Huh ik heb net aflevering 10 gekeken maar kon helemaal niet verder en dat was de aflevering dat Melody en Ray weg moesten.
Ben in de war nu
Stom Videoland
Huh ik heb net aflevering 10 gekeken maar kon helemaal niet verder en dat was de aflevering dat Melody en Ray weg moesten.
Ben in de war nu
Stom Videoland
Oja ik zie het nu, heel gek
Dan nog maar even die kijken in bed (en kijken hoe lang het duurt voor ik erbij in slaap val)
Hebben ze trouwens niet eens een vaatwasser in die villa, wat een armoe
Hebben ze iig wat te doen de hele dag hahah
Wat zouden ze eigenlijk de hele tijd met die telefoons doen als ze geen contact mogen hebben met hun vrienden en familie?
Selfies maken
Oooh ik cringe zo hard door die Jaap. Ik vind hem ook totaal niet bij de rest passen. Werd echt ongemakkelijk door die dates.
Trouwens, kent iemand nog dat programma van ‘vroeger’ Can’t Buy Me Love? Dat kwam op RTL5 maar doet me zo erg hieraan denken. Met het koppel vormen en die vrijgezellen.
Volgens mij moeten ze zelfs foto’s maken zodat de crew dat op hun social media kanalen kan zetten
haha omg ja dat was zo vreselijk en toch kijken he.
HUH ik zie net dit!! Ik post t ff hier want niemand die ik ken heeft volgens mij het seizoen gezien waar aan Wes mee deed. Hij was toen echt nog wel lange tijd met die blonde meid samen die in het programma oom samen waren. Shit hoe heet ze nou…
Wow random combi! Ja hij was met Meg/Megan toch?
Oja Megan idd! Ja vond het ook zo random hahaha.
Ging haar ook even opzoeken, blond kan je dr ook niet echt meer noemen
Whaaa, shocking!!
Denken jullie dat Alicia neoborsten heeft? Ja toch?
Ik ben soort van verwonderd hoe rond, stevig en hoog haar borsten zijn/zitten.
Haha ja sowieso
Ja zo’n omgekeerde soepkommen. Ik vind het er niet uit zien.
Hahaha ik zat serieus te denken wat neoborsten waren… mijn god duurde even voordat het kwartje viel dat het nepborsten is en je wss gewoon een typfoutje maakte hahah ik voel me dom
Alicia mag van mij per direct de villa verlaten
Aw nee ik vond Wes zo leuk! En Arrabella zo stom!
Alleen de naam Arrabella al…
Megan deed ook nog mee aan Celebs go Dating, toen was ze verliefd geworden op een mede-celeb (een meisje uit TOWIE geloof ik). Dat was allemaal ook heel openbaar en dramatisch. En nu heeft ze iets met een topvoetbalster.
Ik vind het aan de ene kant heel tof hoe open ze is over seksualiteit en het accepteren van jezelf en alles, maar aan de andere kant is ze echt een enorme famehoer waar ik me dan weer aan erger.
Kaz (ook van hun seizoen, die met Josh was) is tegenwoordig trouwens samen met Theo uit het seizoen ervoor, die hele Love Island UK wereld is echt een grote incestueuze boel