“Als je het per se wil én geld toelegt mag je me komen helpen” wat een lef hahaha
Oh goeie, dankje! Ik heb iemand anders gevraagd of we het morgen (wel gratis) kunnen ophalen en anders kijk ik indd daar even
Ik zag een doosje met een gebroken spiegel te koop staan, “om te mozaieken (excl. doosje)”
Ha ik had wat gekocht maar ze had het niet opgestuurd maar wel inloggen en onze berichten lezen want geen eens een verzendlabel. Heb ik nog gezegd: wil je annuleren om je een negatieve feedback te voorkomen? Geen antwoord wel lezen. Vinted annuleert en stuur ik nog: als het niet tijdig lukt of een andere verzendservice wilt gebruiken dan heb ik daar best begrip voor. Wel lezen weer geen antwoord. Is nu een week later en nu heb ik al van: ja laat dan maar joh dan zoek ik wel bij iemand anders want leek me makkelijk want allebei woonachtig in Nederland
Als het vanuit duurzaamheid is gedacht juich ik het toe maar ik vermoed dit soort mensen toch van ordinair geld willen verdienen aan troep
Ik krijg een bericht van een verkoper of ik aub even feedback wil geven. Eh mag ik het pakket misschien eerst ophalen?
Sommige mensen nemen die kut app echt veel te serieus he
Aan de rest van hun advertenties te zien was het dat laatste inderdaad.
Nou echt hoor. Ik heb het vanochtend opgehaald en kreeg tien minuten later alweer een bericht van haar. Doe chill mens! Ik was nog niet eens thuis. Ik geef meestal wel gewoon feedback maar heb daar nu echt geen zin meer in.
Geef 4 sterren ivm dwingende communicatie
Nou, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Via vinted sneakers gekocht, maar de binnenzool van 1 schoen mist gewoon?! Direct een foto gemaakt natuurlijk en mag het terugsturen. Verkoopster vond het maar gek, want ze had nog nooit de zool eruit gehad. Geloof er niks van want die andere zool wat er ook niet lekker in. En hij moet natuurlijk naar Frankrijk. Ik voorspel nu al gedoe
Lol ik ben zo slim geweest om verzendlabels te verwisselen. Hebben 2 kopers het verkeerde item van mij ontvangen👍🏻
Kan gebeuren en als je ze allebei inlicht kunnen ze het naar elkaar toesturen
Wow iemand ging verontschuldigen dat ze het nog niet verstuurd had (gisteravond gekocht) en hallo, je bent en blijft een mens en geen bedrijf met een bepaalde leveringsgarantie datum. Maar wat sneu ook dat mensen blijkbaar zo achterna gezeten worden door andere kopers?
Bij mij ook een verkoper, die aan geeft erg ziek te zijn. Of ze het ajb later kan versturen…
Ze kan het verzendlabel aanmaken want dan vervalt de 5 werkdagen. Zo heb ik, als eerder aangegeven in dit topic, eens 2 maanden gewacht. Denk niet dat jouw verkoper achteraf besluit het te houden zoals bij mij toen was gebeurd maar het is een optie zodat de druk voor de verkoper wegvalt. Vraag blijft wel, ga jij daar ook mee akkoord?
@Gatta dat is toch bizar eigenlijk? Als je het zo snel wilt ga dan naar de winkel denk ik dan. Heb ik ook gezegd en dat vond ze blijkbaar een hele lieve reactie waarvoor ze me bedankte. Is het zo erg geworden dat gewoon respect hebben voor omstandigheden inmiddels een compliment waard? Dat vind ik echt schrikken.
Ja voor mij is het geen probleem als het later verstuurd wordt… Ik vind het wel zielig voor haar dat ze dan alsnog iedereen moet berichten hierover
Ik vind het wel heel irritant als mensen iets binnen hebben en dat dan niet aangeven? Je hebt het heus wel open gemaakt
Ja heb ook eens een verkoper gehad: hallo, pakketje is aangekomen. Had ik inderdaad gezien via de tracking en was toevallig al onderweg om het op te halen want kwam ook in de buurt op die dag.
Maar echt, dat schijnen ze inderdaad niet vaker te horen dat ze gewoon rustig de tijd mogen nemen voor dingen. Als ik het echt so snel wil dan ga ik wel naar de winkel of koop ik het gelijk als een soort reservering dat niemand anders het kan kopen alsnog maar om dan te gaan miepen van onder 24u: is het al verzonden? Ik snap dat ongeduld echt niet. Dat vind ik dan ook gelijktijdig wel ook een beetje de schuld van Vinted eerlijk gezegd met dat je binnen 5 werkdagen moet versturen.
5 dagen is toch heel ruim?
Ja ik zou dat niet altijd alleen even halen dus dat zou ik best stressvol vinden en onder andere daarom het bij kopen houd. Het is misschien daarom dat ik denk dat die 5 dagen krap zijn? Uit eigen situatie berekend.
@kali ja nou, dat vind ik stukken netter om vooraf te vragen ipv koop afgerond en: ik wil het nu voor zonsopgang (of ondergang) in huis hebben.