Ik snap wel dat het item dan niet voldoet aan haar verwachting en dat zij dat wil oplossen door het product retour te sturen
Hmm heel apart dit. Ik heb iets op Marktplaats te koop staan voor €5. Biedt er iemand €8. Ik gelijk akkoord gegaan. Diegene zegt daarna dat zijn dochter het komt ophalen en vraagt naar mijn adres (nou ja vraagt. Hij zei letterlijk; geef mij je adres even ). En daarna dat ie €10 aan haar zou meegeven.
Ik had toen zoiets van huh? Hij bood €8 dus meer dan de vraagprijs en nu wilt ie er opeens €10 voor geven? Toen ik op zijn profiel keek zag ik dat ie maar pas 1 dag actief is op Marktplaats dus vertrouwde het al niet. Maar heb nu toch met hem afgesproken alleen wel op een openbare plek. Ben benieuwd of ze morgen komen en of het echt een serieuze koper is
Bedoelt ie niet gewoon een biljet van €10 zodat je weet dat je €2 wisselgeld bij de hand moet hebben?
Als ik iets koop waar niets over een vlek in staat dan heb ik ook geen zin om te proberen die vlek eruit te halen. Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper om iets te versturen wat overeenkomt met de beschrijving, dus ik zou hier als ik jou was akkoord gaan met retour op jouw kosten. Is gewoon jouw fout (niet bewust, maar toch).
Ah ja daarom vroeg ik hiernaar! Ik ben het hier dus ook mee eens in dit geval. Niet haar fout maar die van de verkoper (jij)
Nee ik had daarvoor al gevraagd of hij het gepast mee wilde geven omdat ik geen kleingeld heb. Daarna herhaalde hij weer die €10. Nouja we gaan het zien…
Ik zou echt zo pissig zijn als ik haar was. Heb een keer lekke laarzen gekocht, die waterdicht horen te zijn, kwam volgens de verkoopster ook door wat ik er mee gedaan had.
Hahaha jouw manier van schrijven zegt ook veel. Jij hebt het kledingstuk niet goed nagekeken, koper ontvangt een kledingstuk met vlek, dan is het wel zo netjes de retourkosten te betalen.
Wel mee eens dat de retourkosten voor de verkoper zijn, maar ik vind het ook een beetje flauw dat de koper geen moeite wil doen door hem even in de was te doen. Beetje zonde om een jurkje twee keer helemaal te verzenden als het vlekje er mogelijk prima uit te wassen is. Anders krijgt @Medusa hem terug, wast ze hem, is de vlek eruit en kan hij weer op Vinted.
Ik heb dit ook wel eens gehad en vond het dan echt niet zo erg om het even te wassen. Vind lekke schoenen wel heel anders dan een klein vlekje ergens in. Kan me wel voorstellen dat het dan klinkt alsof de koper het item gewoon niet wil. Als de vlek er niet uitgaat oké dan wel gewoon de verzendkosten betalen natuurlijk
Had schoenen verkocht van mijn dochter, waren gevoerd dus net beetje op randje seizoen verkocht. Vorige week verstuurd, heel netjes ingepakt etc krijg ik een boos berichtje. Ik was te laat met versturen en nu is ze 2 weken op vakantie dus kan ze ze niet ophalen. Ik vind het zo asociaal van haar (ik verkocht trouwens maandag schoenen en verstuurde het dinsdag). Nu kan ik straks weer 10 km verderop rijden naar een homerr punt om die schoenen op te halen omdat ik anders gewoon mijn geld kwijt ben.
Weet iemand of je een verzendlabel van dhl kunt laten printen bij een dhlpunt? Ik heb zelf geen printer thuis.
Dat hangt volgens mij van het pakketpunt af, bij een van mijn dichtstbijzijnde pakketpunten kon het eerst wel, daarna was het echt 5euro haha, en nu kan het volgens mij helemaal niet meer. Dus net waar ze zin in hebben.
Vaak kan je nog wel iets printen bij een primera oid.
Belachelijk zeg… en je hebt binnen een dag verzonden, supersnel.
Nouja als er al wordt aangegeven dat er een geel/oranje kurkuma achtige vlek in zit. Ik kan zelf ook vaak wel zien of een vlek er nog uit gaat. En als ik dan inschat dat de vlek er niet uit zal gaan, dan zou ik ook geen zin hebben in die moeite
Ik had een pakketje retour gestuurd omdat het gedragen was (met een gat) en niet nieuw met kaartjes zoals in de beschrijving stond.
Met dpd verzonden, 3 dagen voor de uiterste verzenddatum. Dit is nooit geupdate in Vinted en nu is de terugbetaling al vrijgegeven. Maar volgens de Track en trace komt mn pakket overmorgen aan bij de verkoopster. Krijg ik nu ook mijn geld terug? Of ben ik de broek en m’n geld kwijt nu?
Klinkt als vals geld praktijken. Hoe is dit gegaan vandaag?
Je kan een digitaal label maken. Dat hoef je helemaal niet te printen.
Vinted heeft de laatste tijd problemen om de tracking van dpd goed te weergeven. Ik heb een tijdje terug hier ook over gepost. Als ik jou was zou ik snel de hulp van support inroepen, zo heb ik alsnog mn geld gekregen.
Nou ze was dus toch gekomen. Wel een half uur te laat. Ik wilde al bijna weggaan maar had hem toch maar even gemaild of ze nog kwam en toen zei ie dus dat ze onderweg was. Ze heeft overigens gewoon €10 betaald Maar denk je dat ze met vals geld heeft betaald?