Love Island (Deel 1)

Daniel heeft echt een bord voor z’n kop. Is toch overduidelijk dat Natascha hem niet leuk vindt

2 likes

Ik vind Luca echt walgelijk. Hij is zo vol van zichzelf en denkt dat Alicia het nu zooooo moeilijk gaat hebben en echt wel gaat huilen. En Sha ook. Als iemand iets zegt moet zij altijd meteen over haar eigen situatie beginnen.

9 likes

Ik vind Sha ook echt vreselijk. Alles moet om haar draaien. Maar wow, jaloers op haar lichaam. Zo mooi.

5 likes

Hee hallo waar blijft de nieuwe aflevering

3 likes

Ff turven hoevaak het woord ‘bro’ wordt gezegd.

1 like

Ik snap ook niet zo goed waarom Alicia zegt dat ze alles voor Luca heeft gedaan? Ik zou ook niet onder de indruk zijn van 1 ontbijtje in 2 weken tijd.

10 likes

Ja huh

Oh huh ik besef nu pas dat ik naar de aflevering van gister kijk

2 likes

:full_moon_with_face:

Nog erger: de combi ‘man bro’
“Lekker man bro”
“Is niet erg man bro”

Lekker viben
Lekker levelen

8 likes

Het stemmen werkt ook goed :thinking:

Ik vind er echt geen ene f*ck aan dit seizoen :unamused:
Mis de UK versie nu al.

2 likes

Nog steeds niet

Ze hebben een update geplaatst dat de aflevering niet meer online komt morgen. Dat hij verplaatst word naar morgen, dus om 20.30u komen er 2 afleveringen online.

1 like

Vraag me af wat er mis is gegaan :thinking:

1 like

Misschien was het niet spannend genoeg of iets mis gegaan met de stemmen. Ben ook wel benieuwd

Waarschijnlijk een of andere programmeur die zijn werk niet goed heeft gedaan, daar kan bij videoland echt wat aan verbeterd worden (volgens mijn vriend, zelf programmeur).

De aflevering van gisteren staat er al op. Vond hem niet heel boeiend eigenlijk.

Maar die Luca en Mac pffff. Elk jaar zijn er wel van die populairdere islanders, en je ziet dat ze zo hard proberen om die te zijn. Echt vreselijk. Vind vooral Mac heel irritant, en Luca vooral arrogant…

2 likes

Ik vond Luca een week geleden steeds aantrekkelijker en leuker worden maar ben nu weer helemaal afgeknapt op hoe hij tegen Alicia doet.

6 likes

Ja ik dacht eigenlijk door dat gesprekje op het einde, misschien gaat hij alleen met Gabriella om Alicia te kakken te zetten? Ik betwijfel nu of hij haar wel echt zo leuk vind eigenlijk

1 like