Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Je krijgt bericht en dan wordt het vanzelf terugbetaald!

3 likes

Ik word inmiddels doodmoe van vinted en zn bezorgers. Nu al mn derde pakketje dat zoek is geraakt. Krijg ik een foto van een koper, die heeft echt een totaal ander pakket ontvangen. Dus nu ben ik mn spullen en mn geld kwijt?

Hahahaha ahh ik dacht eerst schattig toch om het konijntje erbij te zetten maar omg :joy::sob:

10 likes

Hahahahah ik vind dit echt zo grappig. Hoe duur waren ze?

4 likes

Hahaha damn. Wel kut als dat konijn al haar schoenen kapot heeft gebeten

2 likes

HAHA waarom zet je dat konijn ook nog erbij op de foto​:joy::sob:

5 likes

Kleine konijnenbeten? Het is echt helemaal stukgekauwd man

1 like

Ik heb op markplaats meldingen aanstaan van bepaalde merken en mensen verzieken dat door tags aan hun omschrijving toe te voegen met allerlei merken die niet relevant zijn.

Heb het gemeld aan Marktplaats maar doen ze niks (meer) mee terwijl in hun eigen algemene voorwaarden staat dat misleiding niet is toegestaan.

Ik vind dit op Vinted ook gruwelijk irritant. Dan verkopen ze iets van Shein of Ali en zetten in de omschrijving lijkt op merk X. Of 1 ding van een bepaald merk verkopen en dan onder elk artikel 'kijk ook bij mijn andere advertenties voor onder andere merk X en Y. Waardoor je dus die hele kledingkast te zien krijgt als je dat merk hebt opgeslagen als zoekopdracht.

5 likes

Vinted verwijdert advertenties wel als je meldt dat er onjuiste merken getagd worden. :eyes:

3 likes

Ik wil dat Marktplaats dit ook doet :frowning:

1 like

Andere ergernis. Had weer een bestelling bij The Outnet geplaatst en in een kluis laten bezorgen. Het is afgeleverd maar heb geen mail van het bedrijf van de kluizen ontvangen met qr of afhaalcode. :sob:

2 likes

Deze vinted vertalingen😭

17 likes

Wie koopt zoiets?

7 likes

Dit is mijn advertentie, wat vind je er mis mee dan?

Haha nee grapje, echt ranzig dit.

4 likes

Het enige waarbij ik me dit kan voorstellen is als je een leuk upcycle projectje zoekt, maar dan denk ik zelf meer aan jeans of een jasje. Daar kan je nog wel veel vlekken of beschadigingen wegwerken door rips of patches. Maar aan een oud vies shirt valt echt weinig meer te upcyclen :see_no_evil:

5 likes

Ja of ‘heb nog niet geprobeerd of ze er uit gaan in de was’ Nou begin daar eens mee dan

5 likes

Want ook, hoe komen die vlekken er op? Doordat je het gedragen hebt. Wil wel graag dat het gewassen is nadat je het voor de laatste keer droeg?

1 like

Ik had een tijdje terug een bord gekocht van iemand op Vinted en de verkoopster had het ingepakt met kranten en bubbeltjesplastic, maar inplaats van het bord te versturen in een doos had ze het bord omwikkeld met een Action draagtas van polyester als buitenlaag :woman_facepalming: Gelukkig kreeg ik mijn geld terug van Vinted, maar zij bleef volhouden dat ze het goed had ingepakt :roll_eyes:

Dit is zo’n fijne update. Het was altijd zo balen als je een leuke bundel had gevonden en de verkoper reageerde niet waardoor alle leuke dingen weg waren.

28 likes