Ik twijfel of dit hier thuishoort of in pakketjesirritaties, maar ik zag dat het hier over Mondial Relay gaat.
Vorige week heb ik schoenen gekocht via Vinted, dit was de eerste keer dat ik iets via Vinted kocht dus ben er nog niet zo bekend mee. De verkoopster heeft het donderdagmiddag 23 mei op de post gedaan, vanuit België naar Nederland. De verwachte leverdatum stond op 28-30 mei, maar toen de 30e bijna voorbij was werd dat veranderd in:
“Verwachte levertijd Mei 30 - Jun 27
Geen zorgen, je bestelling wordt binnenkort geleverd. Gebeurt dit niet, dan heb je na Jun 27 2 dagen de tijd om een probleem te melden en een volledige terugbetaling te ontvangen.”
Nogal een ruime periode hebben jullie dit ook wel eens en wat betekent dit concreet? Want het is dus al op de post gegaan dus waarom zou het dan tot eind juni duren. In de tracking blijft het op “Pakket geleverd bij Mondial Relay” staan.
Zo irritant want ik koop dus bijna nooit wat online omdat ik geen zin heb om in de gaten te houden wat ik nog moet ontvangen/betalen etc. en precies dat gebeurt dus nu