Hij zou mij ook afschrikken. Al snap ik wel dat hij blij is met zo’n mooie vrouw als Mirjam
Och och Monique smeekt hem bijna. Wat een vertoning dit.
Go Ronald. Ik hoop dat zij hieruit meeneemt dat ze iets minder veroordelend moet zijn. Al begon het gelijk weer toen hij aangaf dat hij die vriend had gebeld. Zoiets van oh dus je hebt je meer door hem laten leiden. Ehhh.
Edit dit was bedoeld als gewone reactie ipv bericht aan jou 
Sorry maar wat de hel is Nicks moeder voorn grijze drab met stukken erin aan het koken ‘als lunch’.
Als getrainde cringekijker, moet ik toegeven dat ik toch wel wat moeite had met de dodospeech.
Bleke opgewarmde erwtensoep?
Getrainde cringekijker
goede, nu weet ik hoe ik mezelf voortaan kan benoemen.
Krijg echt jeuk van hoe Pascal zich gedraagt.
Edit: zou die aflevering over hoe het nu gaat volgende week op videoland komen denken jullie? Ben echt benieuwd.
ja wow pascal die reageerde best heftig. Nu kan ik zelf ( slecht ik weet het) slecht tegen jankende mannen. Nick zag ik niet aankomen en benieuwd naar Joost en millie
laatste aflevering
Ja en hij was ook al gewaarschuwd dat zijn intense gedrag gevaarlijk kon zijn. Als ik die vrouw was had ik na 1 dag al gedacht van doe niet zo heftig en klef. Je zag dat ook echt al vanaf het begin aan haar, jammer dat hij die signalen niet opving of er iets mee deed. Vind het ergens wel sneu omdat hij volgens mij in het begin had gezegd dat hij vaak in de friendzone belandt, maar hij deed nu echt alsof de wereld verging. Had het wel met die vrouw te doen, is voor haar ook niet leuk en dan komt hij met die grote dramashow.
Wat deed Nick? Ik wil niet kijken want het duurt steeds zo lang, zonder dat er wat gebeurt… maar ben wel benieuwd 
Ok ik ga kijken straks
thanks!
Spoiler lukt niet.
Ugh wat is Monique toch een zeikwijf 
Ik ben ook benieuwd wanneer de hoe gaat het nu aflevering te zien is
Is vanavond al de laatste aflevering?
jaa ben het hier zo mee eens! Lekker oppervlakkig allemaal. Oké Joost en milly zijn nog getrouwd. Maar zien ze elkaar vaak, zijn er toekomst plannen. Wat is er afgelopen maanden gebeurd? Het was zo simpel van ‘we zijn nog getrouwd’. Zo jammer.
Ik vond het ook heel gek van Nick dat hij de week na de break up met Maxime een date had met die Bo. En zo breed in beeld dat ze nummers uit wisselen. Leuk voor Maxime om later te horen.
Jaa! Maar je ziet dan hoe het 5 weken na de bruiloft gaat, dus je weet dan nog niet hoe het nu gaat. Om dat te weten moet je Videoland hebben, daar kun je dan nog een aflevering kijken hoe het nu gaat. Maar daar wordt je nog niet veel wijzer van
. Daar hoor je eigenlijk enkel wie er nog samen zijn maar is er weinig diepgang.
Oh huh heel apart! Voor mijn gevoel is het ook nog niet echt ofzo? Want niet iedereen heeft samengewoond toch
Ja dat gaat nog wel gebeuren in de laatste aflevering, maar echt heel beknopt en niet uitgebreid en zo
Ik vond het ook niet echt samenwonen ofzo? Het is niet dat ze er een maand zijn en ook boodschappen moeten doen en schoonmaken enz. Je ziet alleen dat ze dus samen wakker worden. Nu weet ik wel dat je niet alles ziet maar toch