“I NEED PROOF I’M A LAWYER!!!” 

Vind Mishel zo’n lieve en leuke vrouw, echt zonde van zo’n vent ernaast…
Ja had wel echt gehoopt dat zij en Connie de eer aan zichzelf zouden houden, maar nee…vind Jonethen en Steve echt eikels.
Ik ook! En ze heeft echt een ontwikkeling zelf doorgemaakt en dan zit ze met hem opgescheept
Ik snap er niks van dat een aantal van die mannen Stacey het knapste vinden van alle vrouwen ???
Haar lippen gaan echt te ver. Als zij naast Lizzy en KC zit lijkt het wel alsof die andere twee geen fillers hebben omdat die van haar zó extreem zijn. Dan zie je het zelf echt niet meer ofzo?
Ja die lippen vooral vind ik zo heftig!
Het verbaasde me ook dat ze pas 25 is, had haar een stuk ouder geschat
Ik ging googlen naar foto’s van voor alle plastische chirurgie en kwam op een artikel over waarom haar lippen zo vaak veranderen en ze zegt dat dat komt door water drinken 

In haar laatste insta post ziet het er helemaal niet meer uit.
Ik hoop maar dat het een dikke lippen filter is, maar ben bang van niet.
En dan al die lovende comments eronder.
I NEED PROOF
Ik was ook zooooo verbaasd
maar ik vind het eigenlijk wel zielig, ook dat het zo duidelijk is dat Michael is vreemdgegaan maar dat ze het pas “gelooft” als er evidence is (want ze is advocaat lol)
De ondertiteling is ook zoooo slecht in dit progamma. Gewoon compleet andere zinnen. Van ‘days’ wordt ‘weken’ gemaakt etc.
Belachelijk
Ik heb echt een schijthekel aan Michael, maar ging wel stuk om zijn actie tijdens de date met Stacey.
Wat is Mishel toch een topvrouw
Vooral ook bij Mikey, aangezien Natasha zijn type zogezegd niet was en hij valt op natuurlijke vrouwen 
Aflevering van vandaag, omg 
Gotta love thuis werken, zet ‘m nu aan!
Het zal je niet teleurstellen 
Ik loop achter zie ik
Ik werk tot 18u dus ben vanmiddag weer bij hoop ik, haha!
Ik ben bij (mijn mailbox is ook leeg haha), wat een heeeerlijke dramatische aflevering!