Gebruik je dan ook andere foto’s van het artikel? Of misschien een andere volgorde van de foto’s proberen? Er zit vast een AI algoritme achter die triggert dat het hetzelfde artikel is als eerder geplaatst.
Misschien komt het door soort kledingstuk, merk, kleur en maat die je invult? Waarop gefilterd kan worden.
Ik zou er even wat tijd (bv een week) tussen laten zitten en het dan opnieuw proberen, wie weet lukt dat.
Wat zou er gebeuren als je de bestaande foto’s spiegelt?
Hé dit had ik dus laatst ook, ik dacht dat ik het me verbeeldde en dat t aan mijn app lag oid.
Als je in de chat met de (ver)koper op de i rechtsboven klikt, dan op ‘help’ en dan komt er een pagina waar je iets aan kan vinken bijv. ‘het pakket is niet aangekomen’ en dan word je weer doorgelinkt naar een volgende pagina etc.
Deze had ik eerder al zelf gekocht maar was kapot gegaan. Nu vond ik hem op Vinted, ik helemaal blij dus gekocht. Trek hem net aan, zijn de pijpen zo kort
Dat stond niet in de advertentie
Huh? Zijn ze ingekort dan of is het gewoon een iets ander model?
Ik denk dat hij is ingekort door een kledingmaker. Voor zover ik weet heeft Scoth and Soda deze jumpsuit niet in kuitlengte.
Ik kan nergens die knop ‘ik heb een probleem’ vinden. Overal staat dat dat in de chat staat maar bij mij niet. Weet iemand dit?
Als het goed is heb je in de chat meteen in het gesprek de knop “alles is oké” en dan moet je de andere knop hebben idd “ik heb een probleem”. Heb je mss al op die het is oké knop geklikt? Screenshot?
Misschien moet ik eerst klikken op markeren als ontvangen? Als dat dan maar niet betekent dat ik akkoord ben gegaan.
Ahh was het via DPD verzonden? Het lijkt idd alsof Vinted nog niet doorheeft dat je het pakketje hebt
Ik denk idd dat je op markeren als ontvangen moet klikken en dat je daarna die probleem knop krijgt maar dat zou ik ook eng vinden
Ok dank uuu
Oooh ze zegt iets van “heb het aangepast naar mijn maten en je hebt niet naar details op dat gebied gevraagd. Dus je mag het terugsturen op eigen kosten”
Oh echt gemeen. Nee klopt ik heb idd nier gevraagd of de broekspijpen nog een normale lengte zijn
Omg echt wat bezielt mensen…
‘Jumpsuit van Zara’ en dan getailleerd gemaakt, pijpen ingekort, elastiek toegevoegd, zakken dichtgemaakt… (bijvoorbeeld) dan is het toch niet de jumpsuit van de Zara meer?!
Precies en ze had het er ook opgezet als nieuw zonder prijskaartje
Dan zou ik een klacht indienen bij Vinted want dat klopt dus overduidelijk niet.
?! Het lef wow
Ja dat wil ik wel doen. Weet jij waar? Wat een gedoe haha. Ik zie wel dit:
Als je er niet uitkomt met de verkoper
- Druk op Bekijk details in de chat met de verkoper
- Druk Neem contact met ons op
- Lees de retourvoorwaarden en druk op Akkoord en verzenden om het probleem door te sturen naar ons Supportteam
En dan krijg ik deze optie te zien:
Maar daar staat dan weer dat ik de verzendkosten zelf moet betalen.