Arabella ziet er zo uit alsof ze op de cover van een blad staat dat ik steeds een beetje verbaasd ben dat ze echt praat en een mening heeft hahaha
Haha omg dat moment tussen tommy en Curtis. Zo lieffff.
Anna en Amber doen heel erg alsof ze het erg vinden voor Yewande, maar ze vinden het eigenlijk gewoon ontzettend erg voor zichzelf. Al die argumenten die ze aanhalen waarom Danny voor Yewande had moeten kiezen slaan als een tang op een varken. Ik vond Amber in het begin al heel vermoeiend en dat is niet veranderd.
Edit: dus thanks Maura, voor voicing my opinion.
Ja dit! Ik zat bijna naar mn tv te schreeuwen, hij kiest met wie hij denkt verder te kunnen wat vet logisch is.
Die kus had idd best even kunnen wachten.
Meest romantische en oprechte moment van het seizoen tot nu toe
Wauw ik vind Yewande echt helemaal niks. Ze negeerde Danny, toonde op geen enkele manier affectie, wordt boos als iemand haar aanspreekt dat ze alleen genegenheid toont naar Danny toe omdat haar vriendinnen haar daar toe aanzetten (WAT OOK ZO WAS). Ik kan niet met zulke mensen.
Danny had haar meerdere keren gevraagd wat zij wilde en zij kon het niet zeggen. Sorry maar dan zou ik ook twijfelen en niet mijn tijd verdoen in iets waar je alleen geeft en jiks terug krijgt.
Ik vind de meeste koppels ook maar een beetje meh maar vind amber en Michael wel heel leuk samen!
Ik vond de aflevering van vandaag heel saai. Het is wel tijd voor weer wat nieuwe mensen in de villaā¦
En Lucie ziet er constant uit alsof ze heeft gehuild?
Hoe is de vraag aan Lucie āzou je meer kunnen krijgen met een vriend?ā verworden tot āzou je teruggaan naar Tommyā ?
Kunnen de commentator en Maura niet gaan daten, dat lijkt me leuk
Yessss casa amor
In de aflevering die vandaag op Videoland zie je dat het vanaf morgen is! Ze laten het dan zien aan het eind van de aflevering.
Ik weet niet meer hoe snel het kwam in andere seizoenen, maar vindt het wel leuk wat afwisseling haha.
Ik heb een tijdje niet meer gekeken, het laatst wat ik heb gezien was dat Arabella de villa in kwam. Als ik het topic lees heb ik niet het idee dat er verder veel gebeurd is, is het de moeite waard om alles nog terug te kijken of kan ik beter inhaken bij de nieuwste aflevering?
Jaaa vind t ook echt vet leuk, love casa amor
Denk niet dat iets casa amor van vorig jaar gaat overtreffen (Met Josh en Georgia - āIām loyal, babeā), maar casa amor dit jaar is ook smullen!
Ik vind Maura echt steeds leuker worden haha!
Ok ik denk dat ik het niet meer volhoudt hahah. Ik wil het seizoen afkijken. Heb geen geduld meer.
Maarrrr ik durf niet te googelen voor afleveringen want ik ben veel te bang voor spoilers is er misschien iemand die het seizoen al gezien heeft en een linkje wilt delen?
Ik ben bij aflevering 27ā¦
Ik heb het ook echt heel moeilijk met spoilers haha. Ik wilde voor mān verjaardag een nieuwe fles om uit te drinken maar dan met zoān rietje. Dus ik zei al tegen mān vriend van ja moet je zelf maar even googlen hoe dat er precies uitziet want anders zie ik dadelijk een spoiler van love island.
Ben wel benieuwd naar casa amor! Vond dat vorig jaar zo sneu voor Georgia (al was het ook wel leuk leedvermaak)
Thanks! Ik probeer het nu via die site, maar heb voor mān gevoel al 100 virussen gedownload inmiddels en nog geen aflevering gezien⦠Ik snap niks van die site haha. Al die linkjes leiden naar niks⦠Weet iemand hoe dit werkt?