Married at first sight

Vast meer die kijken!

Ik ga het opnemen en vanavond kijken. Ik roep btw altijd, als ik ergens aan mee zou doen, dan is het dat programma.

3 likes

Ben benieuwd!

Jaaaaa een van mijn favoriete programma’s!

Ik zag al een oude bekende uit First Dates.
En ZO LEUK dat Patty zwanger is omg! Ik ben zo enthousiast haha.

2 likes

Exact dit zeg ik ook altijd

Dat samenwonen vind ik wel heftig. Ik denk dat als je huwelijksreis niks is dat het samenwonen ook niet gaat werken

Ik kijk dit nu voor het eerst, maar het is dus wel een aanrader om te volgen?

1 like

Ja ik vind het wel leuk! Het is ergens wel interessant om te zien of het echt een match is na al die testen. Soms heb je hele leuke momenten maar ook hele ongemakkelijke momenten wat het wel weer grappig maakt

2 likes

Wie herkende je uit first dates?

Ik herkende Johan helemaal niet terug eigenlijk, pas bij de oude beelden dacht ik ohja. Maar dan nog, totale transformatie gekregen.

Hangt er vanaf wat je leuk vindt natuurlijk. Het is één van mijn lievelingsprogramma’s, haha. Net als Boer zoekt Vrouw. Komt misschien doordat ik al heel lang een vaste relatie heb? Dat ik extra hard geniet om alle superschattige en ongemakkelijke momenten van opbloeiende liefde te zien.

1 like

Was dat die Milly? Ik herkende haar ook al ergens van.

Vind ik toch een beetje raar ofzo, dat je al die programma’s afloopt haha.

1 like

Dit haha, wil eigenlijk voor geen goud op tv, maar dit programma heb ik wel eens over nagedacht. Gewoon voor over een paar jaar als het zo dramatisch blijft op liefdesgebiedūüėā

1 like

Ja zij! Ik vond het echt gemeen bij first dates, dus hoop dat ze niet mee doet bij de rest van het programma…

2 likes

@Koekwaus @Truitje Nee die jongen met die tattoos + tandenbleektoko.

@Maruti @Sax oh nou, twee dubbele kandidaten dus! Die programma’s vissen blijkbaar uit dezelfde vijver, haha.

1 like

Gatverrrrr… Ze heeft ook gewoon een nare uitstraling vind ik :see_no_evil: #notafan
En Joost lijkt me juist zo’n leukerd :neutral_face:

3 likes

O haha daar is ze dan! Het zegt mij overigens niets.

Wow ze had echt crazy eyes toen ze hoorde dat ze was uitgekozen

6 likes

Noooo ik vind Joost en Milly super leuk! Ik wil ook een Joost

Woah is hier een Nederlandse versie van? Dat moet ik een keer kijken!!!

Ik heb net clips zitten kijken van laatste seizoen van de Australische versie… wat een trainwreck, dat gaat echt alleen maar over sensatie