Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ugh ik heb een paar schoenen gekocht waar ik al lang naar op zoek was alleen nu zegt de verkoper dat er geen Homerr punt hij haar in de buurt zit. Ze wil dat ik een andere verzendmethode kies maar hoe dan. Label is al aangemaakt en ik heb ook geen zin om te annuleren en dan nog een keer te moeten betalen.

2 likes

3 weken and counting. Ik wil mijn 50€ terug :tired_face:

2 likes

Ja dat is kut want je kan homer dus niet meer uitzetten geloof ik? Ik moet daar ook echt voor uitwijken naar de rand van de stad, gezeik

1 like

Ik zag net op de insta van Styledbysabine dat Radar bezig is met de niet-terug betalingen van Vinted en dat je je daar kan melden.

7 likes

Ja ik krijg Homer dus ook niet meer uitgezet. Terwijl die toko echt op x km afstand zit en alleen tijdens mijn werktijden open is :cry:

Ik zag wel dat iemand in de advertentie had: bestel niet met homer, dan annuleer ik de bestelling

Ja het is een manier

8 likes

Bij mij zit er een punt om de hoek (neemt alles aan behalve PostNL) dus ik ben waarschijnlijk zelf ook te makkelijk. Als ik het had geweten of de verkoper het inderdaad aangeeft in de advertentie dan had ik er niet voor gekozen. Ik had het ook geen probleem gevonden om te annuleren en opnieuw te bestellen als er niet ineens al die verhalen in dit topic en op het internet stonden dat mensen zitten te wachten op hun geld na een annulering. Ik weet nu ook niet zo goed wat te doen, voelt een beetje als een lose lose situation :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik ook😢

7 likes

Ik heb dat een keer gewoon laten scannen en is aangekomen.

1 like

Ik zou echt graag zien dat ze een aparte vinted maken voor Franse mensen :face_with_spiral_eyes: mijn god wat zijn die vrouwen vervelend zeg. 10000 jaar twijfelen en vragen stellen over een jasje van 7,50 en dan is het gekocht door iemand anders. Nou drama. Die slechte vertaling die vinted doet maakt het nog irritanter

12 likes

Oh dat is wel een tikkeltje bijzonder?

6 likes

Wow heel apart! Die voelde zich gelijk thuis bij jou, haha

4 likes

Hahaha waarom vind ik dit schattig??

2 likes

Hahaha :joy: Ben ik blij dat ik dingen voor de weggeefhoek altijd al buiten klaar zet of direct bij het openen van de deur in mijn handen heb. Dit lijkt me echt de horror!

4 likes

Pff zon hekel aan mensen die een 4 sterren review geven maar niet aangeven waarom.

5 likes

Heb ook nog steeds geen leetchi pay gehad al van weken terug niet. Moet je dit echt melden of krijg je het uiteindelijk ooit wel? Durf nu bijna niet meer op rekening te kopen stel het wordt geannuleerd

2 likes

Omg ja echt ik vind dit ook zo vreselijk. En ook al maar drammen wanneer ik het ga versturen.
Ja ik heb geen printen dus ik print het op mijn werk, dus je moet nog even 1 dagje langer wachten.
Dramaaaaa.

Wel echt alleen bij Franse kopers inderdaad.

4 likes

Ik vind Fransen ook irritant en altijd moeilijk doen. Moeilijke vragen stellen en drammen inderdaad.

En ik vind de meeste kinderkleding van Fransen, Spanjaarden en Italianen niks. Vaak of vaal en verwassen, of lelijk, of van die mini mannen kleding (polos en overhemden), veel lelijke prints en ouderwetse wijde broeken die hier in 1999 leuk waren voor jongens.
Ik kan ook niet goed zoeken op vinted en zit dus vaak eeuwig te scrollen langs lelijke verwassen Disney shirts of dure ralph lauren overhemdjes. Uiteindelijk koop ik dan weer niks.

Ik weet ook niet wat ik wel zou willen, want Duitsers hebben ook geen smaak. Nou ja filteren op land zou wel fijn zijn in ieder geval.

Zo einde rant. Moest t ff kwijt.

1 like

Ik zoek eigenlijk altijd op merk, dan maak je de selectie al een stuk kleiner

7 likes

Merk + maat en dan eventueel type item of kleur

Welke merkjes vind je leuk dan?

2 likes