit deze dumping wel met open mond te kijken! Had dit niet verwacht. Ik dacht dat Andre voor Cash zou kiezen en toen ie dat niet deed, dat Charlie het dan wel zou doen. Maar vooral aan de hand van de dingen die hij zei, niet perse omdat ik m ongelijk geef. Och en hij is in tranen, lieve man
Andre die zat te klappen hahaha

Ja US is sowieso maar 6 weken en ik heb het idee dat er ook maar 5 afleveringen per week zijn ipv 6, maar dat laatste weet ik niet zeker

Oh jezus Cash die nu meteen full on richting Cinco gaat. En dan haten op Charlie die niet 100% voor haar gaat, schijnbaar was zij dat ook nooit richting hem. Was al zo duidelijk, maar zij bleef maar volhouden dat het wel zo was
 Hypocriettt, doei

Echt benieuwd wat dit in de finale doet!! Ik hoop nog wel dat Olivia met Andre herkoppelt hoor mijn hemel die Korey heeft z’n kans toch wel gehad
Dit zijn echt rare koppels sowieso. Will en Kyra vind ik inmiddels super leuk en ik vind Elly en K-Ci ook een leuk stel so far maar daar blijft het bij. Dat die Jeremy er nog steeds in zit irriteert me ook mateloos

2 likes

Love Island US afl 29 finale (winnaars)

Neeeee wat een deceptie. Kyra en Will zijn de enige winnaars in mijn ogen. Enige koppel dat echt verliefd is ook. Ik geloof niks van Olivia! Wedden dat ze Korey dumpt zodra ze thuis is. En Korey geloof ik eigenlijk ook niet meer zo
 (vond 'm aan het begin wel leuk).

Vind die laatste afleveringen ook altijd zo saai. Omdat ze weten van ja dit is 't, er komt niemand meer bij dus laten we ff extra verliefd doen zodat we misschien wel winnen. Echt al die gesprekken, zo fake :yawning_face:

US finale/winnaars

Oh mijn hemel, echt hoor heel Amerika is er schijnbaar voor gevallen. Ik vind hun conversaties met/over elkaar ZO fake over komen, ik zie dit gewoon echt niet voorbij vriendschap
Ineens was het voor beide ook zo duidelijk dat ze voor elkaar gingen. Verdenk ze ervan buiten de camera’s om een pact te hebben gesloten, het komt gewoon gemaakt over ofzo

Ik ben de laatste paar afleveringen echt verliefd geworden op Alana en Charlie, wat een leuke mensen en wat is zij mooi in die finale jurk zeg, wow

Heb het grootste deel van deze aflevering ook doorgespoeld, vind die speeches altijd nog wel leuk maar die terugblikken daarna
 saai.

1 like

Ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar ik vind Chloe eigenlijk best wel leuk! Ze is echt grappig en ik erger me niet eens meer aan haar stem haha. En Millie :heart_eyes: :heart_eyes:

6 likes
uk aflevering 53

Ah onterecht en jammer dat Mary en Aaron naar huis gestuurd zijn zeg. Volgens mij matchen die juist super goed met elkaar
Ik vond Mary tijdens die talenten show ook super schattig haha dat tapdansen. Die van Faye was zooo ongemakkelijk, dat ze iedereen ging roasten? Ik heb er steeds meer moeite mee dat zij alleen maar shit geeft en niet neemt. Ook met dat stemmen op wie bij elkaar past flipte ze helemaal de pan uit. Alles draait om haar en iedereen moet rekening houden met haar terwijl zij super hard is tegen/over anderen
Wel vind ik haar met Teddy nog een super leuk koppel omdat hij com-pleet het tegenovergestelde is, hij brengt haar zachte kant omhoog maar pff hoe lang houdt hij dat vol

Gelukkig is de baby aflevering weer voorbij want ik haat dat mechanische gekrijs, niet te doen
Ik had gehoopt dat Kaz en Tyler naar huis gingen want Tyler is mijn BEC inmiddels en Jake en Liberty
 ja wat daar nu nog over te zeggen Liberty is ZO’N schat ik vind haar zo leuk terwijl Jake zich continu aan haar lijkt te storen.
Erg benieuwd wat dit gaat doen (ben nog niet aan het einde van de aflevering)

