Love Island (Deel 1)

Ik vind haar heel grappig en recht voor haar raap, maar ik trek het zo slecht dat zij tink zegt in plaats van think

2 likes

afbeelding

14 likes

Hahaha :joy:
Alhoewel ik toch eerder break-up nieuws van Stenn en Rowena had verwacht, maar die lijken nog steeds blij met elkaar.

6 likes

Ik ben benieuwd of de rest nu ook volgt… Misschien is het ā€œechte liefdeā€ maar vind bij sommige zo dik erbovenop liggen dat ik me afvraag hoe lang het duurt…

1 like

Oo ik had dat oprecht niet zo snel verwacht, maar wellicht een beetje naĆÆef van mij. Dacht inderdaad eerder Stann en Rowena of zelfs Aleksandra en Denzel eerder. Twee maanden is ook wel echt kort trouwens, ook als je bedenkt dat ze in de villa al een relatie kregen.

Echt erg hoe snel je mensen vergeet maar doordat ik nu love island UK volg had ik echt zoiets van huh wie zijn die mensen dan, maar er was natuurlijk ook gewoon een Nederlandse versie :sweat_smile:

2 likes

Die deden het dus alleen maar voor het geld :no_mouth:

1 like

Dit is het startsein voor alle loveislanders. ā€œYes jongens, er is genoeg tijd verstreken, nu lijkt het niet meer nep dus we kunnen het eindelijk uitmakenā€

6 likes

Het is begonnen… ik kijk hier altijd voor nieuws uit de Nederlandse versie en eindelijk wordt het beloont :grinning:

Makiko is ook aan het vloggen, ze zien er wel mooi uit qua editing enzo maar ze heeft zoooo weinig views. Denk dat ze daarvoor niet echt boeiend genoeg was in Love Island? Dat ze er niet echt veel kijkers aan heeft over gehouden

Mijn eerste reactie op jouw bericht was ook: wie?? Heb werkelijk geen idee meer wie dat was haha

Ik vond Maura in de aflevering van vandaag zo goed! Heerlijk die eerlijkheid en dat zelfvertrouwen van haar en die opmerking van Yewande was wel een beetje jammer… ā€˜what goes around comes around’. Ik snap heel goed dat ze boos en verdrietig is hoor, maar zo’n opmerking is weer zo onvolwassen.

5 likes

Ja en vooral dat ā€˜heb nog een leuk leven verder’ oid. Ik heb echt mixed feelings over haar. Ze heeft nog iets teveel issues denk ik, op persoonlijk gebied. Vind dat ze op een heel vreemde manier communiceert.

Maar vind het ook zeker sneu voor haar hoe het gelopen is. Ik vind die Arabella echt 10x niks dus ben benieuwd hoe het verder gaat nu.

6 likes

Ik kon niet meer wachten op een nieuwe aflevering elke dag van de uk versie (had ineens een besefmoment dat ik dan pas in oktober klaar zou zijn!) dus ik heb alles gekeken via een of andere website haha. Wel zonder ondertiteling, maar dat vond ik eigenlijk wel prima te doen!

Ik vond het echt een heel leuk seizoen!

1 like

In het begin was Yewande nog leuk, maar hoe naar mate de tijd vorderde, werd ze echt vreemder en irritanter. Ik ergerde me helemaal kapot aan haar, dus ik vind dit totaal niet erg.

8 likes

Same! Ik heb haar nooit leuk gevonden… hoop dat Danny en Arabella iets word, ik vind ze wel leuk samen.

Oke ik neem dit nu terug. Nu vind ik haar leuk :joy:

4 likes

Ik vind het heeel vreemd (en irritant) dat iedereen zo boos is op Danny. Ieder ander had daar precies dezelfde keuze gemaakt.

7 likes

Ik vond Tommy eerst maar meh, zag echt niet wat de dames in hem zagen, en nu vind ik zijn onnozelheid zo leuk haha

Vind Maura ook leuk, goed dat zij de keus van Danny wel begrijpt en verdedigd

4 likes