“Islanders jullie zijn allemaal trending op social media.” ???
Volgens mij is Lotte deze hele aflevering emo
“elke dag worden er duizenden meningen over jullie gegeven op de socials”
sure jan
Haha ja hier dacht ik ook ineens aan…
Tuurlijk mag ze van gedachten veranderen maar ze lijkt geobsedeerd door one-night-stands. Toen Makiko binnenkwam meteen vragen: heb je wel eens one-night-stands gehad?? En duizend keer benadrukken dat ze geen seks kan hebben zonder liefde. Zeg het dan gewoon niet.
Dit spel ?. Oké
What the…
dit spel met tweets is de doodsteek voor jarne en lotte
Wat was dit gebekvecht tussen Aleks en Seba?
Lotte ziet er echt uit alsof ze ieder moment weer kan gaan janken
Hoe kan iemand van 19 zo ontzettend ouderwets denken? Ik dacht dat die jonge generatie zo woke was? Of is België daarin een uitzondering?
Van mij mag hij eruit, en Lotte met haar gejank, en dan een leuke nieuwe man en vrouw erin voor Jarne en Rowena. Zou bijna de app ervoor gaan downloaden
Pffffff ik hoop stiekem dat ‘Jarn’ iemand anders leuk gaat vinden
Jeetje Jarn
Bij Miles heel overdreven die kussen ertussen en bij Stenn…
Ja sorry hoor what the fuck, jeetje Jarn.
Lotte en Jarne zijn op het emotionele gebied totaal geen match. Ze snappen elkaar behoeftes niet. Lotte is soms redelijk tegenstrijdig in haar communicatie. Je ziet aan Jarne dat hij niet weet wat hij moet doen of zeggen. Tegelijkertijd is hij wel wat harder dan haar, maar ik vind hem niet per se kil. Hij heeft wel gevoel, maar uit dit minder snel. Op de lange termijn gaat dit stel niet werken denk ik.
Vanavond herkoppeling waarbij de vrouwen mogen kiezen en we mogen weer stemmen!
Zal wel weer morgen pas zijn…
Op instagram had love island gereageerd dat het vanavond is! gelukkig.
Jammer van Lotte en Jarne, maar wel begrijpelijk inderdaad. Lijkt me alleen wel lullig als zo iemand dan zegt 'ja ‘t boeit me eigenlijk niet echt’.
Vind Jarne wel echt een botte gast hoor. Met zijn huilen is een teken van zwakte. Hoop dat Lotte een ander kiest bij de herkoppeling.