Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Het zou wel kunnen dat ze het bijvoorbeeld ook op marktplaats had gezet en daar verkocht toch?

Ja klopt, daarom zeg ik ook ‘of elders verkocht’. Zou inderdaad ook kunnen dat ze het al op marktplaats of facebook ofzo verkocht heeft.

1 like

Oh sorry daar heb ik overheen gelezen :sweat_smile:

3 likes

Voor iedereen die klaagt over oude schoenen op Vinted/marktplaats
https://www.tiktok.com/@vera.michelle_/video/7372913081824972065?_t=8mgMhORLF0S&_r=1

Het is goed verdienen blijkbaar :joy:

1 like

Ik had drie haarproducten die ik niet fijn vond op een gratis af te halen-fb-pagina gezet, wilde een of andere Gerda het met de fiets op komen halen vandaag: prima.

Stuurt ze vandaag: “Heb het opgehaald, bedankt, wat is het precies?”

:woozy_face: :clown_face: Ungelaublich.

12 likes

Ik kan trouwens nog niets met mijn account nadat de beperking opgeheven is. Reviews geven kan niet, want ik ben geblokkeerd staat er dan. Jammer de bammerrr.

Hahaha. Doet me denken aan een man die ooit een combi-oven van me had gekocht. Kreeg ik dagen later nog een bericht van hem “Ik wil er nu afbakbroodjes in gaan afbakken, welke knoppen moet ik indrukken?”

8 likes

Wauw :joy: geen woorden voor haha

4 likes

Ik kijk wel eens voor kleding van Sezane op vinted, en zie zo vaak dat een item dan (nieuw en ongedragen) voor meer dan de nieuwprijs erop wordt gezet, vaak bij collecties die snel uitverkocht zijn. Kunnen ze (zowel een merk als vinted) denk ik weinig aan doen, maar vind het stom.

3 likes

Ik heb echt een perfecte leren jas gekcoht op Vinted (voor 17.50), ik dacht dat ie wel leuk zou zijn maar kijk al jaren steeds ook in winkels naar tweedehands leren jasjes dus ik had niet echt hoge verwachtingen. Valt 'ie echt precies zoals gehoopt en echt nog in bijna perfecte staat!!! (alleen klein stukje van de voering aan de binnenkant beetje gepild maar boeiend). Ben helemaal blij

49 likes

Weet iemand waarom je Homrr niet uit kunt zetten als verzendoptie?

Mag nu een 30 minuten op de fiets om een pakket weg te brengen, aangezien het punt bij mij in de buurt (15 minuten fietsen) opeens geen pakketjes meer aannneemt.
Dacht oh zet Homrr dan dus uit (best een stuk fietsen als ik in ruime tijden iets weg wil brengen), maar dat kan dus niet?

Hommer kun je niet uitzetten

2 likes

Homerr is van Vinted.

3 likes

Heb in al mijn advertenties staan dat ik niet met Homerr verzend en weiger ook iedereen die deze selecteert. Maar echt irritant idd :expressionless:

2 likes

Dat zie je pas nadat ze al betaald hebben toch? Of annuleer je dan gewoon?

2 likes

Ja volgens mij kun je nog weigeren daarna?

Ik annuleer dan

1 like

Ik haat ook Homer en zit ook niet op een handige plaats in mijn woonplaats. Maar ik heb de laatste tijd vaak als ik iets wil kopen dat ik enkel Homer of een Bpost punt kan selecteren. En die laatste is een stuk duurder dus doe dan toch maar Homer. Heel irritant. Ik wil gewoon mondial relay

Wat is er zo kut aan Homerr? Daar hoef je geen label uit te printen toch. Zelfde geldt voor DHL, echt chill

Mondial Relay en DPD heb ik om die reden uitgezet, ik wil alleen maar DHL en Homerr eigenlijk.

2 likes

Mijn dichtstbijzijnde homer punt is bijna een uur fietsen