Huhh het einde? het lijkt net of Jarne én Denzel weg zijn.
Ik heb bij Lotte ook erg het gevoel alsof ze zich heel bewust is van de cameraâs, vanaf het begin al, dat ze erg bezig is met hoe ze overkomt. Want ik vind niet dat Jarne raar reageert, ze communiceren alleen heel slecht met elkaar.
En ik kan niet zo goed tegen dat dramatische van Lotte, dus dat maakt ook wel dat ik Jarne beter begrijp denk ik
Ja, volgens mij ook. Je ziet ook dat Aleks tegen Lotte zegt dat ze beide zware dagen gaan hebben. Ik denk dat ze beide naar huis zijn.
Jeeeeetje. Lotte en Jarn begrijpen elkaar echt 0,0 en communiceren volledig langs elkaar heen. Dat kan nooit iets worden.
Nevermind hier stond een theorie die niet klopt haha
Of Denzel die is naar huis gestuurd en Jarne & Lotte zijn uit elkaar gegaan (of andersom, maar dat lijkt me iets minder waarschijnlijk)
Ik denk dat denzel naar huis is gestuurd en dat jarne zelf zân koffers pakt want hij is er klaar mee. en hij wil natuurlijk graag zsm van bil
Ik vind trouwens die Kelly echt een leuke meid! Misschien ben ik hier alleen in hoor, maar ondanks haar iets te zwaar aangezette wenkbrauwen, komt ze echt super down to earth en volwassen over. Kan haar absoluut waarderen!
Edit: En Matthy straalt echt na hun date!
Ik word echt een beetje moe van dat gehuil elke aflevering van Lotte
Ja en ook hoe Matthy naar haar keek! Heb hem nog niet eerder zo gezien eerlijk gezegd haha
Ik vind haar ook heel leuk!
Sinds je dit hebt gezegd, let ik erop. I canât unsee.
Ik zou het echt heel jammer vinden als Jarn naar huis gaat
Me Too!
Ik hoop ook echt niet dat Jarne naar huis gaat, want dan krijgen we alleen maar nĂłg meer gejank van Lotte, maar ook niet dat Denzel gaat, want dat vind ik sneu voor Aleks. Dus hoe dan ook best kut.
Dit vind ik ook een hele plausibele! Is het al morgen hahah
Jaaa ik vind Kelly en Matthy ook leuk, hoe ie naar dr keek, doei Melany (hoop ik)
Ik denk dat Denzel weg moet en aangezien Lotte altijd alles heftig vindt hebben ze er een mooi twijfelstukje van kunnen maken met haar gehuil omdat ze het zielig vindt voor Aleks en omdat het gewoon klaar is met Jarne.
Offfff Jarne kiest er zelf voor om weg te gaan na Denzel omdat hij er zo klaar mee is 
De eerste optie is ook wel plausibel.
Ja ik twijfelde even, ze zullen toch niet beide weg moeten? Ik hoop stiekem wel dat Jarne blijftâŠ