Dat is een goed idee inderdaad!
Ik zie bij vinted dat via homer verzenden zowel het kleine, middel als grote formaat max 40x25x15 mag zijn. Nu heb ik een schoenendoos die qua gewicht prima onder de grens blijft maar qua breedte net te groot is. Wordt dit gemeten?
Bij mij is nog nooit iets gemeten.
Alleen PostNL is kut omdat dat door de brievenbus moet passen. Zou het er dus gewoon op wagen.
Ik heb voor het eerst twee dingen verkocht via Vinted en ze hebben voor UPS gekozen. Dat betekent dat ik straks naar de creepy vervelende eigenaar van de tweedehands boekwinkel hier in de wijk moet om het te versturen.
Ik was ook echt verbaasd over hoeveel mensen er nog een lager bod doen op kleding die al goedkoop is geprijsd. Goed om te weten voor de volgende keer, dan net iets hoger erop zetten. Nu wacht ik gewoon of iemand het wel voor de aangeboden prijs koopt en anders binnenkort even opnieuw.
Ik zal iets heel erg over het hoofd zien maar hoe kies je als koper je verzendmethode, of kan dat niet altijd?
Hier kan ik ook zo nijdig over worden he. Koopt iemand voor 5 euro een topje van me, nieuw met kaartjes. Krijg ik vervolgens een 3 sterren review omdat de top haar niet staat. Alsof ik daar iets aan had kunnen veranderen Ik weet niet wat er mis met mij is maar ik kan daar echt heel chagrijnig van worden
Kan je als iemand een bundel wil kopen en een ander bedrag biedt dan de bundel kost dit zelf aanpassen of moet diegene je een bod doen van dat bedrag?
Jazeker! Staan standaard ingevuld maar je kan via mijn instellingen → verzending zelf aan of uit vinken welke verzenders je kiest.
Ohh gelukkig dan gooi ik mijn Homer punt met chagrijnige kerel eruit en wordt mijn leven beter!
Ahhh dat klinkt wel logisch ja!
Nee, kun je zelf (als verkoper) aanpassen
Het staat automatisch altijd ingevuld, maar als je dan bij het overzicht op het vakje klikt waar het al staat ingevuld, dan kun je uit meer opties kiezen.
(Beetje slechte omschrijving maar hopelijk heb je er iets aan )
Ik heb bij mijn dhl punt ook zo creep. Gelukkig hebben ze sinds kort een homerr punt in mijn dorp zonder een creep. Zit trouwens echt direct naast het dhl punt . Ik probeer nu zo min mogelijk via dhl te verzenden en laat het vaak thuisbezorgen, zodat ik daar niet meer heen hoef.
Je krijgt je geld gewoon en je jurk heb je ook weer terug. Dus soort van win win situatie haha
Ik kreeg mijn geld niet toen ik wat retour kreeg, hoe kan dat?
Ik had laatst ook iets dat zó mooi verpakt was. Echt een leuke verrassing inderdaad.
Iemand verkocht een paar bh’s nog met kaartje eraan en ik had daarvoor een bundel aangevraagd. Reageert ze met allemaal foto’s van setjes die ze nog meer had en of ik daar ook in geïnteresseerd was. Het waren ineens allemaal gebruikte setjes met strings erbij en daarover zei ze: ‘Ik heb ze altijd hygiënisch gedragen,’ ik weet niet precies wat ik me daar bij voor moet stellen, maar ik heb het bij de nieuwe bh’s gelaten🤪
Dat ze iedere ochtend netjes een schone string aantrok?
Misschien van die plastic dingetjes erin gelaten wat je bij zwemkleding hebt.
Ah noooo dat hoop ik niet voor haar