Ongevraagde tip: als je COVID gebruikt als reden krijg je geen negatieve review.
Ik heb COVID als reden opgegeven. Geen idee of het werk. Nadat ik dat hier een paar keer had gelezen.
Even een noob vraag: moet ik schoenen per se in een schoenendoos opsturen of kan ik er ook een papiertje omdoen en dan in een plastic zak?
Heb 4 paar schoenen verkocht
Hoeft niet per se, toch? Ik verstuur schoenen ook weleens in een stevige kartonnen tas met veel ducttape (zolang ze maar goed beschermd zijn tijdens de zending)
Ik heb een keer een koop geannuleerd omdat ze in de buurt bleek te wonen dus halen was makkelijker en goedkoper. Maar heb daar (gelukkig) geen negatieve review van zie ik.
Kleine MP ergenis: als bij de prijs van een advertentie âgratisâ staat maar de bieden-optie staat aan? Of in de beschrijving staat âgratis af te halenâ samen met âik bied dit te koop aanâ.
Ik heb de koop ook wel is geannuleerd en dat was in overleg met de koper en heb daar ook geen sleche review aan overgehouden. Raar dat het bij sommige wel gebeurd en bij andere niet.
Wtf. Ik heb een aantal meubels/woon artikelen te koop staan en gisteren en vandaag een koop afgesproken. Zodra ik dan mijn adres geven zien ze er opeens vanaf. Gelukkig geef ik alleen het algemene huisnummer maar vind het toch wel beetje eng. Ook allebei met oh ja heb me toch bedacht blabla want te groot of te klein.
Daarom geef ik altijd pas het adress een uur voor ze er zouden zijn. En bericht ik eerst of ze nog kimen.
Dat is wel een goede, vind het wel vreemd want het is geen slechte buurt of iets dergelijks. Waren beide mannen toevallig maar dat hoeft natuurlijk ook niks te zeggen.
Ze laten iig weten dat ze geen interesse meer hebben. Vind dat gewoon netjes en zie het probleem niet zo
Heel netjes dat ze een bericht sturen maar bedenk even of je het ook echt wil voor je een dag + tijdstip afspreek en de verkoper zijn adres geeft.
Ik heb dit ook standaard op marktplaats, geef altijd al op het laatste moment pas mijn adres maar dan ineens âzijn mensen al voorzienâ. Ik woon helaas wel in een slechte buurt maar ben zelf echt een keurig meisje en vind het juist heel spannend om dingen op te laten halen maar sommige dingen kan ik nou eenmaal niet opsturen. Echt frustrerend
Wow iemand heeft me per ongeluk een verkeerd item gestuurd, contact gehad met de Vinted klantenservice maar blijkbaar moet ik als koper dan gewoon extra betalen om dit verkeerde item weer terug te sturen Wat idioot.
Sinds kort kun je niet meer op je woonplaats zoeken op vinted. Als je een redelijk onbekende woonplaats had die niet vermeld was in de advertentie kwam je alsnog bij advertenties van leden die hun woonplaats hadden ingevuld.
Maar nu komen er alleen nog maar advertenties te staan die daadwerkelijk de woonplaats in de tekst hebben staan.
Jammer zeg. Was altijd een ideale manier om dichtbij huis dingen te kopen.
Het lijkt echt of ze graag willen voorkomen dat je iets gaat ophalen ipv verzenden. Misschien omdat de servicekosten hun verdienmodel zijn?
Kan wel janken, ben voor een week geschorst door vinted en moet daarna alles wat ik nieuw aanbied verwijderen.wordt weer beticht van commerciĂ«le verkoop. Ik had er een aantal zelfgemaakte poppenkleertjes op gezet ongeveer tegen kostprijs of minder met bundelkorting. Voorbeeld: voor een poppenluiertje ben ik met knippen,naaien, strijken klittenband aanzetten ongeveer 20 min bezig vraag ik slechts âŹ1,75 p. st. voor. Hoezo commercieel bezig!! Het is hobby. Er zijn zoveel mensen die zelfgemaakte spullen aanbieden voor flinke prijzen en soms dagelijks meerdere dingen verkopen of heeeel veel nieuw met prijskaartje, hoe dan??? Wie het antwoord weet, ik hoor het graag
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Vinted het juiste platform is om zelfgemaakte poppenkleertjes op te verkopen, ook al maak je er geen winst op. Zijn Etsy of anders Marktplaats hier niet geschikter voor?
Nee, in het verleden wel mp geprobeerd maar daar alleen maar kijkers, op vinted veel meer belangstelling en verkoop ik af en toe leuk.