Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ik zou het wel melden aan haar en het melden in de review, maar verder mijn verlies nemen en mezelf voor mijn kop slaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Ja heb je gelijk in idd, dat lullige bedrag is het niet waard. Maar ik vond het zo stom en irritant dat ik ergens zin had om er een punt van te maken :sweat_smile:

3 likes

Ja snap ik helemaal. Het is ook suf van haar, alhoewel het misschien gewoon per ongeluk is gegaan. Maar zou het iig wel ff melden, lucht misschien toch een beetje op haha

Haha lief dat je denkt dat dit per ongeluk is, ik geloof daar dus echt geen snars van. De verkeerde maat aanklikken kan, maar dit is gewoon drie keer een duurder merk noemen. Ik zou er ook geen punt van maken verder maar wel slechte review geven.

7 likes

Ik heb iets verzonden via Vinted en in de app staat dat het nog onderweg is (en zelfs vertraging heeft), maar nu ontving ik een mail van het afhaalpunt met dat de koper tot 30 maart de tijd had om het pakket af te halen en dat dat niet is gebeurd (goh) dus nu wordt het teruggestuurd? Vanuit Frankrijk :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: heeft iemand dit weleens gehad?

1 like

Er is een storing in Vinted, waardoor hun eigen T&T niet goed aangeeft waar je pakketje is. Met DPD verstuurd volgens mij? Dan moet je echt die T&T checken, die geeft het wel juist aan.

1 like

Jep. En ik vond her echt gezeik, want DPD kwam het bij me terugbezorgen. Zonder aankondiging, dus ik was niet thuis maar kreeg een berichtje dat ik de bezorger had gemist en dat een nieuwe poging gedaan zou worden. Die natuurlijk niet werd gedaan en daarna was mijn pakketje zoek en heb ik 10x heen-en-weer gemaild met Vinted om wel mijn geld te krijgen :smiling_face_with_tear:. Heb het een paar keer gehad, en altijd bij Franse kopers. Ben dus beetje huiverig om nog te verkopen aan Frankrijk, want op de een of andere manier kost dat me altijd extra tijd en gedoe.

Lekker bemoedigend he dit :sweat_smile::joy:

Ja dat heeft zij dus niet gedaan dus nu wordt het weer teruggestuurd, zo dom

Snap trouwens ook niet dat je als koper dit niet in de gaten houdt, want na een week is het er vaak wel. Maar ze komt sowieso bijna niet online

3 likes

Die mensen op Vinted zijn echt next level passief zoooooo irritant idd

Ik stuur ze zelf een berichtje als die tracking niet klopt maar dan moet je ook maar net geluk hebben dat ze luisteren en niet eigenwijs doen :smiling_face_with_tear:

Of ik een XXL kattenbak wil verzenden voor de vraagprijs inclusief verzenden. Ja dacht het ook, dat ding is enorm :joy:

3 likes

Wat een schijtdeal.

Qua tracking kijk ik altijd op de site van de vervoerder zelf. Zo kwam ik er eens achter dat een eBay pakketje ondanks DHL in de VS hier PostNL werd.

Gebruik je dan ook andere foto’s van het artikel? Of misschien een andere volgorde van de foto’s proberen? Er zit vast een AI algoritme achter die triggert dat het hetzelfde artikel is als eerder geplaatst.

Misschien komt het door soort kledingstuk, merk, kleur en maat die je invult? Waarop gefilterd kan worden.

Ik zou er even wat tijd (bv een week) tussen laten zitten en het dan opnieuw proberen, wie weet lukt dat.

1 like

Wat zou er gebeuren als je de bestaande foto’s spiegelt? :stuck_out_tongue:

Hé dit had ik dus laatst ook, ik dacht dat ik het me verbeeldde en dat t aan mijn app lag oid.

‘Even zelf schoonmaken’

5 likes

Als je in de chat met de (ver)koper op de i rechtsboven klikt, dan op ‘help’ en dan komt er een pagina waar je iets aan kan vinken bijv. ‘het pakket is niet aangekomen’ en dan word je weer doorgelinkt naar een volgende pagina etc.

3 likes

Deze had ik eerder al zelf gekocht maar was kapot gegaan. Nu vond ik hem op Vinted, ik helemaal blij dus gekocht. Trek hem net aan, zijn de pijpen zo kort :clown_face:

Dat stond niet in de advertentie :disappointed_relieved:

Huh? Zijn ze ingekort dan of is het gewoon een iets ander model?

2 likes

Ik denk dat hij is ingekort door een kledingmaker. Voor zover ik weet heeft Scoth and Soda deze jumpsuit niet in kuitlengte.

2 likes