Wanneer je wel iemand anders kan troosten maar diegene waarmee je in een koppel zit moet niet zo janken
Ik vind die Cas niet zo leuk. Beetje gladde jongen.
Bij mij staat ie er wel op! ook niet als je zoekt naar love island en dan door alle afleveringen naar beneden scrollt?
Ja ik vind het ook een beetje een kwalletje
Ugh
Cas komt voor Makiko, Lotte of Rowena en kiest uiteindelijk Aleks⊠Blegh. Hij kiest gewoon voor degene die het populairst is.
Rowena lekker onder de dekens
Lekker awkward dat iedereen er ook bij blijft als er twee ruzie hebben
Ik snap Denzel zijn reactie wel hoor. Laat in ieder geval wel zien dat hij om Aleks geeft. Die Cas mag van mij naar huis 
Zitten ze tijdens de date voor een greenscreen?
Aan iemand vragen hoeveel bedpartners hij/zij heeft gehad vind ik zo apart.
Toen Seba zo hysterisch reageerde op die Firuza dacht ik echt dat ze vriendinnen zijn. Is ze daar een keer geweest voor haar wimpersâŠ
Die Kelly praat echt een beetje zoals Olcay Gulsen.
Haha ja ik dacht ook oh ze kent haar echt goed, misschien wel hele goede vriendinnen in het dagelijks leven. Ik zou bij zulk soort relaties eerder denken van âoh huh jou ken ik ergens vanâŠâ
Ja precies! En dat je haar dan heel ongemakkelijk een minuut staat aan te kijken, omdat je niet kan plaatsen waarvan hahaha. Maar blijkbaar heeft Seba daar geen last van.
- Denzel en Aleks moeten samen blijven
- Aleks en Denzel moeten uit elkaar
0 stemmers
Lotte huilt wel vaak en vindt veel (onnozele) dingen heftig. Vraag me af hoe ik zou zijn als ik opgesloten zat daar 
Ik blijf er bij dat seba en Martin mijn favo koppel is. Ook als ze faken vind ik dat ze nog steeds leuk zijn samen.
En ook heel benieuwd naar morgen met Lotte!
Maar Denzel deed ook echt wel kut
Ik heb de aflevering voor vandaag nog niet gezien, maar keek die van gisteren terug.
Bradley heeft 30 min de tijd om zân koffers te pakken. Hij gaat naar beneden met koffers en op het bed staat Matthy en Makiko. Dus of hij heeft meer dan 30 minuten, of de crew fixt dit binnen 10 min ofzo
. Ik ben altijd benieuwd naar dingen achter de schermen, dus ben heel nieuwsgierig hoe dat zo snel gefixt is.