Wat eem sukkels, how hard can it be. Overigens heeft dit misschien te maken met andere maand toewijzing aan cm in frankrijk?
Ik denk dat het vooral komt doordat er voorheen bijv de categorie 74 - 80 was en de categorie 80 - 86, en door verkopers in beide categorieën kleding in maat 80 is gezet. Zoals ik het nu bekijk lijkt het alsof Vinted de onderste maat heeft weggehaald uit de categorie. Dus 80 - 86 is 86 geworden, maar daar staat ook nog kleding in die eigenlijk maat 80 is.
Kwestie van tijd tot het beter klopt denk ik. Nieuwe items zullen goed geplaatst worden.
Iemand dit wel eens gehad? De koper denkt dat het nog op het DHL punt ligt waar het is afgegeven, maar ik denk van niet omdat er ‘onderweg’ staat.
Nee dan is ie wel gewoon meegenomen maar een soort van vastgelopen.
Wie weet hoe je contact kan leggen met Vinted? Ik krijg nu bij een bestelling die eerst vertraagde levering had door dhl nu de melding dat de transactie handmatig (door mij) is gepauzeerd en de bestelling nu is geannuleerd en geld wordt terugbetaald. Maar ik heb helemaal niks gedaan en degene van wie ik het gekocht heb ook niet
Hebben jullie nu ook problemen met het geld van je vinted portemonnee? Verkoop word afgerond, maar komt niet in mijn portemonnee. Echt heel vervelend want heb veel verkocht en het is lastig bij te houden
in de chat met de koper/verkoper heb je links bovenin een i staan met een rondje erom, denk dat je via daar wel bij de helpdesk uit komt. anders via je profiel en dan onderaan ergens helpdesk
vinted@vinted.nl
Heb soms wel (vooral savonds) dat het een paar uur duurt. Maar uiteindelijk krijg ik het dan wel altijd.
Heb nog steeds geen mangopay terwijl ik het altijd rond 8 uur sochtends krijg, hopelijk krijg ik t nog today
Vandaag worden veel betalingen niet uitgevoerd door de dag vd arbeid. Alleen (particuliere) instant payments.
Oh meen je niet dat is balen
Wat bij mij weleens helpt is om je tracking&trace code te checken via https://parcelsapp.com/
Ik heb hiermee een kwijtgeraakt pakketje van DHL kunnen traceren.
Ik heb een jurk voor €80 te koop staan, een meid stelt allemaal vragen over de jurk zoals meer aanfoto’s van achterkant, aangegeven dat ik deze niet heb, biedt ze €70, had ik niet meer op gereageerd. Iemand anders koopt de jurk gewoon gelijk voor mijn vraagprijs. Komt die ene meid weer met ‘is de jurk verkocht?? Ik wil hem echt graag hebben ik koop hem voor €100 je zou me er echt mee helpen ik zoek hem al heel lang’.
Dus ik aangeven dat ie idd verkocht is voor 80, en dat zij 70 bood. Nu zegt ze hem dus echt te willen en er €100 voor te willen betalen stuurt ze haar nummer en zegt ze stuur maar tikkie.
Eh no had je m gwn gelijk voor 80 moeten halen ja als je m zo graag wou
Echt typisch dat altijd als iets verkocht is mensen opeens (bij wijze van spreken) het dubbele willen bieden en in de stress raken. Kan je het annuleren???
Ik had gister iemand die echt boos werd.
Had al een tijdje een jasje erop staan voor 63 geloof ik nieuw. 2 dagen geleden biedt iemand 40, dus ik bood 45 terug maar dat vond ze te veel. Dus ik zei ik zal er over nadenken.
Gisterochtend had ik dr een berichtje gestuurd van nja als je ‘m nog wilt is 40 wel oke.
Hele dag niks gehoord, kreeg ik opeens van iemand anders een bod van 59, die ‘m ook gelijk wilde kopen. Dus ik dacht ja ben gek als ik dat niet doe.
3 seconden erna dat andere meisje allemaal berichtjes sturen: ‘heb je hem nou echt aan iemand anders verkocht??? Netjes van je zeg. Dus ik zei ja sorry als ik er 20 meer voor kan krijgen dan laat ik dat niet gaan. Toen zei ze: ‘ good for you, en dat bedoel ik sarcastisch!1!
Heb niet meer gereageerd maar het ging maar door. Snap dat het niet leuk is voor haar maar ze had ‘m al 10 keer kunnen kopen als ze ‘m echt per se had gewilt, en dit hoort gewoon bij Vinted.
Het is niet alsof ik ‘m voor dr had gereserveerd ofzo. Nja had het iig nog nooit meegemaakt dat iemand echt boos werd om zoiets
Waarom? Dat zou echt een naaistreek zijn.
Ja vind ik dus ook, maar die vraag krijg ik best vaak. Zou ik zelf nooit doen
Haha ken al die Vinted-baal-gevoelens maar idd als je het écht wil hebben dan koop je het gewoon + het is echt nooit het einde vd wereld