Married at first sight

Oh nee Chantal je wenkies what happened

1 like

Die Chantal
ze komt me bekend voor? Heeft ze al eens ergens anders aan mee gedaan, First Dates ofzo?

Misschien kan de vriend van @supermercado ff uitzoeken

7 likes

Oei ik vind dat het wel echt veel te druk wordt gepresenteerd. Ik vind het programma juist zo leuk omdat het zo liefelijk is. Op deze manier wordt het weer zo een typische “kijk ze eens gek zijn” programma.

Hopelijk wordt dat de rest van het seizoen wat beter.

12 likes

:joy::joy::fist_left:t2: respect voor je detectiveskills!

1 like

Ik zie zoveel lelijke haarextensions

2 likes

Wow zij is dan al de derde die ik zie die ook met first dates heeft meegedaan.

Die dochter van Chantal is wel knap. Dan ga ik me dus afvragen hoe Chantal er vroeger uitzag.

6 likes

Ik vind Sanne echt heel knap!

1 like

Kan die selfiestick niet weg? Van de ‘crew’ van Chantal?

4 likes

Sanne en Thierry zijn een match:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als ik denk aan Hagenezen denk ik aan dat soort dames. Het is zeg maar 40+ Oh Oh Cherso :sweat_smile:

12 likes

Wat is die seksuologe ook knap.

7 likes

Wat mooi dat die moeder dan wel bloemen heeft meegegeven. Ze willen dus wel, maar kunnen denk ik niet om wat voor reden dan ook. Lijkt me voor hen ook lastig.

5 likes

Ja dit viel mij ook op, dat ze niet met hem en niet zonder hem kunnen. Benieuwd hoe hij blijkt te zijn. Zij lijkt me erg leuk!

1 like

Misschien willen ze gewoon niet meedraaien in het tv circus. Dat kan ik me ergens ook wel voorstellen.

13 likes

Ja zou ik ook snappen. Mijn moeder appte net. Misschien zitten ze nu wel gezellig met z’n allen te kijken en zijn ze heel blij met hun schoondochter.

Ik vind Sanne en Thierry wel leuk, lijken me beide aardige personen en ze passen zo ‘voor t oog’ ook leuk bij elkaar.

Bij die andere heb ik nu al medelijden met die man :see_no_evil: zij komt zo onsympathiek over.

7 likes

Ja, dat zou leuk zijn!

Ik zou t wel snappen hoor, hoef zelf ook echt niet op tv.

1 like

Als Carlo praat dan hoor ik steeds Olaf van Frozen :crazy_face:

2 likes