En dan verwijzen ze je vaak doodleuk door naar je bank die ook niks kan. Zo irritant.
Ben intussen al meer dan een week verder. Heb ook gewacht op die 5 werkdagen, maar tot nu toe heb ik niks ontvangen. En geen probleem als wat langer duurt, alleen deze klantenservice
Oh dat is wel lang inderdaad, balen zeg. Klantenservice daar is inderdaad niet altijd heel fijn in de communicatie. Hopelijk komt het snel goed!
Volgens mij was er een tijdje geleden zoiets met DHL via Vinted, dat er pakketjes waren omgewisseld terwijl wel het juiste label er op zat oid? Is hier op het forum besproken. Heeft Marktplaats tegenwoordig niet ook kopersbescherning trouwens?
Pff vind ik ook altijd spannend ja!
Ik heb toen alles gefilmd om gezeik te voorkomen. Maar die kopers van mij waren gelukkig chill
Ik lees dit wel vaker, dat mensen filmpjes en foto’s maken van het opsturen enzo, maar dat is toch geen écht bewijs uiteindelijk?
Dat eerste moet al in de advertentie toch en track en trace heb je ook sowieso, dus in principe hoef je je geen zorgen te maken. Zo’n video is natuurlijk makkelijk te saboteren in de edit. Maar wie weet helpt het ooit iemand
Ik kreeg een vriendelijk bericht dat er wat problemen zijn met het betaalsysteem oid en dat ik binnenkort gewoon de betaling terugkrijg. Hopen dat het ook zo is natuurlijk, maar vreemd dat ze bij jou heel anders reageren.
Ja ik, maar was via vinted… dus heb wel compensatie gekregen vanuit vinted. Ik had een voetenzak opgestuurd en mijn koper ontving twee rare boeken. Hebben beide ons geld gekregen.
Ja heel raar, ik had helemaal geen reactie meer gekregen, dus ik ging het opnieuw vragen. En nu kreeg ik ook een heel normaal antwoord en indd dat ze problemen hebben met het betalingsysteem. Snap niet dat ze dat gewoon gelijk zeiden i.p.v dat gezeik over het bankafschrift.
Even weer een vinted frustratie kwijt. Ik maak puur hobbymatig kinderkleding voor een kleine groep en houd soms nog stof over waar ik dan nog iets leuks van maak ( no waste) en voor lage bedragen op vinted zette zo ongeveer tegen kostprijs. Afgelopen donderdag zette ik er weer iets op en even later was alles er af gehaald, ook wat er nog stond in totaal iets van slechts zeven dingen. Kreeg ik bericht dat ik gezien word als commercieel verkoper en dat mag dus niet.( wist ik niet) Maar als ik zie wat er aangeboden wordt aan handgemaakt nieuw in veel grotere hoeveelheden en tegen serieuze prijzen dan snap ik niet dat ze mij dan pakken. Ik heb bezwaar gemaakt maar krijg geen bevredigend antwoord. Ze blijven volhouden dat ik commercieel bezig ben maar ondertussen mogen de anderen schijnbaar rustig doorgaan.
Ik heb dus deze RL blouse gekocht, maar ik snap niets van die vervaging van kleuren. Hoort dit zo? Ik dacht dat het op de foto van de verkoper door lichtinval kwam.
Ik dacht zelf aan schade door de zon, maar ook onder de kraag is het licht.
Dit ziet er wel uit alsof het hoort, een soort ombre effect.
Staat er niet ergens een artikelnummer in de blouse, zodat je het online kunt vergelijken?
Ik wacht al meer dan 1,5 week op een terugbetaling van 50€ kreeg een standaard antwoord dat ze issues hadden met refunds en ik nóg 5 werkdagen moet wachten…
Maar jij nog steeds terug dus?
Ik heb hetzelfde gezeik
Nope, ook nog steeds niks terug. Echt gezeik
Ik keek net even op trustpilot, je bent niet de enige die nog steeds niets ontvangen heeft, allemaal heel slechte reviews van de laatste tijd. En ook mensen zoals ik waar alles ineens verwijderd wordt om verschillende redenen of mensen die keurig de merklabels fotograferen en dan beticht worden van nep artikelen. Ik heb afgelopen donderdag mijn bescheiden vinted portemonnee uit laten betalen dus ben benieuwd of het eerdaags op m’n rekening staat JAAAA, als je het over de duvel hebt… geld is binnen.
Mijn vinted portemonnee was wel al terug gestort, maar goed dat was niet zoveel… maar die 50€ wil ik wel terug
Ik krijg het geld van geannuleerde bestellingen ook maar niet terug, dacht dat het aan mij lag. Maar berichtje sturen heeft dus blijkbaar niet zoveel zin?