Ja ik vind hem ook echt heel erg lomp. In sommige dingen kan ik me wel vinden die hij zegt maar 't is vooral de manier waarop dat ik denk ā¦
hahahah Seba āik wil kijkenā
vond dat stukje van seba en martin echt fake
Heel fake. Ik heb ergens het idee dat ze doen alsof ze verliefd zijn voor het geld
Ja dat denk ik ook 100%.
Helemaal omdat Seba het gisteren had over haar ābattleā en dat Aleks zich er niet mee moet bemoeien.
Rowena die weer benadrukt dat ze alleen seks heeft als ze gevoelens heeft maar ze heeft geen gevoelens voor Stenn maar wel seks
Oh ja doe maar Matty en Aleks weer samen
Ik hoop echt dat Aleks en Matthy samenkomen en denk oprecht dat ze het programma kunnen winnen samen! Ze zijn beide het populairst als individuen volgens mij.
JARNNNNNN
Sebastiana lijkt me wel echt een hele leuk vriendin om te hebben. Haar eerlijkheid kan ik wel echt waarderen.
Deze recoupeling kan wel een hoop roet in het eten gooien!
godsss kiest Aleks alsnog voor Denzel, terwijl ze eerder het keuzemoment had dan bijvoorbeeld Makiko
Wel opvallend dat bijna elke keer de nieuwelingen weggaan, alsof ze toch niet helemaal goed kunnen inblenden in de groep.
Bij de UK versie moeten de koppels de minst ācompatibleā koppels aangeven en vervolgens konden de stemmers thuis van de twee minst compatible koppels 1 van de 2 wegsturen. Dus bij Lotte en Jarne zou het publiek dan mogen kiezen of ze Lotte of Jarne in de villa willen houden.
We kunnen stemmen voor leukste mannelijke islander!!
Ik denk ook dat er nieuwe mensen komen eigenlijk. De groep is heel klein nu? Hoorde ook iemand zeggen na dat 2e smsje dat er 2 bedden leeg zijn.
Maar misschien willen ze de boel ff opschudden en wat nieuwe mensen erin, maar dan meerdere. Aangezien nu elke keer 1 nieuwe erin het niet āredā omdat de groep hecht is. Misschien 1 koppel eruit en dan iets van 4 nieuwe mensen erin?
Vond ik ook! Hij kwam over als een hele lieve jongen
Daarom heb ik op Denzel gestemd haha.
Vanavond komt er dus een nieuwe islander (Cas) en die mag dus vervolgens kiezen met wie hij een koppel wil vormen. Ben benieuwd!