Love Island (Deel 1)

Die jongen is echt te dom om te poepen… Qua uiterlijk vind ik hem wel schattig, maar ook heel erg 20. Denk dat hij pas over een jaar of 10 echt aantrekkelijk is en niet meer zo’n jongetje.

1 like

Ik smolt toen hij Molly stond op te wachten met die knuffel. I’m weak.

5 likes

Volgens mij gaat Monica Geuze het nieuwe seizoen van Love Island NL presenteren! (Zag een filmpje op fb van Love Island)

4 likes

Vond Holly ook 3x niks.

2 likes

Kreeg helemaal kippenvel toen ze onthulden over wie Maura t had op t eind

Ik zat ook echt zo van: ??? waar komt dit vandaan haha

1 like

Nee ik ook niet. Maar die kerel vond ik al helemaal niks haha

Arme arme Amy. Ik vind haar persoonlijk niet de meest fantastische in de villa, maar ik vind het wel ontzettend sneu voor haar. Ik heb het idee dat Curtis haar ‘voorliegt’ omdat hij niemand wil kwetsen, maar juist daardoor kwetst hij haar. Voor haar komt dit natuurlijk out of the blue, omdat hij nooit eerder signs heeft gegeven.

Verder valt Maura regelmatig into dick sand haha. Je kunt niet zeggen dat ze ontzettend kieskeurig is.

2 likes

Vinden jullie echt dat Curtis fout is geweest naar Amy toe?

Ik vind namelijk van niet, ik denk dat hij het zich oprecht niet realiseerde, en in Casa amor wel. En Amy vind ik sowieso een zeiksnor, maar goed. Ik vind dat Curtis het netjes heeft aangepakt.

6 likes

Ik heb het idee dat in zijn achterhoofd hij altijd wel voelde dat het niet 100 procent goed zat. Dit gevoel heeft hij weggestopt denk ik, waardoor dit voor Amy als donderslag bij heldere hemel komt. En dat vind ik niet helemaal eerlijk tegenover haar.

Dat hij na Casa Amor zo eerlijk is geweest, vind ik wel klasse. Dat was het beste wat hij kon doen op dat moment.

En Amy is inderdaad een zeiksnor. Ze heeft zo’n negatieve vibe om zich heen hangen, waardoor mensen een beetje worden afgeschrikt denk ik. Ze is ook snel beledigd.

8 likes

Ik vind ook dat Curtis niet fout is geweest. Ik vind hem heel oprecht geweest. Ik vond wel dat je al wel kon zien dat bepaalde dingen van Amy hem irriteerde. Ik vond haar best wel een bitch op sommige momenten en dan vond ik ze totaal niet bij elkaar passen. Maar ik vind het ook logisch dat Curtis dat pas doorkreeg op Casa Amor.

2 likes

Ik vond het ook wel typisch dat Amy zegt: “Vertel me wat ik anders kan doen voor in de toekomst.” En dan bevestigt ze dat hij alles mag zeggen, omdat ze het echt wil horen, maar erna loopt ze te zeuren dat hij zooo hard en gemeen etc. is. :roll_eyes: Geen wonder dat mannen van die lulverhalen verzinnen tegen dit soort meisjes, want als ze gewoon duidelijk zijn, is het ook weer niet goed.

4 likes

Anna is echt zo vervelend deze aflevering.

6 likes

Ja ik zat me ook de hele tijd te ergeren. Ze heeft het altijd over leeftijd en kinderachtig, maar vond haar nu zelf heel kinderachtig

2 likes

Ik kon haar echt niet luchten. Ik snap ook echt niet hoe het kan dat alle schuld zo makkelijk wordt geschoven naar de mannen. Vind de vrouwen (vooral Anna en Amber) heel irritant en kinderachtig.

Daarnaast vind ik Anna zo hypocriet. Als je kijkt naar dat hele Yewande en Danny gedoe, is dit in principe bijna hetzelfde maar nee, Danny zat constant fout en dat kon echt niet!!

8 likes

Ik had het niet verwacht, maar ik heb wel medelijden met Amber. Ze vond Michael toch wel echt leuk en je ziet dat ze suuuuper ongemakkelijk is rond hem. Dat gegiechel als ze een gesprekje aangaan en zo… poe.

2 likes

Ja dit heb ik ook wel… ze lijkt toch wel echt gevoelens te hebben. Ben ook benieuwd hoe het tussen hem en Joanna af loopt. De anderen in de villa vinden dat ze niet echt chemie hebben en ik weet niet of ik daar nu door beïnvloed wordt maar dat heb ik ook wel een beetje

Ik dacht dat Love Island UK S5 al voorbij was, maar ik ben nu bij aflevering 44 en dit is niet de laatste aflevering? Staat nog niet alles op Videoland? :open_mouth:

Volgens mij is aflevering 57 de finale! Dus het seizoen loopt nog idd op videoland.

Omg wat een teleurstelling dit :pleading_face:
Op wiki staat trouwens 49 afleveringen?

(weet iemand waar ik het ergens anders kan kijken? met Engelse ondertiteling wel)