Married at first sight

Ik zit nu de reünie aflevering te kijken, genieten

Ik ben ook nu aan het kijken! :speak_no_evil:

Echt he, zij geniet ook intens van alle drama. En tot in den treure voor Jess opkomen :expressionless: en nu volgen ze elkaar niet eens op insta zag ik, neppe wijven…

1 like

Ik kan niet wachten tot vanavond om te kijken. Die laatste afleveringen met die ceremonies waren echt too much, hadden ze best in 1 aflevering kunnen proppen.

1 like

Ik irriteer me echt aan de make up van cyrel, zo grijzig

Edit: ga ook echt stuk om Ines als ze binnen komt lopen, zooooo veel highlighter overal hahahaha

4 likes

Oh juice! Ik ga nadat alles klaar is iedereen Instastalken :sunglasses:

2 likes

Die reunië is een grote chaos :joy: love it :joy:

1 like

Ik moest een traantje laten bij Heidi en Mike toen ze op de bank zaten :pleading_face:

4 likes

Omg dat zit ik nu te doen :joy: (te janken haha)

1 like

Ik ook :sob:

Zo maar echt, ik vind Mike stiekem wel een leuke vent ondanks z’n grote bek af en toe.

Edit: ik ben nu bij 41 en het stukje van Jess en Dan. GENIETON.

2 likes

Ben ik nou gek of zijn niet alle koppels aan bod gekomen bij de reünie?

Nee niet allemaal hebben ze gehad. Wel erg jammer.

1 like

Ik had heel graag Mark en Ning nog willen zien eigenlijk.

2 likes

Inderdaad jammer! Dan had ik liever een aflevering minder gehad van die laatste verbintenisceremonies en dat iedereen dan aan bod kan komen in de reünieaflevering.

2 likes

Ja ik ook… want die afleveringen duurde echt te lang van de laatste dagen. En ook nog het hele gezeur over de dynamiek van de vrouwen. Het is niet dat de vrouwen met elkaar zijn getrouwd en nu verplicht na het programma als bff’s door het leven moeten.

Pffff die make-up van Elizabeth, echt niet te doen dit. Hoezo zegt niemand tegen haar dat het spuuglelijk is.

4 likes

Hoeveel wenkpotloden zal zij er doorheen hebben gejaagd :joy:

1 like

Het is ook té veel van alles! En ze lijkt ook lijk bleek.

Hier oooook