Helemaal eens met jou. Ik koop en verkoop best veel via vinted en iets van contact anders dan de ‘verzendknop’ vind ik niet meer dan normaal. Als ik het maar om te zeggen ‘hoi, wat leuk dat x koopt, ik ga het xdag verzenden’
Jaa ik heb dat ook wel hoor. Want soms heb je ook accounts die niet meer wordeb gebruikt maar dat is niet duidelijk en dan kom je daar pas na 5 dagen achter. Van mij hoeven ze het niet meteen te versturen maar als je er lang over doet laat het dan even weten ofzo.
Ik vind het soms echt stom wat mensen als staat ‘heel goed’ verkopen op Vinted - ik heb een jasje gekocht van een soort satijnen stofje en het pilt echt helemaal. Nu kan ik wel aan de slag met dat Philips apparaatje maar snap niet dat je dit nog zo verkoopt (jasje was ook gewoon 20 euro?)
Oh als het niet klopt met de beschrijving zou ik dat wel aangeven hoor! Heel goed is niet hetzelfde als een flink gepild jasje
Nee klopt… eerst twijfelde ik nog maar denk inderdaad dat ik dit ga doen
Oh serieus ik doe dus echt bijna nooit. Als iemand wat koopt, stuur ik het netjes op, wacht tot de koper het heeft ontvangen en dan klaar.
Misschien niet zo vriendelijk bedenk ik mij nu haha.
Ik krijg trouwens wel altijd goede reviews, dus blijkbaar vinden mensen het ook wel prima.
Het maakt ook niet uit want je kan gewoon altijd een zeikerd treffen. Ik had een keer op marktplaats dat ik iets moest versturen, had toen gezegd dat ik het morgen zou doen. Maar er kwam iets tussen, dus ik zei dat (alles zei ik heel vriendelijk en vol excuses) maar de volgende dag was er storing bij dhl dus kon hem weer niet versturen, weer doorgeven en sorry sorry sorry. Savonds is mijn man nog speciaal gegaan om te kijken of storing al over was, maar nee… dus de dag erna heb ik het verstuurd en doorgegeven en weer excuses.
Na ontvangst kreeg ik een review met 4 sterren en 1 aandachtspunt “vriendelijker communiceren”. Eh dan weet ik het ook niet meer hoor. Ik was heel vriendelijk en heb elke stap doorgegeven. Maar ja. Je doet het niet goed.
Meer mensen na een update van de app die foutmelding krijgen en niet kunnen inloggen?
Ja hier ook, staat in beeld dat er iets fout is gegaan
De website heeft ook kuren dus het ligt niet alleen aan de app update.
Ik ben nu 2,5 week bezig op Vinted en in de eerste 2 weken ging het super snel en verkocht ik iedere dag wel wat. Maar sinds maandag krijg ik amper views, ondanks dat ik nieuwe dingen upload en niemand koopt wat. Ik snap er echt niks van, want ik doe niks anders qua foto’s maken of wat dan ook
Ik zou zo’n slechte verkoper zijn man, ik ben veel te makkelijk ik wil mn troep gewoon kwijt hahaha
Nu uggs in best goede staat voor 25 verkocht. Ik wilde 30, ze bood 16 en op 25 uitgekomen. Ik denk dat ik daar een stuk meer uit had kunnen halen maar dat vond ik te spannend ofzo? Haha
Door omstandigheden kan ik een MP verkoop niet doorzetten en nu wordt ik bedreigd en uitgemaakt voor leugenaar. Vind dit wel eng want had m’n adres al gegeven
Is ook niet dat ik niet wil maar dat door ziek familielid ben ik niet thuis en weet niet wanneer wel.
Herkenbaar! Is volgens mij doordat nieuwe items wat meer naar voren komen? Maar zal me niks verbazen als Vinted nieuwe leden een beetje voortrekt om ze te binden
Dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt. Net kocht een Frans een iets voor de volle prijs op Vinted. Om daarna meteen de helft de bieden maar ze kocht het maar alvast want dan kon niemand anders het kopen. Heb gezegd dat ik niet lager ga dan een bepaalde prijs. Nu moet ik de koop annuleren en dan wil ze het weer opnieuw kopen.
Heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in om het aan haar te verkopen. De recensies zijn ook niet al te best.
Ik zou sowieso haar laten annuleren. Anders krijg jij de automatische negatieve review.
Heb al geannuleerd. Ze antwoordde niet meer toen ik vroeg of zij wilde annuleren. Terwijl daarvoor gaf ze direct antwoord.
Ongevraagde tip: als je COVID gebruikt als reden krijg je geen negatieve review.
Ik heb COVID als reden opgegeven. Geen idee of het werk. Nadat ik dat hier een paar keer had gelezen.
Even een noob vraag: moet ik schoenen per se in een schoenendoos opsturen of kan ik er ook een papiertje omdoen en dan in een plastic zak?
Heb 4 paar schoenen verkocht