Alicia lijkt nu inderdaad ineens wel verliefd op Luca.
Vind het wel jammer van Thijs, want die nieuwelingen (Jaap en Jamey) vind ik allebei stomme gladjakkers met stomme praatjes.
Alicia lijkt nu inderdaad ineens wel verliefd op Luca.
Vind het wel jammer van Thijs, want die nieuwelingen (Jaap en Jamey) vind ik allebei stomme gladjakkers met stomme praatjes.
Die Jaap heeft het gewoon slim gespeeld door voor Sha te kiezen. Ik zie die twee echt niet samen eindigen. Daarnaast nul sympathie voor die gozer en ik snap niet waarom iedereen hem zo knap vindt.
Ik vond die Thijs het af en toe wel een beetje manipulatief spelen richting Lisa in hoe hij bepaalde dingen tegen haar zei.
Ja, dat ook wel! Voor de herkoppeling moest zij speciaal met hem gaan praten (Jamey). Het kwam ook niet echt over alsof zij dat wilde.
En over Sha en Jaap.
Gekke opmerking misschien, maar ik vind het echt goed dat in zoân populair programma zoveel âstoere mannenâ huilen. Dat zie je echt weinig op tv! Of je zoân heftige reactie nou begrijpt op niet.
Zo maar echt! Ook dat hele gebeuren met die T-shirt.
Ja ik ook!
Cheyenne praat zo irritant. Zooo saaaaiii
En Natascha ook
Ik vind deze manier van herkoppelen echt heel kut. De regie heeft gewoon invloed op wie er naar huis gaat, door de volgorde van vrouwen te bepalen want die weten ook echt wel voor wie ze kiezen en wie er dus over blijft.
Gaat het bij buitenlandse seizoenen ook zo? Of snap ik het niet en is dit de essentie van het programma?
Vind de mannen echt vervelend met âde macht hebbenâ en Mac vind ik steeds minder sympathiek.
Gabriëlla en Luca
Ik vind het een leuk setje, maar vind dat hij nu wel opeens heel gemeen doet over Alicia.
Zo, je kon de vonk bijna horen overslaan tussen Luca en GabriĂ«la. Vind ze tot nu toe wel echt goed bij elkaar passen! Vond Alicia juist een beetje hypocriet worden, ze benadrukte juist dat Luca zich lekker open moest stellen voor nieuwe dames. Dan doet ie dat en is het meteen raak, maar dan is Alicia opeens jaloers en âbeseft ze wat ze kwijt raaktâ
a.k.a. haar plek in de villa haha
Ja precies, het ging haar al helemaal niet meer zo om Luca
Welke versie van Love Island is nou het leukst? En welk seizoen dan?
UK seizoen 3 of 5. Ik vond Australië de eerste weken ook wel leuk.
Ik vind Luca ook best wel een lul sinds gabriella in de villa is gekomen. Ik was geen fan van Alicia en Luca, alleen hoe hij haar nu aan de kant schuift vind ik echt niet netjes
Ik vond het wel goed dat ze er rustig samen over praatte en er op een chille manier een punt achter zetten, en gewoon liefdevol knuffelen. Geen drama of erge ruzies waar de hele villa in betrokken word.
Ik vond het al vrij snel duidelijk dat het niks zou worden tussen Luca en Alicia en vond dat Alicia hem nogal aan het lijntje hield, dus wat dat betreft vond ik het wel leuk dat er een meisje voor Luca kwam (ipv een man voor Alicia)
Ja dit inderdaad, dat je je openstelt betekent toch niet dat je anderen moet negeren? Ik vind het trouwens wel grappig dat Alicia geen vonk voelt en Luca vond dat raar, maar als Gabrielle binnenkomt dan zegt hij dat hij voor het eerst een vonk voelt in de villa. Eigenlijk voelde hij hem dus ook niet, maar zal dat nooit toegeven. Uiteindelijk wel netjes hoe ze het afsluiten trouwens.
Ik vind Luca en Mac wel irritante mannetjes. De gesprekken die ze voeren zijn echt vreselijk en ook constant met maskertjes in de weer enzo. Echt niet mijn type.