-verwijderd door moderator-
Doe rustig?!
Binnen een minuut joh haha
-verwijderd door moderator-
Doe rustig?!
Binnen een minuut joh haha
Kleur!!! Materiaal!!! NU!!!
Zelfs NOS deelt de hoeveelheid klachten over refunds nuā¦
Wat een ellende voor zij die geld terug verwachten. Ook daarom zou ik graag weer PayPal terug willen zien. Die waren veel makkelijker met terugbetalingen.
Ik heb mn geld teruggekregen vandaag!
Gaat dit over geannuleerde bestellingen? Heb met uitbetalen portomonnee nog geen problemen gehad (afkloppen)
Ja gaat inderdaad alleen over geannuleerde bestellingen! Maar durf mn portemonnee ook niet zo goed te laten uit betalen nu
Zie dat je al antwoord hebt gehad maar dat er financiĆ«le problemen zijn is wel duidelijk, de portemonnees werden tot nu toe nog wel uitbetaald maar of dat zo blijftā¦
Maar ben je helemaal je geld kwijt? En hij krijgt compensatie terwijl hij het heeft verstuurd??
Wat een mega raar concept, heel oneerlijkā¦
Klacht indienen bij de verstuurder PostNL/DHL?
Ik denk dat zij de enige zijn die hier wat aan kunnen doen, als de verkoper gewoon het juiste product opstuurt zijn zij verantwoordelijk hopelijk!
Maar jij hebt dus het product + verzendkosten aan die man betaald, en hij krijgt ook de vergoeding? Ik kan me voorstellen dat dat zo werkt vanuit PostNL, maar als verkoper maak je dan toch op zān minst die vergoeding over naar de koper
Klotezooi weer 2 geannuleerde bestellingen die ik toendertijd dom met Ideal had betaald. Van dingen van 3 weken geleden nog niet eens teruggehad. Ben zo bang dat ik het niet meer krijg en boos dat al die kutmensen het niet gewoon verzenden.
Ik had vorige week donderdag een geannuleerde bestelling en heb vandaag stond het geld weer op mijn rekening
Dan heb je geluk. Misschien dat ze wat meer bij raken nu. Hoop het iig!
Ik wil iets bestellen bij een meisje op vinted die doet alsof ze een hele winkel runt. In de advertentie staan 12 bulletpoints met informatie over de verzending enz. Dus ik stuur haar een berichtje en nu reageert ze al een paar dagen niet. Dat kan ik niet rijmen bij die serieuze advertentie, hahaha
Lady Pipa jurk gekocht, duurste aankoop ever want kostte me ā¬90 maar ja wou het toch een keer proberen. Nu bij aankomst blijkt er een klein gat onder de oksel te zitten. Zie je gelukkig niks van maar ja ik heb het nagevraagd en er was niks mis met de jurk gaf ze aan. Ze is nu ook heeelemaal verbaasd in 10 berichtjes steeds. Snap ik, maar ik heb wel op āalles is niet okĆ©ā geklikt omdat ik de kleermaker wil vragen of dit voor ā¬5 gefixt kan worden. Maarja vandaag Koningsdag dus ze moet 1 dag wachten⦠maar man man de berichtjesbox ontploft echt met heerlijk slecht vertaalde teksten
Dat zij het gat niet heeft gezien kan ik toch niks aan doen? Gedoe gedoe
O yes! Vinted lijkt ein-de-lijk zijn kindermaten aangepast te hebben. Niet meer die onhandige marges waardoor je door 2 categorieƫn moet zoeken voor een specifieke maat of de verkoper om de maat moet vragen!
Het valt me alleen op dat veel kleding nu niet in de juiste maat is gezet door Vinted