Married at first sight

NICE ROLAND
(Of ronald?)

5 likes

gooooood for you!

1 like

Go Ronald! :sunglasses:

1 like

Nice Ronald, goed bezig!

En ik kan die kusjes van Pascal niet meer aan!

6 likes

Pascal is wel klef hoor

Ik vind hem ook echt verschrikkelijk benauwend, ik zou er keihard van wegrennen.

12 likes

Denk dat Pascal op deze manier veel vrouwen afschrikt. Dat hij zelf ook niet merkt dat zij het niet prettig vindt? Of het alsnog gewoon blijft doen?

4 likes

Hij zou mij ook afschrikken. Al snap ik wel dat hij blij is met zo’n mooie vrouw als Mirjam

Och och Monique smeekt hem bijna. Wat een vertoning dit.

Hij wees Monique af toen zij om nog een kans vroeg.

En ugh die Pascal ja. Die therapeut (Toch? EĆ©n van die matchers met die aparte stem) wees hem zelfs nog op z’n huwelijksdag erop dat ie ondanks z’n enthousiasme rustig aan moest doen (die zag de kans op een werkende match wellicht die eerste uren al slinken door z’n kleffe gedoe meteen haha), maar hij lijkt er niet echt naar geluisterd te hebben. Of dit is voor hem al een handrem erop, kan ook natuurlijk :sweat_smile:

6 likes

Go Ronald. Ik hoop dat zij hieruit meeneemt dat ze iets minder veroordelend moet zijn. Al begon het gelijk weer toen hij aangaf dat hij die vriend had gebeld. Zoiets van oh dus je hebt je meer door hem laten leiden. Ehhh.

Edit dit was bedoeld als gewone reactie ipv bericht aan jou :slight_smile:

8 likes

Sorry maar wat de hel is Nicks moeder voorn grijze drab met stukken erin aan het koken ā€˜als lunch’.

Als getrainde cringekijker, moet ik toegeven dat ik toch wel wat moeite had met de dodospeech.

12 likes

Bleke opgewarmde erwtensoep?

2 likes

Getrainde cringekijker :joy: goede, nu weet ik hoe ik mezelf voortaan kan benoemen.

1 like

Krijg echt jeuk van hoe Pascal zich gedraagt.
Edit: zou die aflevering over hoe het nu gaat volgende week op videoland komen denken jullie? Ben echt benieuwd.

ja wow pascal die reageerde best heftig. Nu kan ik zelf ( slecht ik weet het) slecht tegen jankende mannen. Nick zag ik niet aankomen en benieuwd naar Joost en millie

2 likes
laatste aflevering

Ja en hij was ook al gewaarschuwd dat zijn intense gedrag gevaarlijk kon zijn. Als ik die vrouw was had ik na 1 dag al gedacht van doe niet zo heftig en klef. Je zag dat ook echt al vanaf het begin aan haar, jammer dat hij die signalen niet opving of er iets mee deed. Vind het ergens wel sneu omdat hij volgens mij in het begin had gezegd dat hij vaak in de friendzone belandt, maar hij deed nu echt alsof de wereld verging. Had het wel met die vrouw te doen, is voor haar ook niet leuk en dan komt hij met die grote dramashow.

3 likes

Wat deed Nick? Ik wil niet kijken want het duurt steeds zo lang, zonder dat er wat gebeurt… maar ben wel benieuwd :sunglasses:

Ok ik ga kijken straks :sweat_smile: thanks!

1 like

Spoiler lukt niet.