Als ik er een bericht achteraan stuur of ze nog interesse hebben en mensen lezen dat, dan dus blijkbaar wel
@Zitzak dan heb ik het verkeerd verwoord. Haalt mijn (kleine) ergernis niet weg.
Als ik er een bericht achteraan stuur of ze nog interesse hebben en mensen lezen dat, dan dus blijkbaar wel
@Zitzak dan heb ik het verkeerd verwoord. Haalt mijn (kleine) ergernis niet weg.
Achter een zinnetje zzz typen was daar een tijdlang een trend
Ah zo! Misschien heb ik het wel van een Scholieren poster overgenomen dan
Volgens mij heeft Vinted een gratis verzending binnen NL actie? Want net even met gratis verzending nieuwe veters voor mijn Dr. Martens gekocht
Normaal maak ik me niet druk om de reviews die ik krijg maar nu ben ik toch wel even negatief verrast.
Iemand biedt op een wikkeljurk en biedt 3 euro minder dan ik vroeg. Ze vraagt of ik de jurk kan reserveren want ze is nog op vakantie. Dat kan, zeg ik, maar dan tegen de ‘volle’ prijs. Oke! We hebben een deal.
De reservering verloopt na een paar dagen en ze vraagt me nog eens te reserveren. Ik antwoord dat se eerder zei dat ze per x alweer terug zou zijn van vakantie. ‘Ja, maar ik heb een hele drukke week dus ik kan het niet ophalen.’ Ik stel voor dat ze hem toch alvast koopt en dat ik wacht tot y met verzenden. Zo gezegd, zo gedaan. Het pakketje is goed bij haar aangekomen.
4 vd 5 sterren en de toelichting luidt ‘toch wel ingewikkeld, zo’n wikkeljurk’
(Zeg dan iets over hoe het koopproces je bevallen is)
Update!
Ze had vervolgvragen over hoe te wikkelen dus die heb ik beantwoord en daarna heb ik aangegeven dat haar review me verraste gezien hoe de koop tot stand kwam. Ze gaf me gelijk en heeft op eigen initiatief haar review aangepast. Eind goed al goed
Zeg aub dat je haar 1 ster geeft, wat een irritant mens
Even tegenwicht voor alle marktplaats klaag.
Ik had onze kinderwagen voor €9 op marktplaats gezet want miljard aanbod en nul vraag. Als ik hem aan de kringloop geef moeten mensen er opeens weer €50 voor betalen. Gewoon weg met dat ding.
Er kwam een hele lieve Oekraïense vrouw. Ze was er echt super blij mee. Dus nu gaat hij gewoon nog een ronde mee.
Haha dat ze hier nog geld voor durft te vragen!
(Ik zou wel de username weghalen, denk niet dat je dit zo mag delen)
Ze heeft in ieder geval nog ‘veelgebruikt’ staan en niet ‘nieuw zonder prijskaartje’
Update over mijn geblokkeerde profiel: ik heb Vinted gemaild via vinted at vinted.nl (was een tip van hier) en binnen 24 uur hebben ze mijn profiel weer geactiveerd.
Ugh schandalig!
Ik heb een short van Sezane verkocht via Vinted naar iemand in Frankrijk. Na de verkoop eiste ze al dat het dezelfde dag verzonden moest worden want ze had het snel nodig (vond ik al geen fijne manier van communicatie…) en nu is het aangekomen en zegt ze dat er vlekken op zitten. Op foto’s zie ik inderdaad hele lichte vlekjes, maar ik weet zeker dat dat er nog niet op zat voor ik het heb ingepakt (heb zelfs nog een foto van het item gemaakt). Ze wil het nu terugsturen, wat voor mij opzich prima is maar dan zit ik met een moeilijker verkoopbaar item door die vlekken… wat is nou handig om te doen? Of moet ik dit bij Vinted melden, dat het wellicht tijdens transport is gebeurd?
Als je een foto hebt van het item zonder vlekken en echt zeker weet dat ze er nog niet in zaten, zou ik dat als ‘bewijs’ sturen naar Vinted en het retour aanvechten.
Ik heb rond 20.00 uur iets op vinted gezet maar is nog steeds in behandeling, was bij een vorig artikel ook al alleen toen werd het vrij snel vrijgegeven. Is dit nieuw? Weet iemand dat? Of zal het zijn omdat het nieuw zonder prijskaartje is dat de computer het er uit pikt, zat ik te denken
Edit: Het is inmiddels ( na 12 uur) vrijgegeven. De computer zal het wel druk hebben met controleren dan
Edit: nou ja, verander ik even iets in de tekst, wordt het weer in behandeling genomen, snap er niets van
Weet iemand wat er gebeurd als je pakketje retour gaat naar de afzender? Ben je het geld dan kwijt? Het is volkomen mijn fout, ik was veel te laat met een pakket afhalen en nu is het al weg. Vind het vooral lullig voor de verkoopster want zij was netjes op tijd met verzenden en alles.
Volgens mij krijg jij dan je geld terug en de verkoper het pakket zodra het weer bij de verkoper is.
@Bergson dat was ik! Wat fijn dat je je account terug hebt
Ik snap nooit dat mensen op Vinted denken dat je een of andere 24/7 webshop bent ofzo. Had iets verkocht en niet meteen opgestuurd maar na een paar dagen pas (geen tijd gehad of 't pakketpunt was dicht), dus had al gezegd van hey sorry ik verstuur het x. Vervolgens was het de volgende dag bij haar en krijg ik een review van 3 sterren omdat ‘het opsturen lang duurde’. Ja meid, dat weet je toch als je via Vinted wat koopt? Had je maar naar de winkel moeten gaan anders. Nu heb ik heel petty een 1 ster review teruggegeven met erbij dat ik het binnen de termijn heb opgestuurd en ik alsnog gezeik kreeg hahaha Zag overigens in haar reviews dat ze zelf ook dingen (5 van de 10 keer) NIET heeft opgestuurd.
Ug ja zo irritant! Vooral als je het gewoon netjes aangeeft. Lekker hypocriet ook
Een koper heeft een probleem gemeld dat het item duidelijk anders is dan omschreven, met als reden dat het veel te klein is. Dat zou toch geen geldige reden moeten zijn om iets retour te mogen sturen of mij niet uit te betalen? Heb gewoon netjes de maat aangegeven en zelfs een foto van de maat gestuurd. Er is verder niet om afmetingen gevraagd. Maar aangezien Vinted de koper wel vaak gelijk geeft