Ja, dat heb ik ook gedaan. Ik heb de grootste pakketgrootte gekozen. Maar de koper kiest dan voor de verzender. En die koos in dit geval voor Homerr, die ongeveer afmetingen van 1 schoenendoos heeft als grootste maat. Dat is prima, voor 1 paar laarzen. Maar niet als ze 2 paar laarzen koopt, omdat die dan blijkbaar samen in die ene schoenendoos moeten passen. Dat vind ik dus vreemd (want wat als ze 15 paar schoenen over had genomen…?).
Een tijdje geleden moest de verkoper bij een bundel altijd de pakketgrootte aanduiden bij de verkoop.
Maar ik dacht idd dat dit onlangs was aangepast en dat dit nu automatisch gebeurt.
Ik heb wel nog nooit meegemaakt dat een pakket werd geweigerd, ook al was het formaat op het randje… Maar ja misschien heb ik geluk gehad.
Edit: ik weet nu niet specifiek hoe het bij Homerr zit maar ik heb wel al opgemerkt dat het niet altijd uitmaakt of je nu bvb. klein of middel kiest en dat de afmetingen dezelfde blijven.
Zie mijn bericht hierboven. Hopen dan maar dat Homerr bij mij ook niet moeilijk doet, zoals bij jou en @Krabsalade . Dit was wel direct mijn laatste Vintedverkoop, voortaan toch maar weer Marktplaats…
Ik denk dat de grootte echt niet veel uitmaakt. Het wordt bij Homer sowieso niet gewogen of nagemeten en bij mijn DHL-punten kijkt er ook niemand naar. Dat zijn gewoon winkels dan met een extra postpunt. Dus gewoon in een pakket doen en verzenden, komt heus wel goed!
Ik heb gisteren de Vinted app geüpdatet en ik krijg nu letterlijk 2x per minuut een reclame. Wat is dit?!
Ik heb ook nog nooit gehad dat de grootte iets uitmaakte, heb ook grote bundels als ‘klein’ verstuurd en nooit gedoe mee gehad.
Ugh ja dat heb ik ook, ook echt een schermvullende popup die irrutent wegklikt
Ik heb een keer iets met homer verzonden in de doos van een oven. Dat was gewoon prima.
Via Vinted of niet? Want via Vinted zijn de officieel toegestane afmetingen veel kleiner dan als je zelf (niet vanuit Vinted) iets via Homerr verzend.
Ja, ik weet niks van maximale afmetingen
Ik heb ook weer eens wat op Marktplaats gezet maar omgggg wat haat ik de mensen daar. Ik kies bewust bieden vanaf en dan gaan mensen alsnog berichten sturen met ‘voor 10 euro koop ik het’. Echt verdoe m’n tijd niet aub
Ik heb een voortent voor de caravan gekocht via marktplaats. Communicatje verliep soepel en een uur later stond ik bij de beste man op de stoep. Met kind. Nou, wat een aardige vent. Hij verplaatste alles naar de schaduw voor hij het liet zien zodat ik niet met baby in de zon stond.
Beetje 60+, ging helemaal uitleggen en tips geven over hoe ik het het best kon gebruiken. Kreeg nog een bende accessoires mee, was helemaal in z’n nopjes met z’n verkoop. Alles tot in de puntjes genummerd, schroefjes, draadjes whatever er aan vast getaped. Toen heeft hij het nog in de auto getild voor me haha.
Vervolgens stuurde hij in de avond een bericht dat hij de handleiding vergeten was en heeft die direct per post nagestuurd.
Zo kan het dus ook! Zo fijn!
10/10 voor deze man
Zou wel hilarisch zijn als ik morgen die tent op zet en dat ding is zo lek als een mandje … dan kom ik wel weer terug klagen hier hahaha
Ik haat marktplaats ook zo erg
Had pas ook meerdere van deze gesprekken
10 euro, kom het vanavond halen!!!
?
?
?
Hallo mag ik in ieder geval een reactie???
Oké 12 euro
?
?
Haha herkenbaar. Ik neem niet eens meer de moeite om er op te reageren
Ik reageer alleen om mijn reactiepercentage hoog te houden
Las dat Marktplaats ein-de-lijk direct kopen zoals het op eBay en Vinted gaat dus dat soort praktijken niet meer zullen voorkomen. Zo fijn!
Wel laatst op eBay op een artikel van 24 pond een voorstel gestuurd van 20 en de verkoper maakte er 16 van? Prima joh mij hoor je dan als koper niet klagen
Ja heel irritant. Ik heb een motor online staan en dan krijg ik een bod van €1.750 lager, dacht het niet he.
Nou idd haha! Kwam erachter dat hier een Homerr punt in de wijk zit en ik was echt verbaasd toen ik er aankwam haha! Een soort omgebouwd tuinhuisje met klapdeurtjes en een bel. Helemaal versierd en Nederlandse muziek aan en daarachter allemaal stellingkasten voor de pakketjes.
Haha hier in de buurt zit ook zo’n punt, het heet ook ‘Pakketpunt Wilma+Henk’. Als ik daar met mijn hondje samen heenloop krijgt hij ook altijd een hondenkoekje Het is gewoon de gang van een woonhuis en dan hangen er allemaal planken en soms moeten ze een eeuw zoeken in de woonkamer
Maar het duikt altijd op. Er staat soms echt een hele rij dus ergens ook wel apart dat dat gewoon in een ‘gewone’ straat zo kan haha.