Ja precies! En dat je haar dan heel ongemakkelijk een minuut staat aan te kijken, omdat je niet kan plaatsen waarvan hahaha. Maar blijkbaar heeft Seba daar geen last van.
- Denzel en Aleks moeten samen blijven
- Aleks en Denzel moeten uit elkaar
0 stemmers
Lotte huilt wel vaak en vindt veel (onnozele) dingen heftig. Vraag me af hoe ik zou zijn als ik opgesloten zat daar
mijn god die aleks is soms echt een drammende kleuter
Ik blijf er bij dat seba en Martin mijn favo koppel is. Ook als ze faken vind ik dat ze nog steeds leuk zijn samen.
En ook heel benieuwd naar morgen met Lotte!
Maar Denzel deed ook echt wel kut
Ik heb de aflevering voor vandaag nog niet gezien, maar keek die van gisteren terug.
Bradley heeft 30 min de tijd om zān koffers te pakken. Hij gaat naar beneden met koffers en op het bed staat Matthy en Makiko. Dus of hij heeft meer dan 30 minuten, of de crew fixt dit binnen 10 min ofzo . Ik ben altijd benieuwd naar dingen achter de schermen, dus ben heel nieuwsgierig hoe dat zo snel gefixt is.
Vinden jullie Aleks ook steeds irritanter doen? Ze was eerst mān lievelings maar nu mag Denzie van mij wel met Kelly
Ik vond Denzel echt heel leuk (impopulaire mening geloof ik) maar hij reageerde nu wel echt onredelijk naar Aleks toe. Ik hoop toch dat ze er samen wel uitkomen en Denzel zijn excuses aan biedt. En die Firuza bij die date. Het zag er zo ongemakkelijk uit! Ze leek een beetje ongeĆÆnteresseerd en arrogant. Maar we hebben nog maar heel weinig van haar gezien natuurlijk dus moet ook niet te snel oordelen
Ik vind Love Island echt wel heel erg leuk om te kijken maar vaak denk ik āach als ik een dagje mis is het opzich ook niet zoān rampā maar die voorstukjes elke keer zorgen er voor dat ik echt niks wil missen.
Dat doen ze dan wel weer goed
Vanavond wordt de jongen met de minste stemmen naar huis gestuurd. Hopelijk niet weer een cliff-hanger.
Hahaha, lekker bezig geweest!
HAHA, wat dan?
Misschien is het de hitte hoor, maar ik ga helemaal stuk om die talentenjacht. Dat ātalentā van Matthy HAHA
Ik ga ook stuk haha. Terwijl het nergens op slaat
Volgens mij hebben ze ook echt wel oprechte schik met zān alle!
HAHA Martin: Ik weet soms ook niet waarom ik sorry zeg, maar ik zeg gewoon maar sorry.
Lotte kan t allemaal niet meer aan. Ik denk dat ze gwn ff lekker naar huis moet.
En ze heeft echt labello of iets nodig
Ik vind het echt genieten dat dit gewoon elke dag komt haha