Al die hassle voor 10 euro?
Hier ook gedoe met DPD helaas, eerst werd al niet aangepast dat ik mijn pakket had verzonden, maar nu heeft de koper het pakketje opgehaald en wordt dat ook niet bijgewerkt. In de Vinted status staat dat hij op het pakketpunt ligt, maar als ik op de tracking klik zie ik dat ze hem zaterdag heeft opgehaald. Iemand hier al ervaring mee?
Ik heb dat een pakketje niet goed gescand is bij het punt dus de tracking werkt niet. Ik heb wel een verzendbewijs. Het is dhl dus je scant eerst qr en daarna barcode en die koppeling is niet gemaakt. Heb dhl gesproken en ze kunnen dit koppelen maar dan moet vinted dat doen en een onderzoek starten. Dus heb vinted berichtje gestuurd maar krijg geen reactie.
En nu melding dat pakket niet te traceren is en dat bestelling over 24 uur automatisch geannuleerd wordt.
De koper antwoordt niet, had haar postcode gevraagd want dan kan dhl het mogelijk wel oplossen zonder tussenkomst van vinted.
Pff, zon gedoe
Je kunt de koper vragen om de bestelling te bevestigen, dat alles oke is. Dan is het goed volgens mij.
Oh dus toch gekomen!
Toen ik nog in de retail zat was zoiets (met een veel te groot stuk papiergeld betalen voor iets kleins) wel de manier om zwart geld of vals geld te witten. Daarom ging er een belletje rinkelen.
Haha wie t kleine niet eertā¦
Staat de postcode van de koper niet op het verzendlabel? Misschien heb je die nog in je downloads ofzo staan
Nee⦠alleen een qr code met naam helaas.
Vind t ook wel heel raar dat de koper gewoon niet eens reageert.
Homerr of Mondial pakketpunten zitten altijd op van die vage plekken. Kom op plekken in mān dorp waarvan ik niet eens wist dat het bestond.
Ja snap ik, hopelijk reageert ze toch nog op tijd
Er zit een nieuw pakketpunt in de buurt, echt heel dichtbij. Dus had daar een vinted pakketje laten bezorgen, maar moest uiteindelijk zelf op zoek naar mān pakket in een soort magazijn, waarbij het totaal niet geordend was. Was allang blij dat ik mān pakketje vond na 10 min neuzen, maar hier gaan sowieso pakketjes verdwijnen, wat een gedoe.
Hier ook een nieuw self service dhl punt. Vind het inderdaad ook zo raar. De kans dat iets fout gaat is mega groot?
Hmm ja, het blijft een beetje vreemd hoe het allemaal gegaan is. Maar denk dat ze (voor zover ik dat kan zien) wel met echt geld heeft betaald. Ik ga er maar vanuit dat die koper het gewoon heel erg graag wilde hebben
Nog even hier, ik kon dit topic eerst niet vinden. Hoe voorkom ik voortaan dit probleem?
Heeft ze dit gekocht via een bundel? Want dan denk ik wel dat het 1 label moet zijn
Ik zie niets over een bundel staan en heb hier zelf niets over ingevuldā¦
Als ze die tegelijkertijd koopt is het sowieso een bundel.
Maar hoe werkt dat met verzenden dan? Dan ben je dus als verkoper altijd de pineut als een koper voor Homerr kiest, omdat dat megakleine pakketafmetingen zijn en je daar dan dus niet meerdere artikelen in kwijt kan? Ik snap er echt niets van. Hoe doen andere mensen dit?
Maar je kiest de pakketgrootte toch zelf? Overigens kijk ik nooit goed naar die afmetingen en doe ik maar wat en heb er nog nooit gedoe mee gehad. Vraag me eigenlijk af of er ergens in de keten nog iemand serieus naar kijkt.