Edit: nou jaaaa wat een rare laatste 20 minuten, Jake geeft echt geen fuck, “ok dan gaan we uit elkaar”. Ook elke keer dat “you are my girlfriend” jeetje wat voor bevestiging is dat, hij kan niks anders zeggen dan dat. Hij probeert haar te veranderen maar ziet dat zelf gewoon echt niet en dan gaat het ook nooit beter worden. Hij heeft echt geen empathisch vermogen ook

Ah en dan vertrekken ze vast uit zichzelf, besloten tijdens die date. Damn, love island first denk ik

1 like
UK afl 46

HAHAHAHA TYLER DIE ZN HELE PACKAGE IN CHLOES GEZICHT STOPT EN JAKE DIE LIB BERIJDT IK GA STUK

vind dit wel een van de betere keren dat deze opdracht gedaan werd (samen met seizoen 4 en 5) de vibe is ook helemaal niet awkward zoals soms gelukkig :sweat_smile:

1 like

Teddy is echt de leukste man die ooit mee heeft gedaan aan Love Island denk ik

Alleen jammer dat 'ie op Faye valt. Wat is zij ongelooflijk zeg. Echt aso-gedrag ook, waarom rent Teddy niet weg

4 likes

Fay is echt gestoord! Ook hoe ze laatst deed tegen lib


misschien handig om het afl nr te gebruiken want ik dacht dat je het over vandaag op videoland had :sweat_smile:

3 likes

Kan je er voortaan bijzetten dat het niet de spoiler van vandaag bij Videoland is, maar de aflevering die je online streamt? Nu dacht ik namelijk dat ik deze spoiler “veilig” kon bekijken omdat ik bij ben op Videoland.

2 likes

Ik snap ook echtniet dat Teddy op Faye valt, wat een ordinaire schreeuwlelijk. Hoop dat ie dat buiten de villa gaat inzien.

Wat een vreselijke gast is die Toby, echt een kind in een snoepwinkel die na 2 minuten alweer door gaat naar het nieuwste speeltje, bah.

En ik vind Millie zĂł leuk, echt sneu hoe dom ze zich nu voelt door Liam.

6 likes

Ik word echt pissig van Toby. Alles wat hij zegt zou een jochie van 16 ook zo kunnen zeggen. Echt een kneus.

9 likes

Ja Toby heeft gewoon nog een gigantisch puberbrein. Die is totaal niet toe aan vastigheid. Erger me vanaf moment 0 al aan dat kind.
Millie is ook mijn favo.
En Faye wil ik zo graag eens ff toespreken, maar dan krijg je alleen maar een gigantische schreeuwende tirade terug. Ze scheen ook al ontzettend veel kritiek op haar gedrag hebben ontvangen.

En sowieso als Toby thuis is krijgt hij natuurlijk ontzettend veel aandacht en daar gaat hij heel goed op dus waarschijnlijk neukt ie de komende jaren heel UK net zoals gaz van Geordie shore. Hij is meer geschikt voor zo’n programma.

4 likes

Ik lees trouwens dat veel zich aan Tyler ergeren, maar die valt mij op 1 of andere manier helemaal niet op ofzo.

afl 51

FAAAYE :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: eerst nog tegen iemand zeggen van ja we moesten op iemand stemmen no hard feelings en nu gaat ze helemaal los want HOE DURVEN ZE

afl 54

wat er in de afgelopen afleveringen gebeurd had ik echt nooit zien aankomen, ik dacht dat lib en Jake de gegarandeerde winnaars waren. :sweat_smile:

Ja hij doet echt niet mee voor liefde

Vanavond de finale voor love island UK!! ik hoop zo dat ik geen spoilers lees en het morgenochtend meteen kan kijken. Werk? Dont know her

finalisten UK/aflevering 56

Oh ik vind de meet the family altijd heel leuk, die moeder van Chloe :heart_eyes: de vader van Liam :heart_eyes:

Ik denk dat Liam en Millie winnen, Chloe en Toby tweede en daarna wat meer twijfels maar ik denk Faye en Teddy derde. Kaz en Tyler hebben het minst de gunfactor van alle koppels, wat mij betreft
Ik ga sowieso mee huilen als ze weer van die speeches moeten schrijven voor elkaar ik word daar altijd zo emotioneel van

finale UK/winnaars

Ah, zoals verwacht dus maar wel leuk!! en heb de laatste 20 minuten doorgespoeld want die terugblikken vind ik maar saai
Maar oh de speeches van Toby en Faye :sob: Faye kan wel kwetsbaar zijn in woorden, zette ze het nu ook maar om in acties
En Toby, nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar ik vind hem echt leuk inmiddels haha zo lief die speech