heeft iemand hier wel eens iets gekocht via catawiki?
Ja! Goed kijken naar de reviews bij de verkoper, dat geeft vaak wel aan of het te vertrouwen is. Heb tot nu toe alleen positieve ervaringen.
Stom hè.
Zelf doe ik het altijd om en om. Ik verkoop alleen “meisjeskleren” en hierdoor kom ik ook in de zoekopdrachten van de jongenskleding. In de hoop dat mensen dan altijd nog even verder kijken in m’n kledingkast en dan zien dat er nog meer neutrale kleding is.
Ja, bij babies (en ook dreumessen of peuters wel) slaat het zo nergens op.
Ja slim, toevallig verkoop ik voorlopig alleen deze en bewaar ik de rest voor een vriendin maar vind dit echt zo’n onzin… Echt alles wat ik heb is neutraal.
Daar zat ik afgelopen week ook weer mee, zo stom dat je niet uniseks kunt kiezen. Ik zet dan bij de foto maar j/m.
Er zijn toch ook a.s. ouders die het geslacht nog niet willen weten, is dan ook veel fijner als ze op uniseks kunnen zoeken
Ja. wordt wel heel veel nep aangeboden.
ik zie de laatste tijd zoveel fetish accounts op vinted (denk ik) hahaha, echt bizarre accounts zijn er
Zoals?
Ik mag ze terug sturen. Ze zijn echt te lelijk om op te lopen
Bij meer mensen dat de verzendinstructieknop het niet doet? Ik krijg iedere x foutmelding.
Ik ben echt een vinted noob, maar hoe kun je het handigst meerdere dingen bij 1 persoon kopen? Ik had het laatst via een bericht aan iemand gevraagd, maar toen ze eindelijk antwoordde was het al verkocht.
Als je het artikel wat je wilt voor je hebt en je scrollt naar beneden dan zie je de andere artikelen van die verkoper en dan staat er boven Koop een bundel en rechts daarvan Shoppen, daar moet je op klikken.
Thanks! Het staat er ook echt best groot zie ik nu haha.
Mijn moeder na het wassen van haar broeken lol ik heb dat ook nooit begrepen. Toch heb ik dit liever als foto in plaats van op de grond en in de kreukels, bonuspunten voor in het donker, zoals ik soms ook in advertenties zie voorbijkomen.
Ja of slechts 1 of 2 bewogen foto’s met als omschrijving alleen ‘leuke broek’. (Biecht: ik maak zelf wel foto’s van kleding plat op mijn bed )
Ja maar plat op bed is heel wat anders dan veelal opgefrommeld in een donkere ruimte met zo’n vage beschrijving erbij zoals jij al aangeeft.
Wat zouden jullie doen: ik heb een top gekocht die van Nikkie zou zijn, dit stond in de omschrijving en het merk was getagd. Nu krijg ik de top en zie dat deze van zara is. Ik ben gaan terugkijken naar de advertentie en zie nu dat dit ook duidelijk zichtbaar was op een van de foto’s. Ik heb er maar een klein bedrag voor betaald (5 euro) en zelf niet goed gekeken, dus voelt een beetje stom om hier moeilijk om te gaan doen. Maar waarom verkoop je iets en geeft daarbij gewoon een totaal ander merk aan? Ik ben er gewoon geirriteerd over