Dit heb ik ook zooo erg haha
Spoiler aflevering 49
oh sad, Michael is weg en daar ging ook mijn hoop voor het koppel Amber-Michael haha
Haha ja same! Vooral als Anna aan het zoenen is maar dat komt denk ik door haar lippen
winnaarsZo, het seizoen is afgekeken! Ik had eigenlijk echt gedacht dat Molly Mae en Tommy gingen winnen maar ik gunde het Amber en Greg ook wel, al waren ze nog niet zo lang samen. Ik zag dat ze het inmiddels wel officieel hadden gemaakt. Ben altijd zo benieuwd of/hoelang zulk soort relaties het volhouden, we´ll see.
Molly Mae was niet echt populair bij de Britse kijkers. Tijdens de live-finale was #MoneyMae trending op twitter
Ik moet me zooooo inhouden om niet alles op te zoeken en hier te openen, maar heb zoveel plezier in dit seizoen dat ik gewoon echt zelf wil kijken.
Kan niet wachten op het drama met Amber, Amy etc morgen.
Maar ik snap dus helemaal niet waarom want die indruk (dat ze voor het geld bij Tommy is) heb ik totaal niet! Jullie wel?
Nee ik ook helemaal niet, ik vond hun juist echt een heel leuk koppel samen en ook niet fake overkomen
En volgend jaar komen er twee Britse love island seizoenen! 1 seizoen in januari en 1 in de zomer.
Haha nee same!! Ik kan het alleen hier kwijt, dus spam hier maar dagelijks hahaha
Ja, klopt. Enkel te zien op Videoland en ik dacht dat het in september zou beginnen maar nog geen nieuws over gezien.
Britse versie blijkt de leukste met Casa Amor. Nederlandse versie was vermakelijk maar wel minder leuk inderdaad. Vond de Australische versie ook leuk!
Heb wel het idee dat er in de Nederlandse versie veel meer mensen bij kwamen en weggingen vergeleken met deze.
Wow hoe kut dit
Jeetje, wat heftig! En ik heb er nu gelijk een angst voor kurken bij…
Ik hoop voor hem dat dit geen effect heeft op zijn carriere. Hij is atleet, toch?
Wel knap dat Curtis zo eerlijk is en echt niks verzwijgt
Ik vind Jourdan dus heel erg op iemand lijken, maar kom er niet op wie. Ik ging dus googelen en vervolgens kwam er een resultaat uit voor Jordan in plaats van Jourdan. En what the heck:
Wie vinden jullie de leukste man? Ik wilde een poll invoegen maar weet niet alle namen en durf niet te googelen hahahah
Ik heb gisteren de finale gezien en ik vond dit echt een heel leuk seizoen! Bij voorgaande seizoenen ben ik wel eens halverwege afgehaakt en heb ik opgezocht wie er had gewonnen of spoelde ik veel door, maar dit jaar deden er bijna alleen maar interessante mensen mee gelukkig.
Ik heb net aflevering 31 gekeken en wtf? Amber en Anna kan ik echt niet uitstaan. Vooral Anna niet. Ze wil praten met Michael maar laat Michael niet praten en herhaald de hele tijd dezelfde zin? Afgelopen afleveringen vond ik het al zo raar als Michael met Amber over iets wilde praten en zij hem alleen maar uitlachte of vond dat hij iets zei wat bullshit was terwijl het zijn mening was. Om nou te zeggen dat het een complete verrassing was dat Michael om zich heen zou kijken is bullshit. Maargoed het zal wel
Anna is sowieso irritant