Dat heb ik helemaal gemist haha, thanks voor deze update
Hahaha die hashtags in die berichtjes steeds zijn zo dom
Victoria heeft ze laten liften, heeft ze ooit een video over gemaakt op youtube
Ze is 20 toch? Is dat nou echt allemaal nodig denk ik danā¦
Oooooh die Jaap! Walgelijk!!!
Jaaa ik heb zo veel plaatsvervangende schaamte ohhh
Ja!
Jaap is echt zoān jongen die mijn 17-jarige ik helemaal in had kunnen palmen met mooie praatjes en een knap uiterlijk.
Bah
Ik vind Sha zo verschrikkelijk en zo dubbel
Vind hem ook steeds leuker worden
Ja echt he, Mac voor en Mac na! Maar ja ze is er wel klaar mee
Wel pijnlijk als Natascha zo uitgebreid vertelt dat ze ermee zit dat DaniĆ«l minder serieus met zijn toekomst bezig is, twee afleveringen nadat hij vertelt dat hij misschien nog 10/20 jaar te leven heeftā¦
Klopt, kan me die video ook nog herinneren (ik volg Victoria echt al minstens 2 jaar op youtube). Maar ze heeft ze idd alleen laten liften, niet vergroten. Vind het persoonlijk heel zonde en ook onnodig, ze had namelijk altijd al van zichzelf grote borsten. (Verder vind ik haar wel echt een natural beauty, ze heeft een prachtig lichaam zonder dat ze sport en gelukkig niks aan haar gezicht laten doen!)
Zo ongemakkelijk steeds die momenten dat ze geforceerd zoān zwart maskertje op moeten doen
Wat kut deze wending
Nou inderdaad, jemig!
De aflevering van vanavond
Zo stom deze herkoppeling en dat ze niet kunnen kiezen uit iedereen
Heb het idee dat de makers het programma heel erg naar hun eigen hand zetten om een interessant seizoen te produceren
Ik vind het juist goed dat ze de nieuwkomers beschermen!
Ja dat idee heb ik ook, want ze wisten precies hoe dit ging lopen.
Goed dat ze nieuwkomers een kans geven, maar het waren er nu wel veel en die hadden de vorige keer al gekoppeld.
Maar goed, ik denk dat er teveel vaste stellen in zaten die makkelijk bij elkaar blijven en dan wordt het saai, dus ik denk dat ze het daarom zo doen.
Pff zou leuk zijn als ie nog terug kwam, net als met Denzel