Ik vind Pascal echt heel attent tijdens die ceremonie
Nou, inderdaad. Monique verdient misschien niet de titel Miss Sympatiek 2019, maar van Ronald zou ik ook zo worden
Ik moet nog kijken, maar dit klinkt veelbelovend.
Hahaha ik ben zo blij dat ik deze spoiler heb gelezen, nu kijk ik gewoon uit naar de aflevering van vanavond.
Volgens mij is dit pas in de aflevering die volgende week op tv komt. Die nu dus al op Videoland staat
Ik heb nu ongeveer tien minuten van de nieuwe aflevering (van volgende week dus) gekeken, maar wat een gekkigheid weer.
‘De titel van deze speech is Dubbel D. Dat staat voor dappere dodo. Want jullie zijn dappere dodo’s. Want de dodo is uniek en jullie ook. En de dodo is verwant aan de duif en hopelijk veranderen jullie in een stel tortelduiven.’
Hahaha voor wie is dit geschreven?
Pascal en Mirjam
Ahh ik vind die vriend van Ronald echt een kneus, maar wel super goed wat hij aan de telefoon tegen hem zegt. En dat zielige snoetje van Ronald, zo sneu
O mijn god Monique stop eens met die geforceerde small talk
Wel goed dat Ronald heeft gezegd dat ze even hun eigen ding moeten doen. Dat geblaat van haar
Haha tering dat gesprek met die vriend
Het leek wel een soort van vader-zoon verhouding ofzo hoe die vriend hem toesprak? Alsof hij op zoek was naar bevestiging? Wel weird, maar goed dat het Ronald wat meer kracht gaf.
Jeetje dat was wel een érg kort broekje van Monique. En wat een negatief persoon is dat zeg.
Haha nou he! Ik dacht dat ze haar broek vergeten was? Maar het was een hippe jumpsuit, zo’n hippe meid die Mo
Ze durft zich weer sexy te kleden na haar scheiding, maar beseft niet dat er grenzen zijn volgens mij
Spoiler over aflevering van volgende week:
Ik vond het het echt goed van Ronald dat hij nee zei, en niet meegaat met de grillen van monique. En vind pascal en Mirjam opzich wel leuk, maar zou het, als ik Mirjam was, echt irritant vinden dat hij de hele tijd zoveel kussen geeft en aanraakt. Beetje rustig aan. Ben benieuwd hoe het verder gaat met Nick en Maxime.
Ohhhh die Monique, wat is zij irritant zeg. Niet dat ik Ronald leuk vind, maar die Monique zou ik soms echt willen slaan.
Ben ik de enige die meteen even op haar Facebook is gaan kijken?? Helaas zo goed als alles op privé staan