Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ja wellicht? Het was wel echt gedragen ondergoed, lijkt me niet heel fijn voor je :cat:

En ik mag toch aannemen dat iedereen elke ochtend schoon ondergoed aantrekt, hoe dan ook, ik had haar gewoon om verduidelijking moeten vragen haha

2 likes

Haha mij ook niet. Gaat ook broeien denk ik.

@Drawster lijkt mij ook. Misschien bedoelde ze dat gewoon.

Ieee dit voelde ik toen ik het las haha

1 like

Of altijd met inlegkruisjes? (Stom dat mensen dat “hygiënischer” vinden dan gewoon normaal ondergoed dragen)

Wauw, had gisteren een uitbetaling aangevraagd en vanochtend stond het al op mijn rekening. Zo snel is Vinted nog nooit geweest. :joy:

Kan je bij Vinted zelf de volgorde van de kleding die je verkoopt in je kledingkast veranderen? Dat bijv. Eerst alle dameskleding komt en dan de kinderkleding ipv alles op volgorde van uploaden?

1 like

Nee helaas niet volgens mij.

1 like

Volgens mij doet vinted dit zelf.

Heb even bij anderen in hun kledingkast gekeken. Bij maat 56 van kinderkleding zitten verschillende upload dagen en de kleding/schoenen van de moeder zelf zit ook meerdere dagen. Maar het staat allemaal netjes per maat bij elkaar.

Als je in je eigen kledingkast kijkt dan is het wel op volgorde van uploaden.

2 likes

Wat is de deal van mensen om een bundel te kopen.
En vervolgens moeten ze betalen, om dan een lager bod te doen? Que?
Door die bundel betaal je al minder dan voor 1 artikel. En dan nog eronder zitten.

En via Facebook Market place krijg ik steeds scammers, dat ze geld met een koerier sturen.

bij een bundel heb je niet altijd korting, soms is het alleen besparen op verzendkosten.

Ik zag gisteren trouwens veel scammers op Vinted, althans dat denk ik: ik zocht voor mijn vriend Veja sneakers en daar hadden heel veel adverteerders dezelfde (!) foto en geen reviews. En allemaal dan een nieuw paar voor 35 euro ofzo. Hetzelfde bij advertenties voor doc martens. Ik was er bijna in getrapt!

2 likes

Zie dat bij Uggs ook heel vaak, wou het een keer ook bijna doen maar vertrouwde het toch niet.

Ik heb de bundel korting aan staan. Er was al korting van bijna 7 euro. Helft van 1 advertentie. 2 kreeg diegene er gratis bij. Verzendkosten zouden niet hoger zijn omdat het in hetzelfde pakket past.
En dan nog lagere prijs vragen.
Nu reageert diegene niet meer.

2 likes

Ah oke dat wist ik niet. Lekker dan, mensen die echt geen gene hebben.

Mensen mogen het proberen toch. Je kan het bod gewoon weigeren en iets anders bieden of typen “ik geef geen korting bovenop de bundelkorting”

7 likes

Ja ik heb het geweigerd en gewoon originele bedrag terug geboden.
Maar ik vind het zo irritant. Voor mij is dan eigenlijk alweer klaar.

1 like

Ik heb 1 duur item op marktplaats gezet. De eerste koper is al 2 avonden achter elkaar niet op komen dagen. Dus opnieuw op beschikbaar gezet. Gaan mensen 250 euro (350 euro) onder de vraagprijs bieden. Dus ik reageer met dat ik al een bod van 475 euro heb ontvangen, gaan ze zeggen, nouuuu maar voor 400 euro komen we het morgen ophalen hoor.
Nee bedankt. Bye.

Kan je niet bieden vanaf een bepaalde prijs aangeven bij marktplaats?

2 likes

Ja heb ik gedaan, dat heb ik op 400 euro gezet, maar deze begon een conversatie met daarin haar/zijn lagere bod. :confounded:

Pff heel irritant dan inderdaad :expressionless:

3 likes

Ik heb iets op marktplaats gezet waarvan ik al tegen 7 mensen heb gezegd dat ze het mogen hebben, maar niemand reageert?!

Bijna het idee dat ik getrolld word.