Married at first sight

Vast meer die kijken!

1 like

Ben benieuwd!

Jaaaaa een van mijn favoriete programma’s!

Ik zag al een oude bekende uit First Dates.
En ZO LEUK dat Patty zwanger is omg! Ik ben zo enthousiast haha.

2 likes

Exact dit zeg ik ook altijd

Dat samenwonen vind ik wel heftig. Ik denk dat als je huwelijksreis niks is dat het samenwonen ook niet gaat werken

Ik kijk dit nu voor het eerst, maar het is dus wel een aanrader om te volgen?

1 like

Ja ik vind het wel leuk! Het is ergens wel interessant om te zien of het echt een match is na al die testen. Soms heb je hele leuke momenten maar ook hele ongemakkelijke momenten wat het wel weer grappig maakt

2 likes

Wie herkende je uit first dates?

Ik herkende Johan helemaal niet terug eigenlijk, pas bij de oude beelden dacht ik ohja. Maar dan nog, totale transformatie gekregen.

Ja zij! Ik vond het echt gemeen bij first dates, dus hoop dat ze niet mee doet bij de rest van het programma…

2 likes

@Koekwaus @Truitje Nee die jongen met die tattoos + tandenbleektoko.

Gatverrrrr… Ze heeft ook gewoon een nare uitstraling vind ik :see_no_evil: #notafan
En Joost lijkt me juist zo’n leukerd :neutral_face:

3 likes

O haha daar is ze dan! Het zegt mij overigens niets.

Wow ze had echt crazy eyes toen ze hoorde dat ze was uitgekozen

6 likes

Noooo ik vind Joost en Milly super leuk! Ik wil ook een Joost

Woah is hier een Nederlandse versie van? Dat moet ik een keer kijken!!!

Ik heb net clips zitten kijken van laatste seizoen van de Australische versie… wat een trainwreck, dat gaat echt alleen maar over sensatie

Wo wel heftig dat Bo uit het programma stapte. Ik dacht dat de voorselectie ook een soort psychologische screening bevatte. Maar goed, dan kun je natuurlijk alsnog koudwatervrees krijgen.
Ik vind eerlijk gezegd zijn nieuwe match wel iets leuker hahaha maar dat is gewoon een mening, verder nergens op gebaseerd

1 like

Ja, ik ook! Ze komt wat spontaner over ofzo, of Bo zag er qua uiterlijk wat “harder” uit.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat lopen tussen hen!

1 like

Helemaal mee eens ja!

1 like

Gaan ze samen op reis oa

2 likes

Inderdaad op huwelijksreis maar nieuw is dat ze dit jaar verplicht moeten gaan samenwonen ik geloof 2 maanden voordat ze de vraag krijgen of ze getrouwd willen blijven of niet.

2 likes