Love Island (Deel 1)

Vindt het jammer inderdaad, dat Rtl en de instagram van Love Island, Veel spoliers geven, dan is de spanning er al af. Daardoor vindt ik het niet zo’n wonder dat de kijkcijfers tegenvallen. Plus dat het veel dingen vaak uitgemolken worden, ipv er een beetje tempo in te gooien.

Spoiler:

Samenvatting

Wel jammer Dat Alex weg moet. Al snap ik het wel, wel leuk voor haar zelf dat ze naar Denzel kan. Al ben ik benieuwd of ze het volhouden buiten de villa. Denk wel dat Denzel oprecht is met haar, maar of de twijfels ooit weg gaan ben haar. Is maar de vraag?

Twijfel of Sebastiana en Martin oprecht zijn met elkaar. Al vindt ik ze wel leuk samen.
Tussen Rowena en Stenn,is het puur lust denk ik. en gaat het niet werken buiten de villa denk ik. Allebei een hele andere levensfase.

Verder zag ik op insta van Love Island. Dat de nieuwe islander best wel een domme fout maakt. Hij loopt naar Makiko en denkt dat het Kelly is. :wink:

Ik ben eindelijk weer bij en ja

• ik heb het idee dat het sussen Stenn en Rowena voornamelijk lust is.
  • Lotte ben ik ook wel een beetje zat. Ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen haar en Cas maar ik denk dat ze toch nog wel terug naar Jarn gaat.
  • Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij Aleks. Ik gun haar oprecht een leuke jongen en vond het ook wel sneu dat Denzel naar huis ging maar aan dat getwijfel kwam ook geen eind
Aleks

Aleks is helemaal niet weg maar Makiko echt jammer…

hahah oh dom van mezelf om de spoiler al te openen, heb pas 7 minuten gekeken

Ik vond het trouwens wel schijnheilig van Matthy dat hij tegen Kelly zei: “Ik kies jou sowieso!!” En Kelly: “Ik jou ook.” En daarna met Makiko en Lotte op de bank zit en zegt: “Ik weet het niet hoor.”

7 likes

Hij bedoelde toen toch dat ie niet wist of Kelly hem echt zou kiezen en hem leuk vond ipv of hij haar zou kiezen.

Maar ze zei het best wel expliciet toch? En hij had toen ook wel kunnen zeggen van: “Ja ik ga wel voor haar kiezen.”

Wie heeft Aleks gekozen?

Samenvatting

Jarne

1 like

In de love island app kun je stemmen welk koppel je terug wil: Aleksandra en Denzel of Melany en Matthy! #TeamAleks&Denzel

2 likes

Als mensen nu Melany er terug in gaan stemmen :scream::scream: Mag hopen dat het Denzel wordt.

Haha als Melany terug zou komen heb je wel kans op drama.

Neeee ik vind Kelly zoveel beter bij Matthy passen!

Haha, ik ook. Veel beter en vind Melany irritant. Maar ben wel nieuwsgierig wat er zou gebeuren als zij terug zou komen. Toch heb ik op Aleks en Denzel gestemd.

Ah ik hoop echt dat Denzel terug komt! Ik huil echt iedere keer met Aleks haha #emotioneletrut #ongestelddushetmag

1 like

Vind het nu wel minder leuk worden. Het is nu een kliekje geworden waar nieuwkomers nauwelijks nog tussenkomen en steeds naar huis worden gestuurd.
Zie weinig liefde tussen de koppels.

6 likes

Mee eens! Had Aleks toch gewoon naar huis laten gaan, vriendschap is niet het doel van het programma he… Dan had Makiko tenminste nog een kans gekregen.

4 likes

Ik vind ook dat het beter was geweest als aleks naar huis zou zijn gegaan. Maar goed, anderzijds snap ik jarne z’n keuze wel. Ze hebben nog maar een paar dagen in de villa…

En het lijkt me wel super leuk als denzel nu terug komt haha

Neeee melany moet terug komen want matty is nu met Kelly en vind haar oprecht leuk. DRAMAAAA

2 likes

Heeft België eigenlijk een andere voice over?